Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geen idee, ik gebruik de Persona pas voor de tweede maand als anticonceptie. Gaat de Persona er niet gewoon van uit dat er na dag 23 geen bevruchting meer plaats kan vinden. Bij mij gaf hij op dag 17 en 18 een O en op dag 22 had ik an een groen lichtje, terwijl de test mislukt was.

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb mijn eisprong volgens Persona op dag 16 en 17 gehad (volgens mijn agenda zat ik toen op dag 18/19) en Persona gaf toen op dag 20 alweeer groen licht...

Maar ik kan mij herinneren (tenminste ik twijfel dus enorm)...dat ik op de testen na het "O" symbool maar 1 streep op de test zag staan en nu (dag 23 volgens Persona) staan er nog steeds 2 redelijk duidelijke strepen op de teststaaf....
    Vandaar mijn vraag.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Moet eerlijk zeggen dat ik de teststaafjes nog niet zo duidelijk bestudeerd heb. Maar ik ben vandaag iig ongi geworden, dus hij mag nog een maandje mee als anticonceptie ;) Ik dacht begrepen te hebben dat hij tot dag 6 en na dag 23 altijd een groen lichtje geeft. Hij gaat er vanuit dat je cyclus immers nooit korter dan 23 en nooit langer dan 34 dagen is.

Deel Deze Pagina