hallo ik ga no ook eindelijk beginnen met de persona. nu heb ik een vraag: vanmorgen zijn de gekomen moet ik dan vandaag beginnen of morgen met de persona? en als ik morgen pas moet beginnen kan ik hem vandaag dan al wel resetten of moet dat morgen pas?
@Dolfijn, je kunt pas op je NOD iets zien op je teststaafje als je zwanger bent. Dan ziet het teststaafje er net zo uit als tijdens je eisprong. Dus de rechterstreep is dan net zo dik of dikker als de linkerstreep. @Pluys. Als je na het testtijdstip ongesteld bent geworden, dan kan je dus de volgende dag de m indrukken. Persona ziet dat dan ook als dag 1 van je cyclus. Je testtijdstip is dus als je bv de vorige periode om 8.oo uur 's ochtends op je m knop hebt gedrukt, dan is je testtijdstip tussen 5.00 en 11.00 uur s'ochtends (3 uur voor en 3 uur na het indrukken van de m knop) Maar dat staat ook wel in de gebruiksaanwijzing. Liefs, Angel
wat grappig dat je ok streepjes zite als je zwanger bent maar hoe kan dat nou want het zijn dan toch andere hormonen ?
Hi ladies, Morgen is het voor mij weer dag 6, dus de 1e testdag. Eigenlijk vraag ik me af waarom je altijd, elke maand, standaard, op dag 6 moet testen? Is toch eigenlijk zonde van het staafje? Heeft iemand enig idee, want ik kan me niet voorstellen dat dit iets met het ei te maken heeft? Succes verder allemaal. XXAnna
DAt vroeg ik me nou ook af Annalise! Zal wel iest te maken hebben met de beginstand van de hormonen ofzo. Wat goed dat je die teststaafjes hebt bewaard en er data op hebt gezet!. Ik zit nu op cd 13. Mijn ei komt nogmaal op cd15/16 dus zal toch morgen/overmorgen wel het eisymbool krijgen hoop ik!
Ha meiden, Vandaag is het Personadag 17 voor mij. En vanochtend zag ik ineens iets vreemds. Ik had weer 2 lichtje strepen! Wel gaf ie een groen lampje. Mijn eisymbool heb ik op dag 12 en 13 gehad. Ik heb ooit hier de vraag gesteld of je iets kon waarnemen op je teststaafjes als je zwanger zou zijn. Het antwoord was toen dat je aan het eind van je cylcus 2 strepen zou zien.... Dus...wat denken jullie? Zelf vind ik het erg snel na de eisprong om nu al een zwangerschap op te kunnen sporen. Denk dus dat de test is mislukt. Wat jullie? Gr. Dolfijn
Ja morgen moet ik ook nog testen. Moet deze 1e maand 16x een testdoen dus morgen is dag 18 en dan nog t/m 23. Even afwachten maar of ik morgen ook weer 2 streepjes krijg. Gr. Dolfijn
Hai Dolfijn, Ik heb meteen even mijn verzameling staafjes erbij gepakt want dat is toch duidelijker dan de foto's in mijn album. Toen ik in mijn 1e ronde met Persona 16 testjes moest doen had ik dag 15 en 16 mijn ei-symbool. Als ik goed naar mijn staafjes kijk had ik op dag 17-18-19-20-21-22 ook wel een heel licht rechterstreepje (moet je wel goed kijken hoor). Pas op dag 23 was het zo goed als weg. Maar op dag 6 heb ik ook altijd een lichte rechterstreep..... Kun je er geen foto van maken? Want je maakt het wel heel spannend... Volgens mij zie je bij zwangerschap een dikke rechterstreep (dikker dan de linker), ben heel benieuwd.... XXAnnalise
Hoi, Ja ik ga straks wel ff een foto maken van mijn staafjes tot nu toe. Maar hoe krijg ik die foto dan in mijn album? Gr. Dolfijn
nnaliese, dat dacht ik ook en ik zit op dag 14 met persona en ik heb nog steeds een tweede licht streepje. Die moet nu dikker worden voor het ei.
He hallo, foto maken lukt nu helaas niet. Digitale camera heeft kuren, is nu ws echt stuk.... Maar heb nog eens goed naar alle staafjes gekeken en volgens mij is het rechterstreepje nog niet helemaal weggeweest. Op dag 14, 15 en 16 is ook een heeeeel dun rechterstreepje te zien. Maar die van vanochtend viel echt op, was veel dikker. Maar nu is ie inmiddels hetzelfde als die van gisteren. Misschien ietsje dikker. Dus sorry als ik onrust heb gezaaid, het is ws niks. Gr. Dolfijn Ps. Zodra ik weer foto's kan maken komt ie erop
HALLO DOLFIJN iK HEB OOK EEN PERSONA EN JE KAN INDERDAAD AAN DE TESTSTREEPJES ZIEN OF JE ZWANGER BENT. TOEN IK ZWANGER WAS WERD HET RECHTER STREEPJE (ALS JE HET SCHUINE GEDEELTE LINKS ONDER HOUDT)STEEDS DIKKER EN BLAUWER.DUS ALS JE RECHTER STREEPJE ECHT BREEDER WORD EN ECHT DUIDELIJKER DAN DE LINKSE KANT KAN HET ZIJN DAT JE ZWANGER BENT. DAT JE TWEE STREEPJESZIET IS NORMAAL. WORD HET LINKER STREEPJE STEEEDS DUIDELIJKER DAN GA ER MAAR VAN UIT DAT HET NIET ZO IS. GROETJES LYAN EN SUCSES HHOP DAT HET ZO IS.