ik heb ook alleen maar positieve dingen erover gelezen! En als je het kan gebruiken om NIET zwanger te raken kan je het toch ook proberen om WEL zwanger te raken? of zie ik het verkeerd?
Hoi Carmen, Ik heb de hele bijsluiter (gebruiksaanwijzing) doorgenomen en kan niet vinden dat je het beter niet kunt gebruiken om zwanger te raken.. Waar staat dat dan precies? ben je misschien in de war met Lactacyd? Groetjes, Angel
ik ben vandaag op dag 18 aangekomen en ik hoef niet te testen! dat klopt toch niet want in het boekje staat dat je de eerste keer dat je de persona gebruikt je moet testen vanaf dag 9 tot en met 23. ik ga nu dus een aantal dagen missen, terwijl mijn ei niet geweest is (denk ik want het geen symbool gehad en ik voel hem nooit) weten jullie of dit normaal is?
Klinkt heel vreemd. Heb je wel in de test marge naar de Paersona gekeken? Zie overigens dat je een erg lange cyclus hebt, Persona ondersteunt echter maar een cyclus van max 35 dagen als ik het goed heb.... Ik zou ook toch even met de infolijn bellen, vind et wel erg vreemd....
mijn vorige cyclus was 35 dagen, mijn vorige cyclus was 42 dagen. ik heb nog niks gebeld maar ben wel van plan om dat zeker te gaan doen vandaag. k heb wel op dag 12, 14, 15, 16 een licht streepje gehad. bedank voor de snelle reactie!
Vreemd, was je wel binnen je testvenster? Ik was nl ook een beetje in de war deze cyclus ivm de overgang van zomertijd naar wintertijd. Of anders is het resetten misschien niet goed gegaan? Succes verder. XXAnnalise
ik heb hem de eerste keer om 8 uur ingedrukt (7 uur nieuwe tijd) ik werd dacht ik voor tien uur wakker, ik hoop dat ik op tijd was... maar volgende maand gaan we weer voor het echte werk, deze maand was een pauze maand en een probeer maand met de persona en tempen.
Nou Pluys zou dus zomaar kunnen dat je na het testvenster dat ding hebt geopend en ja, dan geeft hij niet aan dat je moet testen. MOrgen maar weer proberen, het is immers maar een probeer maand!
Nee Tinkerbel, helaas. Kijk maar eens bij Persona.nl. Ik geloof dat je hem alleen kan gebruiken bij een cyclus die altijd tussen de 23 en 35 dagen is.
Nou mijn temp is weer naar een duivelshoogte gedaald dus ben bang dat ik morgenochtend weer de M mag indrukken! Ze zijne r overigens nog niet... Jij nog een weekje wachten he!
Hoi meiden, Even een vraagje (heb geen zin om 50 pagina's door te lezen ) ik heb de persona ook gekocht, eigenlijk overgekocht van iemand anders. Vandaag is mijn NOD. Stel nou dat ik vanavond ongesteld word, moet ik dan morgen de knop M indrukken en als eerste op een stickie piesen? En als ik nou vrijdag ongesteld word, moet dit dan zaterdag? Thanks voor het antwoorden. Groetjes Mrs. X
JA, morgenochtend de m indrukken als je vanavond ongi wordt of als je morgen ongi wordt buiten het door jou gewenste testvenster, op zaterdag indrukken. Pas als het gele lampje gaat branden (voor het eerst op dag 6) moet je zo'n test doen.
Bedankt voor het antwoorden Me2, maar rekent de persona dan niet met 1 dag verschil? Met als kans dat ik mijn eitje mis? Snap je wat ik bedoel? en wat bedoel je precies met buiten het door jou gewnste testvenster?
Je moet de m indrukken op een tijdstip dat je elke dag opstaat. Het testvenster is de drie uur voor tot drie uur na het moment dat je de m hebt ingedrukt. Je kan dan dus elke dag in een testvenster van 6 uur testen (dus voor als je een svroeger of later opstaat). Ik druk hem altijd om 9 uur smorgens in . Dat betekent dat ik vanaf 6 uur tot 12 uur de tijd heb om een test te doen (wel ALTIJD met ochtendurine testen!) Nee, persona loopt dan niet een dag achter en aan de hand van de testjes bepaald hij je eitje dus die kan hij ook niet missen!. Kijk ook eens op www.persona.nl want daar staat ook een hele handleiding!
ik heb vandaag gelukkig weer een test moeten doen \/ vanmiddag kwam ik er tijdens een toilet bezoek achter dat ik nu in mijn vruchtbare periode kom want had weer erg veel slijm, nu maar kijken wat de persona gaat aangeven!