Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyan

lyan Lid

5 sep 2006
    37
    0
    0
    hallo
    tijdens je eisprong word inderdaad ook het rechter streepje dikker.
    Daarna vervaagt het weer,maar als het dan rond je menstruatie komt en het rechter streepje word dan weer meer zichtbaar en echt duidelijk kan het zijn dat je zwanger bent. :)

2. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    maar dat hoeft niet, kan ook iets anders zijn ?

3. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hoi,

Bij mij is ook altijd een tweede streepje te zien, eigenlijk gedurende de hele cyclus. Alleen tijdens mijn ei dagen is het rechterstreepje dikker. Ik bestel ook altijd een tweede doosje persona, dan gebruik ik een teststaafje op mijn nod (goedkope zwangerschapstest).

Mamafleur, ik snap je laatste vraag niet helemaal. Hoe bedoel je kan het ook iets anders zijn?

groetjes,
    Angel

4. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Het KAN dan wijzen op ene zwangerschap of is het dan ZEKER een zwangerschap ? Of kan dat dikke streepje dan ook op iets anders wijzen dan een zwangerschap ?

5. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    En Me2, hoe staat het met je ei?

Groetjes,
    XXAnna

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb vanmorgen mijn eerste test gedaan. ik zit nu op dag 6 en de kleur is rood. zie op mijn test maar 1 streep en die is flink dik. spannend allemaal hoor. wie zit er ook ongeveer rond de 6de dag?

7. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    spannend allemaal

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Annalise, mijn ei is in aantocht. Mijn persona geeft hem nog niet aan, terwijl het rechterstreepje nu heel dik is en het linker bijna weg. De rest van de testen waren precies andersom. Wellicht dat hij hem morgen aangeeft. Ik heb iig ook ovutests van deze site gebruikt en gisteren avond was die al positief, ik weet zelfs dat die waarschijnlijk nog donkerder gaat worden als ik vandaag nog een keer test dus ga uit van mijn ei op morgen!

9. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden,

Zou ik ook met jullie mee mogen schrijven?
    Ik heb vorige maand een Persona gekocht via marktplaats, ik heb 'm nog niet gebruikt omdat ik eerst nog nieuwe teststaafjes moest bestellen. Eigenlijk had ik natuurlijk hoop dat ik 'm niet nodig zou hebben, maar ik temp ook en gisteren is m'n temp gedaald, vanmorgen nog net zo laag :( . En ik heb wat bruinverlies, dus ik verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden :cry:
    Maargoed, ik ga dan dus ook met Persona beginnen, ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen en of het overeenkomt met het tempen enzo.
    Ik heb meteen al een vraag aan jullie; ik las dat jullie ook op de staafjes kijken naar de streepjes, maar dat ben ik nog niet zo snel tegen gekomen in de gebruiksaanwijzing, hoor je dat ook echt te doen of is het iets wat jullie extra doen?

Fijn weekend en tot gauw!

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Allereerst hoop ik dat de Persona je veel geluk gaat brengen Poessie! Nee, die streepjes kijken is niet de bedoeling, maar als je de persona al een tijdje gebruikt dan kan je vergelijken met wanneer is ei is geweest hoe de streepjes er toen uitzagen en daarvoor. Is gewoon leuk en geen garantie voor ei danwel zwangerschap.

11. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Me2, dankje!
    Aha, nu snap ik ook waarom jullie naar de streepjes kijken. Ik denk dat ik de staafjes dan ook ga bewaren!
    Ik heb 'm vanmorgen gereset dus hij is nu helemaal klaar voor gebruik. Ik heb nu dan ook zoiets van: laat de menstruatie maar komen! Vanwege m'n temp weet ik toch al dat ik niet zwanger ben!

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Inderdaad Poessie en dan lekker vol goede moed EN de Persona de volgende ronde in. Ik ken het gevoel bij een bepaalde temp op dag 11 weet ik al dat het niet raak is (of zoals in juli, wel raak is!)

13. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hai Pluys, ik zit op dag 9 dus loop een paar daagjes op je voor. Het is nu mijn 3e cyclus met Persona dus hij is al een beetje aangepast aan mijn cyclus.

En poessi1, welkom bij de Persona club! :D En ben ook erg nieuwsgierig of Persona en tempen overeenkomt. Hou ons op de hoogte, ok?

XXAnna

14. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Nou vannacht dus ongesteld geworden, zoals ik al wel verwacht had door de temp. daling van vrijdag. Op zich ben ik er wel blij mee dat ik daar aan dus goed kan zien dat ik ongesteld word, het heeft me in ieder geval zwangerschapstesten bespaard deze maand!
    Maar het is wel een teleurstelling, ik baal enorm :cry: .
    Maarrrrr, inderdaad vol goede moed verder met ronde 6! Ik heb vanmorgen dus op de "m knop" van de persona gedrukt! En nu moet ik dus op dag 6 beginnen met de 1e test. Is het evengoed nodig dat ik 'm de komende dagen iedere dag open? (tot de 6e dag?) Ik moet er nog een beetje bekend mee raken ;) !

Me2, wat snel dat je op dag 11 al kunt zien of het wel of niet raak is!Temp je al lang? Wat ontzettend verdrietig dat je onlangs een miskraam hebt gehad.

Annalise, bedankt voor het welkom! Ja ik ben dus ook heel benieuwd of FF en de Persona straks hetzelfde zeggen! Ik houd jullie zeker op de hoogte!

15. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    @poessie1 --> Je moet de Persona elke dag openen. Dus je hele cyclus, elke dag, voordat je gaat plassen. Want als het gele lampje knippert moet je testen.
    Succes!

XXAnna

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Poessie, ja ik temp al een maand of 5, dus kan zelf heel veel zien aan m'n temp. En dus ook als het op 11 dpo nog hoog is dat ik zw ben.

Ik gebruik Persona deze maand voor het eerst. heb hem al een eental maanden in huis maar had hem nog niet gebruikt omdat ik zwanger bleek te zijn. Deze maand heeft Persona mijn ei niet gevonden terwijl ik daarnaast gewone opvutesten heb gebruikt van deze site en die gaven mijn ei prima aan, zo ook mijn temp was overduidelijk. Hoop dat het te maken heeft met het inregelen van dat ding en dat hij volgende maand wel een ei geeft, want daar had ik hem nou eigenlijk voor gekocht.....

17. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hi Ladies,

Ik zit inmiddels op dag 13 en ben dus elke ochtend druk met staafje plassen, maar ik heb deze cyclus wel heeeeele lichte streepjes!
    Nou weet ik dat die staafjes onderling kleine verschillen hebben en dat je daarom ook produktiereeksen niet mag mixen, maar deze cylcus zijn de streepjes amper te zien.
    Of ik nou wat meer (of juist wat minder) plas, ze zijn niet over de datum, ze zijn op kamertemperatuur en niet uit de verpakking. Maar ik vraag me af of de Persona hier wel iets van kan maken, als ik het zelf niet eens kan zien.....
    Zijn hier mensen die dat ook wel eens hebben gehad, want ovulatietesten zonder streepjes?! Wat moet ik hier nou mee! :(

Groetjes,
    XXAnna

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik weet het niet Anna, ik ben pas deze maand voor het eerst met die Persona bezig en bij mij gaf hij dus helemaal geen ei aan terwijl het rechterstreepje donkerder was en gewone ovutesten wel prima m'n ei gaven....

19. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    welke andere testen deed je Mer ?

20. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Dit is mijn 3e cyclus met Persona en de 1e 2 cyclussen gaf hij netjes mijn ei aan; was ook niet te missen, die rechterstrepen sprongen eruit! Maar deze keer zie ik bijna geen streepjes, niet links en niet rechts. Het lijkt wel of ze het niet doen...
    Misschien ga ik die infolijn ff bellen, want dit schiet niet op!

XXAnna

Deel Deze Pagina