Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hey An leuk dat je blijft!!! :)

2. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Dank je , je bent lief ;)

Liefs An

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    :oops:

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Nou net dus getest en negatief.... helaas :cry:
    Kom nou maar op met die :evil: Nou is het wel weer leuk geweest.....

5. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    he bah roses, wat vervelend. Maar ja, sommige vrouwen testen pas heel laat positief. Je kunt ook nog naar de HA voor een bloedtest. Het is anders natuurlijk wel raar dat je een week overtijd bent toch?

Liefs,
    Angel

6. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Jeetje Roses wat raar!! Nog steeds niet ongesteld??!!
    Hoe voel je je trouwens? Voel je je zwanger of juist niet?

Mijn cyclus zit al jaren tussen de 29-31 dagen en als ik ineens een week overtijd zou zijn (en negatief test) zou ik inderdaad langs de huisarts gaan.

Mijn duivels zijn alweer verdwenen, stelde echt niets voor deze maand, heeft 2 dagen geduurd..... Persona staat alweer op dag 3.

Succes meiden!!
    XXAnnalise

7. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Lieselot, ben 30 jaar en mijn vriend en ik zijn sinds mei bezig om ons eerste kindje te krijgen!
    Ook ik gebruik persona sinds april van dit jaar en ik vind het een uitkomst!
    Ik weet nu precies wanneer mijn eisprong is en we kunnen dan ook gericht gaan vrijen, alleen wat wij wel een nadeel vinden, tenmiste mijn vriend dan, dat het best wel spanning opleverd, hij heeft het gevoel dat ie dan echt moet presteren! ( en dat is natuurlijk ook wel een beetje zo... hihihi)
    Maar op zo'n moment is het wel eens lastig om dan lekker te vrijen...
    Hebben jullie dat ook? We hebben nu afgesproken dat we die 1 of 2 keer vlak voor de eisprong plannen en dan er echt de tijd voor nemen, hoop dat dit de druk een beetje wegneemt!

O ja, mijn volgende eisprong is precies op mijn verjaardag, 4 oktober, dat zou wel een heel mooi verjaardagscadeautje zijn........
    Persona staat vandaag op dag 1 helaas....

Groetjes en iedereen heeeeel veeeel sterkte deze maand!

8. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    hoi allemaal
    heb net via marktplaats ook eentje gekocht ga het ook proberen baadt het niet schaadt het niet ben benieuwd wanneer ik er mee kan beginnen

groetjes gemma ;)

9. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hoi Lieselot en Gemma, welkom hier. Lieselot, dat over dat prestatiegevoel voor mannen bij het klussen, dat heeft volgens mij bijna iedereen die een beebje wil. Ik vertel mijn man gewoon helemaal niets over mijn vruchtbare dagen enzo, dan is hij er in iedergeval niet zo mee bezig. Voor mannen is die beleving toch heel anders omdat het niet in hun lijf gebeurd zeg maar.

Liefs,
    Angel

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    @ Lieselot en Gemma --> Leuk dat jullie er ook bij komen!

Mijn mannetje vind de Persona inmiddels zeer interessant! Toen ik 'm net gekocht had, reageerde hij een beetje lachend, vond het maar onzin en veeeel te duur! Inmiddels heeft hij afgelopen maand de streepjes zelf zien veranderen en nu vraagt hij steeds: "Moet je nog niet testen?". Hij vindt het gelukkig geen probleem te "moeten" op het moment van de ei-sprong. Hij houdt het zelf al in de gaten en toch is het elke maand weer spannend....... zou het of zou het niet........

Ik maak me nu wel weer een beetje zorgen om het verhaal van Katootje. Dat Persona de eisprong niet goed aangeeft. Dan klussen we hier met z'n allen wel mis elke maand! Ben daarom ook erg benieuwd naar jouw ervaringen Ah78....

@Roses --> Hoe gaat het met jou? Nog geen duivels?
    @Angel1 --> Bij jou is het spannend geloof ik hè??!! Hoe voel je je?

Iedereen verder succes en tot horens.
    XXAnnalise

11. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hoi Annalise, ja, het is heel spannend nu hoor. Moet me beheersen om niet te testen. Heb al vanaf dag 18 ongipijn. En mijn borsten beginnen nu pas zeer te doen (normaal heb ik dat al 1 week van te voren), en ook veel afscheiding, heb ik normaal niet voor nod. Kortom, heeeel spannend.

12. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik duim voor je meis........

XXAnna

13. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    van dat presentatiegevoel bij mannen kan ik uit eigen ervaring moest vorig weekend op advies van gynacoloog vrijdag en zondag samenleving hebben voor een samenlevingst test de maandag erna de zondagavond zou het belangrijkste zijn nou kan je zeggen we hebben geworsteld niks lukte was best sneu,nu moet ik volgende maand voor die test hoop dat het dan wel lukt hahah,ja die druk maakt het soms minder plezierig

groetjes gemma

14. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Roses, hoe gaat het met je?? We zijn heel erg benieuwd.

15. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar...

Liefs An ;)

16. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Daar ben ik weer!
    Volgens mij komen mn :evil: eindelijk door, eindelijk naar de volgende ronde! Hopelijk zet het zo goed door dat ik morgen mn persona kan gaan instellen! Zou tijd worden :) En dan hoop ik dat ik hem na volgende maand niet meer hoef te gebruiken!

17. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Aaaaaahh, wat jammer! We kunnen elkaar de hand schudden hoor Roses. Bij mij gaat het feest volgens mij ook beginnen morgen. Nou ja, volgende ronde beter.

Liefs,
    Angel

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ja volgende ronde maar weer beter. Ik had het ook niet verwacht ;) Maar het is dan wel irritant dat je gewoon 9 dagen later pas aan je volgende cyclus kunt beginnen.

Hoe staat het er bij jou voor Angel? Denk je niet dat het raak is?

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Zo ik heb meteen ff een andere banner gepakt.
    Ik heb maar gewoon mijn cyclus van 29 aangehouden. Ik weet anders ook niet wat ik moet doen. Als ik 39 neem, komt mijn NOD in november en dat vind ik wel erg ver weg :) :rolleyes:

20. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    hoi hoi,

nou idd vanmorgen zijn de :evil: gekomen. Zoals verwacht. Raar is dat, als ik het dan ook eenmaal ben, wordt ik ook wel weer een beetje rustig van binnen. Gewoon opgelucht dat je van dat onzekere gevoel afbent.

Op naar het volgende ei dan maar.

Liefs,
    Angel

Deel Deze Pagina