Ik koop ze altijd bij de DA. Maar ik zie dat ze op die webshop best goedkoop zijn! Betaal je veel verzendkosten?
Ik heb ze op het web voor 9,50 gezien. Dan is het bij mijn DA hier (14,20) wel erg duur.Er komen wel verzendkosten bij natuurlijk, maar als je een paar pakjes tegelijk besteld kan het wel uit.
de verzendkosten zijn 4.50 euro, en je betaalt 25.80 euro voor drie pakken (excl. verzendkosten). je betaalt dus iets meer dan 30 euro alles bij elkaar.
ja, 3 voor de prijs van 2. vraag is natuurlijk, zal je ze allemaal opmaken? ik vind het wel veel schelen.
@Loeki2 ik heb nog even de website gecheckt, en je hebt gelijk! het was een tijdelijke actie. maar, ben je nog steeds goedkoper uit?
Hey Dames, ik heb 3 weken geleden een persona op de kop weten te tikken via marktplaats. De dame die hem verkocht was inmiddels zwanger geworden en had zelfs het plastic om de doos zitten. De staafjes waren wel over de datum, maar daar koop ik dan wel nieuwe voor mocht ik deze ronde niet zwanger worden.... Nu was ik voor de gein met die over de datum testjes aan het testen, en als het goed ik zou ik vandaag/morgen mijn ei moeten hebben. Nu is het zo dat beide streepjes bijna gelijk zijn aan elkaar qua kleur en dikte. Betekend dat dat mijn ei eraan komt? Zijn er meiden die toevallig een foto in het album hebben staan van een positieve persona test?
Ik heb gelijk op dag 6 een rood lampje, heb ik de test nu niet goed gedaan of zo, want mijn ei kan natuurlijk nooit op dat zes komen toch.
ik heb ook een tijdje persona gebruikt, toen ik net van de pil afwas. Ik had hem geleend van mijn zus. Die had hem ook gebruikt om zwanger te kunnen worden. Wat trouwens bij haar goed heeft gewerkt. je zal zien dat wanneer je gaat ovuleren, er twee strepen komen te staan. Hoe dikker de tweede streep hoe dichter bij je ovulatie. Als het goed is geeft de persona dan ook een O aan. ikzelf heb de persona maar 3 maanden gebruikt, omdat ik alleen maar onregelmatiger werd. Je kan hem alleen gebruiken wanneer je tussen de 28 en 35 dagen ongesteld word. Ik heb zelf maar 1 keer gezien dat ik aan het ovuleren was en dat was op dag 28. ik werd toen na 59 dagen ongesteld. Dit is de laatste keer dat ik PERSONA heb gebruikt.
Ik heb tot nu toe alleen maar rode dagen, wanneer kan ik een groen verwachten,of komt die in de eerste cyclus helemaal niet voor?
de groene dagen komen wel voor. Alleen zijn ze in de eerste ronde wel heel sporadisch, dit is ook wel logisch. De persona moet zich instellen op jouw cyclus. De eerste keer geeft hij dan voornamelijk rode dagen aan en veel testperiodes. De tweede ronde geeft hij al weer minder rode dagen en minder testperiodes. enz enz.
Ja ik weet dat de eerste cyclus 16 en de volgende 8 testdagen heeft. verbaas me alleen over de grote hoeveelheid rode dagen. Ik las dat de eerste 5 dagen altijd groen zijn en daarna is het alleen maar rood geweest, terwijl mijn ei echt pas over 10 dagen komt.
Hi ladies! Ik heb enige tijd geleden ook mee gekletst op dit forum om middels Persona zwanger te worden.... Tis me (uiteindelijk gelukt) gelukt en gebruik het sinds deze maand als anti-conceptie. Echter heb ik nog wat vraagjes... Ik ben sinds de bevalling erg regelmatig (voor het 1st in mijn leven overigens). Ik heb een cyclus van 32 dgn en mijn ei komt rond dag 18/19... Maar om een 1 of andere rede loop ik dus 2 dgn achter met PERSONA? Ik heb vandaag mijn laatste persona testdag gehad maarre ik heb nog steeds 2 streepen op de teststaaf maar al dgn groene lampie. Ik kan mij niet herinneren dat ik dat de vorige keren ook had? Toen het niet raak was met Persona dan werd de 2e streep minder na de eisprong maar nu dus niet.... Wat denken jullie?