@Naiobi, gefeliciteerd! leuk berichtje van je. dat is nog eens goed nieuws. Mss maak ik me druk om niets, maar goed, ik wacht morgen weer even af!
Inmiddels ben ik tijdens de eerste ronde zwanger geraakt , maar dat komt niet door de rol van Persona. Hij vroeg juist in mijn vermoedelijke vruchtbare dagen geen testen en ik heb dus ook geen vet streepje gezien. Geen idee of en wanneer ik ovuleerde, maar kennelijk is het toch gebeurd, want ik ben zwanger! De staafjes reageren trouwens op hcg, dus ik heb de overige staafjes ook nog gebruikt als zwangerschapstest. Als ik de veilige fase inga, dan zet ik hem te koop op Marktplaats denk ik. Misschien is het handig als je al even bezig bent en na een paar maanden goed inzicht krijgt in je cyclus, maar in een eerste maand heeft het geen toegevoegde waarde.
ik was in ronde 2 zwanger. De eerste ronde wel al meteen een ei symbool maar man lief was niet thuis dus dan gaat het niet. De tweede keer waren we samen op de boot terug naar nederland vanuit engeland dus tja niet moeilijk dan he.
heb ik wel alleen hij zal het wel weer niet doen. Ik heb die banner met de ontwikkeling van een kindje er op alleen deze doet het heel erg vaak niet. Ben bijna 15 weken hihi
Ja spannend is het zeker al weet ik deze keer dat het zeker weten leeft. Ik kan thuis ook het hartje horen dus zo af en toe luister ik even. Zaterdag op de beurs een echo laten maken om te zien of wel al kunnen ontdekken wat het gaat worden. Al denk ik voor 90% zeker te weten dat het een jongen gaat worden.
ik heb een ei-symbool op mijn persona (op dag 19 pas!) . wanneer zouden jullie klussen bij het zien van een ei-symbool?
ik had em altijd pas op dag 21... ei symbool klussen en dan nog een paar dagen door blijven klussen ..
Klussen vandaag en morgen zoiezo om je ei niet te missen. Ik teste op dag 18 en 19 positief met de persona.
Mijn symbool kwam ook vaak heel laat! Nu had ik hem voor het eerst op dag 14 en 15! Hij is ook wel eens op dag 22 en 23 geweest.. Gewoon lekker een paar dagen achter elkaar klussen.. Soms kwam mijn eisprong de dag ná de ei symbolen (aan mijn temp te zien). Deze maand was hij wat eerder bij mij. Hopelijk mag ik nu eens een keer stoppen met de Persona (wat ik niet verwacht overigens). Succes met klussen!