Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hi An!

Dus het klopt eigenlijk precies!
    Persona geeft aan wanneer je ei eraan gaat komen. Zodra Persona je ei aangeeft heb je binnen 48-24 uur je eisprong. Je hebt je eisprong dag 14 gehad.

Ik had vanmorgen 2 zulke vage lijntjes, je zag ze beiden amper. Ik MOET morgen wel een ei-symbool hebben....

Groetjes,
    XXAnnalise

2. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Annalise!

Ik ga duimen voor een eitje voor jou morgen!
    Klus ze, zou ik alvast zeggen :)

Hoe is het met de rest?

Liefs An ;)

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik zit op dag 8. Ik ben benieuwd of persona morgen een test vraagt, spannend :) Het blijft leuk zo'n computertje :)

Klusze Annalise, hoop voor je da je morgen een eisymbool hebt!

4. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Hebben jullie een persona, hoe werkt het precies en hoe zijn jullie ervaringen ? gebruiken jullie hem om juist zwanger te worden of juist niet ?

5. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Als het goed is ontvang ik morgen mijn Persona. Heb zojuist even contact gehad met de verkoopster. Ze had het pakketje vanochtend op de post gedaan. Ben ergggggg benieuwd.
    Mijn NOD is a.s. zondag, maar heb zo'n gevoel dat het wel eens wat langer kan duren. (1e echte ongesteldheid na de pil). Ik hoop zo dat het niet te lang duurt. Ben een jaar geleden ook even met de pil gestopt (na 12 jaar) en toen zat ik gelijk weer netjes op een 28 dagen cyclus. De kans is dan toch groot dat dat nu ook weer zo is? Of ben ik te naïef?

Laat de :evil: :evil: :evil: anders maar gewoon komen. Kan ik tenminste snel met mijn Pesona beginnen.

Duimen jullie voor mij?

Thanks

Gr. Dolfijn ;)

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Vandaag dag 10 en Persona vroeg vandaag om een test! Aan de streepjes was weinig bijzonders te zien, dus ik ben benieuwd!
    Vraag me af wanneer persona weer om een test gaat vragen.

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hi allemaal,

Bij mij vroeg Persona dag 6 (standaard) en toen pas dag 11 weer om een test. Vandaag (dag 15) had ik het ei-symbool, hehe.... Ik had het al aan het streepje op het teststaafje gezien. Wel grappig omdat ik vorige maand ook op dag 15 het ei-symbool had. Ik weet dat ik nu binnen 48-24 uur mijn ei ga krijgen!

@roses --> De laatste 7 teststaafjes worden altijd achter elkaar gevraagd door de Persona. Dus de komende 6 dagen weet je al dat je weer moet testen. Succes!

XXAnna

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    En Dolfijn, hoe is het met jou? Heb je je Persona ontvangen?

XxAnna

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Oh dat wist ik niet! Nou wel vroeg dan, op dag 10..... Ben benieuwd of persona mn eitje dan signaleert! Ik hoop het zo ;)

10. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Hoe duur is een persona en hoe werkt het precies ? Het lijkt mij ook wle wat aangezien ik een hele onduidelijke cyclus van mezelf heb of is het dan geen optie ?

11. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Persona kost bij de Etos €88.49 en daar zitten voor 1 maand teststaafjes bij. Maar sommige meiden kopen 'm via marktplaats en dat is tíe veel goedkoper. Hij is geschikt voor cyclussen tussen de 23-35 dagen en meer info vindt je op www.persona.nl

Succes mamaFleur!

Groetjes,
    XxAnnalise

12. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ha meiden,

Ik baal dus als een stekker. Ik heb mijn Persona nog steeds NIET ontvangen.
    Ben bang dat ik het slachtoffer ben geworden van een marktplaats oplichter. Wat een lol.....
    Heb al een aantal keren gemaild. Ze blijft volhouden dat het pakketje maandagochtend is verstuurd. Heb haar mobiele nummer (wordt nog niet opgenomen), een naam, woonplaats en banknummer. En natuurlijk een emailadres. Kan ik hier iets mee?
    Gaat me nog meer om het principe dan om het geld. Een kindje is voor mij onbetaalbaar. Als ik het pakketje zaterdag nog niet heb ontvangen ga ik een nieuwe Persona kopen bij de ETOS. Weg 50 euro, maar ja, wat moet je anders.....

