Hey meiden hoe staat het er bij jullie voor? @Annalise, Ik zie dat je op dag 8 zit, heb je alweer mogen testen? @Angel, Jij zit nu op dag 3 he? We gaan gelijk op @ah78, Jij hebt nu volgens je banner je vruchtbaarste dag. Geeft de persona al een eitje en kan je het bij het tempen duidelijk zien? Ik ben benieuwd of dat gelijk op gaat! Ik kan niet wachten om weer te gaan testen
Hee meiden, hoe gaat het met jullie? Helaas nog niemand hier met positief nieuws zie ik! Mijn Persona heeft dag 6 om een test gevraagd maar volgens mij is dat standaard. En vanaf dag 6 is het lampje alweer rood! Morgen is het dag 9. In de 1e ronde moest ik toen testen. Ik ben benieuwd of Persona mij al goed genoeg kent en 1 dagje (of 2) later om een test vraagt, ivm mijn cylcus van 31 dagen. Ik had in mijn vorige cyclus dag 15 en 16 een ei-symbool. Ik heb natuurlijk nog 7 teststaafjes over en als ik morgen alweer zou moeten testen (dag 9), gebruik ik het laatste staafje op dag 15. Dus het lijkt me dat Persona over 2 dagen pas om testen vraagt. Zal mij benieuwen. Voor alle zekerheid, zijn we alweer met klussen begonnen Ik wil dat ei niet missen. hihi Succes allemaal. XXAnna
Misschien een beetje een domme vraag, maar is een persona een ovulatietest? Ik heb veel over persona gelezen, maar weet eigenlijk niet wat er mee bedoelt wordt. Ik dacht: ik vraag het gewoon even. 8)
Hoi allemaal! De persona gaf vandaag en gisteren het ei-symbool aan! Echter mijn temp laat het volgens mij nog niet echt zien. Vreemd dus. Liefs An
@Kaatje2381 --> Persona is eigenlijk een anticonceptiemethode. Het computertje houdt je cyclus bij. En Persona geeft, met een rood en groen lampje, je vruchtbare en niet-vruchtbare dagen aan. Op de rode dagen ben je vruchtbaar en mag je dus geen sex hebben. Op de groene dagen ben je niet vruchtbaar en mag je wel sex hebben. Je kunt het vergelijken met periodieke onthouding. Wij (de meiden op dit forum) gebruiken 'm andersom en juist op de rode dagen gaan wij klussen! En 8 dagen in de maand moet je over een teststaafje plassen. De Persona kan dit teststaafje lezen en kan zo je eisprong bepalen. In dat opzicht kan je het dus vergelijken met een ovulatietest. Ik geloof dat dit het wel zo'n beetje is. Misschien heeft iemand anders nog iets toe te voeren. @alle anderen --> Ik zit momenteel in mijn 2e ronde met Persona, op dag 9 en Persona heeft vandaag NIET om een test gevraagd. Dus hij heeft zich al een beetje aangepast aan mij persoonlijk. Grappig. Succes allemaal, XXXAnnalise
Hoi Annalise74, Heel erg bedankt voor de uitleg. Waar haal je zo'n persona? Deze maand ga ik trouwens starten met een ovulatietest. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Succes iedereen!
