dank jullie wel meiden. Ben nog wel voorzichtig blij want ik weet hoe het anders kan gaan. Moet wel zeggen dat ik meer merk dan de vorige keer dus dat is positief. Nu jij tessa
Oh dat is zeker positief! Schijnt meestal wel goed te zijn als je nu meer voelt/kwaaltjes hebt! En inderdaad nu ik! hihi Hopelijk mag het zo zijn...
Ga je volhouden om niet eerder te testen? Ben wel benieuwd hoor want dan lopen we mooi samen. Ja joh die (.) (.) van mij zijn erg gevoelig en voelen zwaar. Tja en die tepels he dat viel ook mijn mannetje op.
@Kimmeding, die van mij zijn ook echt gevoelig.. Maar de afgelopen 2 rondes ook al.. Heb alleen nu het idee dat ze erger zeer doen.. Zelfs met knuffelen met mijn man Maar soms ben ik bang dat ik het me inbeeld Ik kan niet wachten nee om te testen Het gaat nu al erg lastig.. wil wel tot maandag wachten, hoop dat ik me morgen in kan houden Is nog te vroeg toch morgen? zit dan pas op 11 dpo.. Vorige maand was nu (vandaag) mijn temp al gezakt..
Ach nu hoef je nog maar 1 dagje te wachten tot morgen dus dan kun je fijn morgen testen. Ik hoop wel snel van je te horen dan hoor hahahaha. Ach ik heb vanmorgen nog maar een testje gedaan van CB en die zei weer binnen 30 seconden zwanger. Ga het langzaam geloven Heb me al ingeschreven bij de VK want ik wil snel een echo hahahaha. ROnd week 7 dus hoop voor de kerst of voor oud jaar nog een echo te hebben.
@Kimmeding waarschijnlijk is je echo na kerst en oud en nieuw ... ander meisje die ik ken heeft vorige week positief getest en die heeft em ook in januari... Jammer is dat he. Maar misschien dat je in lelystad wel eerder kan
Je heb gelijk helaas voor mij. 2 januari intake gesprek en dan 9 januari de eerste echo. 9 weken zwanger dan hoop ik. Weet je wat ik nou zo raar vind. De banners hier rekenen vanaf de eerste dag van je laatste ongi. Hup lengte cyclus erbij en klaar. Hoe kan het dan dat de assistent nu voor de tweede keer een dat later rekend. Volgens haar ben ik 4 weken en 4 dagen en mijn banner zegt 5 dagen. Zo vreemd! De andere dames al wat zekerheid gekregen of weten we nog niets.
@kimmeding weer een ding waar ik niet wijs uit wordt... Banner wanneer je zwanger bent.. volgens de gyn was ik 5wk 3dg. en volgens de banner was ik bijna 7wk. :S Dus weer iets waarbij ik je niet kan helpen.. @tessa hoe is he tmet jou? Je temp is nog hoog mogen we jou ook feliciteren?
Zijn hier nog meiden hier die Persona gebruiken en die dit (ook) hebben gebruikt juist als anticonceptiemiddel? Ik zit te denken om Persona aan te schaffen en ben benieuwd naar de ervaringen. Hebben jullie de computer nieuw of tweedehands gekocht? Kopen jullie de personateststaafjes of een alternatief die ook in de computer gebruikt kunnen worden? En waar kopen jullie dit? De drogisterijen in de buurt verkopen dit niet, maar wellicht dat jullie goede ervaringen hebben met een (goedkope) webshop. Ik wil het tzt ook gaan gebruiken als we er weer voor gaan. Hopelijk ergens volgend jaar ofzo...
@Appeltje de meesten hier gebruiken em om juist wel zwanger te raken.. Dus heb geen idee hoe hem te gebruiken om niet zwanger te raken... Hoe betrouwbaar het is zeg maar.. Volgens mij alleen als je cyclus niet te veel schommelt kan het wel... Staafjes zijn vaak bij de Etos te koop.. Ik koop ze zelf weleens via Ebay zijn ze veel goedkoper namelijk