Klopt en dat zijn 8 staafjes. Alleen de 1e maand heb je dus 2 doosjes nodig. Dus 16 staafjes, maar daarna gewoon 8 staafjes per maand. Bij de etos liggen ze niet achter de balie. Hier bij ons in ieder geval niet. Ligt bij de zwangerschapstesten..
Ik heb sinds vandaag ook heel veel helder/wit slijmverlies. Heel erg rekbaar. Mijn eisprong moet er echt aan komen. Kan niet anders. Ben benieuwd wat mijn temp morgen is en wat de persona doet...
@ Ooievaar, Volgens mij moet dat ding morgen wel aangeven dat het ei er aan zit te komen. Het is bij jou, als bij mij, bijna overduidelijk.... Spannend!!!! Je hoort het morgen wel van me Liefs An
Nou hier nog steeds niks hoor. Maar het kan echt niet lang meer duren lijkt mij. Heb nu ook veel slijmverlies waar je draden van kan trekken. Maar de test is nog steeds hetzelfde als de afgelopen dagen. Ben benieuwd hoe het bij jou is An..
Hoi Ooievaar, Nou hier ook nog niks Ik had het eigenlijk wel verwacht omdat ik ook afscheiding heb..... Misschien morgen? Hoe is het met je temp? Liefs An
Mijn temp is ook eigenlijk hetzelfde gebleven. Gisteren 36.65 en vanmorgen 36.68 Dus echt nog geen ei...
Ja morgenochtend ben ik ook weer van de partij! Jij ook een fijne dag meis! Het is gelukkig een stuk koeler
Hier weer niks, het rechter streepje is wel iets meer zichtbaar dan gisteren maar dat is dan ook alles Ooievaar, hoest bij jou? Liefs An
Bij mij is de rechter streep duidelijker geworden als gisteren. En de linker streep wordt steeds vager. Dus bij mij is ie ook onderweg. Temperatuur was vanmorgen 36.59 Dus die zal dan eerdaags wel moeten stijgen...
Ja is goed!!! Tot morgenochtend, dan ben ik er weer eerder. Moesten vanmorgen even weg. Vandaar..tot morgen
Nou An, ik begrijp er niks van. Het rechter streepje lijkt wel vager als gisteren. Moet wel zeggen dat het linker streepje ook steeds minder wordt. Ben benieuwd hoe het bij jou is...
Hoi Ooievaar Bij mij precies hetzelfde! Het rechterstreepje is een stuk minder... Links is nog wel goed te zien Ik denk dat ie deze maand de eisprong niet aangeeft, als ik de staafjes aflees dan heb ik die al gehad! Hoe is je temp dan? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.... Succes morgen Liefs An
Ik had er vandaag wel meer van verwacht... Als ik naar mijn lichaam kijk, de afscheiding en zo, dan moet mijn ei wel geweest zijn... hmmm.... afwachten maar weer Als je temp nog zo is dan is je ei idd vast nog niet geweest. Op welke dag was de vorige keer je ei? Liefs An