Heel erg bedankt voor de uitleg. Waar haal je zo'n persona? Deze maand ga ik trouwens starten met een ovulatietest. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Succes iedereen! [/quot je kan hem ook krijgen via marktplaats,heb ik van de week gedaan voor twintig euro,moet alleen nog teststaafjes kopen groetjes gemma
@roses, leuk dat we gelijk opgaan! Vrijdag weer beginnen als het goed is. @ annalise, dit is ook mijn 2e ronde met persona, dus ik ben ook erg benieuwd wanneer hij naar de volgende test gaat vragen. @ ah78, wat gek dat ie wel je ei aangeeft, maar dat je temp. niet veranderd. volgens mij kunnen die staafjes je toch echt niet voor de gek houden hoor. Als hij LH 'ziet' dan is het ook echt zo. Liefs, Angel
@roses, leuk dat we gelijk opgaan! Vrijdag weer beginnen als het goed is. @ annalise, dit is ook mijn 2e ronde met persona, dus ik ben ook erg benieuwd wanneer hij naar de volgende test gaat vragen. @ ah78, wat gek dat ie wel je ei aangeeft, maar dat je temp. niet veranderd. volgens mij kunnen die staafjes je toch echt niet voor de gek houden hoor. Als hij LH 'ziet' dan is het ook echt zo. Liefs, Angel
Hoi Angel Hoe is het met jou? Ik denk dat FF mijn ei op de 11de dag aan gaat geven, de persona gaf hem op dag 12 en 13 aan... Dat komt wel een beetje overeen... Hoe is het met de rest? Liefs An
Ik zit momenteel op dag 10 en hoefde vanmorgen nog steeds niet te testen. Ik denk dat Persona morgen om een test vraagt.... Ik heb natuurlijk een iets langere cyclus dan gemiddeld.... Ben benieuwd.... XXAnnalise
@ah, fijn dat je eisprong ongeveer gelijk uitkomt. Hij zal dan wel op dag 12 geweest zijn? Vandaag dag 6 bij mij. De persona vroeg om een test en ook ik kreeg een rood lampje. Aan de streepjes nog steeds vrij weinig te zien. (logisch op dag 6 )
heeee hallo dames, Ik heb gisteren via marktplaats toch ook maar een Persona aangeschaft. Stond een nieuwe op, nog nooooit gebruikt dus. En ze had er nog 4 doosjes teststaafjes bij.Houdbaar tot april2007. Dan moet het toch wel een keer gelukt zijn hoop ik. Ik heb 50 euro betaald incl. verzenden.Mooi prijsje toch? Zondag 8 okt is mijn NOD.Heb nu niet het gevoel dat ik zwnager ben dus laat maar komen. Kan ik tenminste snel met m'n persona beginnen. Ik hou jullie op de hoogte. Gr.Dolfijn
Hai Dolfijn, welkom bij de "Persona-club". 50 Euro is een hele mooie prijs, vooral omdat er nog 4 doosjes teststaafjes bijzitten. Let je er wel op dat je je 1e cyclus 2 doosjes met hetzelfde serienummer gebruikt? En roses, ik ben erg benieuwd wanneer Persona om jouw 2e test vraagt... Ik zit inmiddels op dag 11 en moest vandaag testen (2e teststaafje). Maar er was alleen een linkerstreepje. Helemaal geen rechterstreepje te zien. We wachten verder af. XXAnnalise
Hoi allemaal, AH78, volgens mij zit jij inmiddels in de wachtkamer of niet? We duimen weer.. Roses, ik heb ook vandaag dag 6 gehad, met een rood lampje. Ben zo benieuwd wanneer ik weer moet testen. Dolfijn, welkom hier. Je hebt idd niet teveel betaald voor de persona. Wie weet heb je de persona nu al helemaal niet meer nodig. Annalise, je weet maar nooit met die streepjes, er kan morgen zomaar een ei-teken verschijnen. Dat had ik de vorige keer ook. De dag ervoor bijna niets, en de dag erna ineens een dikke streep. Ik vind het trouwens wel een prettig idee dat je weet wanneer je je ei hebt of hebt gehad. Geeft een soort rust. Hebben jullie dat ook? Liefs, Angel
@ Angel en Annelise, ik ben ook benieuwd wanneer persona om een tweede test vraagt! Vooral omdat de vorige cyclus zo raar was. Ben benieuwd of de monitor er iets van heeft opgestoken @dolfijn, welkom hier!
Hai meiden, ik denk dat ik morgen mijn ei-symbool krijg. Vanmorgen was de linkerstreep veel lichter dan gisteren en de rechterstreep was ook een klein beetje zichtbaar. Voor alle geinteresseerden, ik heb een fotootje van de vorige (1e cyclus) in mijn album gezet. Ik vind het nog steeds grappig om te zien, hoe ineens die rechterstreep verscheen! Succes allemaal. XXAnna
Hoi Hoi! Hoe is het met iedereen? De persona gaf dag 12,13 mijn ei aan en ff dag 14... Op zich zit het wel dicht bij elkaar...... Toch wel raar dat het van elkaar verschilt, wat vinden jullie? Liefs An