Ben best beetje verdrietig....dacht echt dat ik haar kon vertrouwen. :cry:

Gr. Dolfijn

13. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Misschien is de post gewoon wat later dat gebeurd wel eens met pakjes.
    Maar jij hebt er dus op interente 50 euro voor betaald, is die dan nieuw of 2e hands ? en ik vind 88 euro wel erg veel, je kan toch ook gewoon losse testen kopen ? Wat is het voordeel van een persona ? En hoe duur zijn die losse staafjes dan weer ? En hoe werkt dat als je een cyclus hebt die veel langer is dan de standaard 28 dagen ?

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Hoi Dolfijn,
    Ik zou als ik jou was nog eventjes afwachten. het is mij ook vaker gebeurd dat het wat langer duurde dan normaal. Gewoon nog eventjes geduld hebben!

hoe staat het met de andere meiden? Annalise? Ah78 en Angel?
    Hoe ver zijn jullie nu? Is er al iemand op de NOD aan het wachten?

Hier nog niet zoveel soeps. Vandaag dag 12, maar nog geen streepje te bekennen..... wee rustig afwachten :rolleyes:

15. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    @dolfijn --> Als ze de Persona heeft opgestuurd, dan heeft ze toch een barcode van het pakketje. Dan kan je op https://secure.postplaza.nl/tracktrace/ zien waar het pakje zich op dat moment bevindt.

@roses --> Ik heb vanmorgen de laatste (8e) test gedaan. Vandaag was het dag 17 op mijn Persona. Ik heb dag 15 en 16 mijn ei-sybool gehad. Vanmorgen was het rechter streepje alweer bijna verdwenen. We hebben flink geklust deze maand :oops: en gaan hier voor alle zekerheid ook nog eventjes mee door. Daarna is het dus weer afwachten..... Maar aangezien mijn mannetje half september flinke koorts en een antibioticakuur heeft gehad, verwachten we er niet zo veel van deze maand.

Hoe is het met de rest?

Groetjes,
    XxAnna

16. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Jaaaa, ik heb de Persona ontvangen! Ben helemaal gelukkig.
    Hadden jullie toch gelijk, maar ja geduld is niet met sterkste kant.... :(

Ik ga gelijk beginnen met lezen van de gebruiksaanwijzing, kan haast niet wachten om ermee te beginnen.

Gr. Dolfijn

17. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Wat fijn Dolfijn dat hij binnen is en is hij nou nieuw of 2e hands ?

18. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben hier een tijdje niet geweest. Ik heb het tot 22 november heeeeel erg druk :D

Ik heb dag 10 ook de volgende test gehad. Tot nu toe nog geen ei-teken, maar volgens mij heb ik die morgen wel. Ik voel dat altijd in mijn buik. Dus nu krijg ik het nog drukker de komende dagen, hihi.\

Liefs,
    Angel

19. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hallo Mamafleur,

Ik heb de Persona gekocht via Marktplaats. Hij is van iemand geweest die hem half jaar geleden heeft gekocht. Vlak daarna ging haar relatie over.
    Erg sneu.... Ze had de Persona nog nooit gebruikt. Alles zat als nieuw in de verpakking. Bij het starterspakket zaten 2 doosje teststaafjes (nog in celifaanverpakking) en ze had er nog 2 doosjes los bijgekocht.
    Dus ik heb alles van haar overgekocht voor 50 euro. (monitor + 4 pakjes staafjes). Goeie koop toch? Ben er erg blij mee.

Het is dus eigenlijk een 2e handse nieuwe Persona.....hahaha.

Gr. Dolfijn

20. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Jeetje wat een super goede koop.

Deel Deze Pagina