Ik begrijp dat hier geen vrowuen zijn die - net als ik - Persona gebruiken als anticonceptie. Maar wat natuurlijk hetzelfde blijft zijn de teststrips. Waar halen jullie deze? Nog een tip voor een goede webwinkel ofzo?
nee voor anti conceptie denk ik niet dat je hier op de juiste plaats bent. Zwangerschapsforum hihihi. Ik koop/kocht de testen bij de Etos daar lagen ze gewoon in de schappen. Anders met je even googlen of op persona.nl kijken of je ze ergens kan bestellen
Hier bij de Etos hebben ze ze niet. Maar uiteraard weet ik dat ik ze online kan bestellen. Er zit behoorlijk wat prijsverschil in. Ik heb ze gezien voor 14,57 tot 12,21 per pakje. Hier heb ik ze uiteindelijk besteld, ik kreeg hier 20% korting. http://www.e-condooms.nl.
Ik haal ze altijd bij de da.. Bij de etos hier hebben ze ze ook niet. Hoe gaat hier verder? @Kimmeding, spannend zeg vrijdag intake vk! Gaat het goed met je?
Hey Ja hoor gaat allemaal nog prima met me. Vrijdag naar de vk maar ja di kan nog niet veel voor me doen. Ben blijer met de eerste echo hoop ik volgende week vrijdag. Mijn ouders weten inmiddels dat we zwanger zijn. We konden niet meer wachten en mijn iouders zijn natuurlijk heel blij en net zo zenuwachtig omdat ze ook van de vorige keer weten. Nou ja we zullen het allemaal wel zien. Oh de vreemdste kwaal die ik heb, is dorst........kan wel onder de kraan blijven hangen maar als ik dan drink dan zijn het maar een paar slokjes en dan heb ik genoeg. Gek word ik er van. Alles goed met de dames?
je kan ze ook via ebay bestellen... ik moet mijn bestelling nog ophalen maar lijkt erop dat het niet meer hoeft... zie album
Gefeliciteerd! Wij hebben besloten Persona niet als anticonceptie te gebruiken, maar weer voor nummer 2 te gaan. De positieve ovutest zorgde voor veel babykriebels bij mij en man. Nu hopen dat het niet lang duurt. Bij zoontje was het in 1 maand bekeken, maar zoveel geluk verwacht ik dit keer niet. Heb 3 pakjes met teststaafjes, dus kan even vooruit...
@appeltje heel veel succes @kimmeding hoe was je echo? welke vk zit jij ? @Tessa hoe is het nu met jou?
Hey Alles goed hoor en de echo was ook super. Ik zit bij de verloskundige in T'Woud omdat deze 2 minuten bij mij vandaan zitten. Alles goed met jou verder? Nog kwaaltjes?
heeeej kimmeding.. 12 weken al weer pfff ik vind dat ik niet op schiet .. Zal pas vanaf de echo sneller gaan lijkt mij. Niet echt veel klachten.. behalve moe en zere boobs.. en weeeig gevoel Hoe is het met jou ?
Heey meiden! Ben lang niet geweest in dit topic! Hier is mijn ei geweest. Helaas nog geen positieve test mogen zien Hopelijk komt het bij mij ook snel! Ik wil ook! Hoe gaat het met jullie?
Heeej Tessa, Ik had al gekeken hoe het met je ging.. Nog geen positieve test gehad Wat jammer meis .. Je hebt al uitslag van de zaadtest.. gaan ze jou nu onderzoeken?
Ik doe de eerste maand Persona en ik heb nog steeds geen donkere test (zit nu op cyclusdag 18). Maar heb het idee dat ik hem ook heb gemist. Hij vraagt niet echt vaak om een staafje moet ik zeggen. Ik heb hem wel gereset (is tweedehands), maar ik kom niet aan die 16 staafjes denk ik die je zogenaamd de eerste maand zou moeten gebruiken. Hij blijft ook al tijden rode dagen aangeven (vanaf dag 9 tot en met nu). Misschien werken ovulatietesten wel beter. Die mag je tenminste doen wanneer je wil, bij Persona alleen als het lampje knippert. Maar goed, ik ga niet aan de ovutesten. Had Persona in de eerste instantie gekozen om te gebruiken als anticonceptie. Nu we toch de kriebels hebben, vind ik het zonde om de staafjes niet te gebruiken (heb 4 pakken gekocht namelijk ). Maar als ze op zijn en ik ben nog niet zwanger, dan ga ik geen nieuwe kopen denk ik...
Hahaha ja ja alweer 12 weken hier. Tja hoe voel ik me. Voel mijn banden en heb een positie broek gekocht omdat de band van mijn gewone broek niet lekker meer zat op mijn buik. Ik heb zelf het hartje thuis nog niet gevonden maar het zal wel nog goed verstopt zitten. Na je eerste echo ben je er geruster op en dan kun je wat meer genieten, tenminste das mijn ervaring.
@appeltje ik heb 3 maanden lang alleen maar rood gezien zolang doet hij erover om zich in te stellen op jouw cyclus.. 1e keer heeft ie 16 testjes nodig om precies te zien of je lange of korte cyclus hebt... dat ding geeft vanzelf een ei aan wanneer je ei springt @kimmeding aaah je hebt de angelsounds gekocht ik denk dat ik dat niet doe zou helemaal gek worden als ik het hartje dan niet hoor
@Naiobi, Nee ik baal er ook van dat ik nog geen posi test heb mogen zien Maar ze gaan mij niet onderzoeken.. Denk dat ik maar een paar maanden wacht... als we een jaar bezig zijn dan ga ik wel een onderzoek eisen @Appeltje, Hij leert inderdaad zo je cyclus kennen. Bij mij heeft ie ook ongeveer 3 maanden bijna alleen maar rood gegeven.. Zelfs na de 1e test op dag 6 terwijl achteraf mijn ei heel laat was. Soms geeft ie geen ei aan, omdat je hem dan net mist met 8 staafjes. Vooral als je ei onregelmatig komt.
Hey ladies, ik heb een vraagje, en aangezien hier veel ervaren Persona-gebruikers zitten stel ik m even? Is jullie eisprong heel constant? Bij mij wel steeds op dag 17 of 19, en vandaag is het al dag 20 en nog steeds niets. Misschien niets aan de hand, maar ik ben eigenlijk een beetje chagrijnig dat mn cyclus nu in 1x zo lang wordt, bah. Wel veel zwangeren hier (door de Persona?) leuk hoor, gefeliciteerd! Naja, geduld dan maar... dank voor jullie reactie! Eefje