Goedemorgen, Sylvia, ik ben benieuwd hoe het met je temp is en of persona een ei symbool heeft aangegeven? Angel, hoe is het met jou, morgen is je nod he? Ik duim voor je! Anna, ik wens je heel veel succes deze ronde! M'n temp was vanmorgen 37.3, ik hoop zoooo dat 'ie zo mooi hoog blijft!
Hoi, goedemorgen, Helaas nog geen eisymbool van de Persona gekregen...Wel is mn temp nog steeds 36,6 c dus nog wel goed laag. Mn vruchtbare slijm is ook wat meer aan het worden, is ook al draadjeslijm maar nog net superveel... Het linkerstreepje is weer wat lichter geworden dus dat is ook weer goed... pfff....ik wil graag dat ik dat eisymbool krijg! Maarja het is wel goed dat mn temp laag is, en ik dat vruchtbare slijm heb. Oja, vanochtend had ik even paar lichte streekjes in mn lnkerborst, kan er volgens mij ook mee te maken hebben toch? Dus..nog geen ei voor mij maar heb wel het idee dat ie bijna kan komen! Poessie! jouw temp ziet er mooi uit dan, 37,3! houden zo! Liefs Sylvia
Hallo allemaal, Helaas ook op naar de volgende ronde. Nu maar hopen dat de sint een kadootje voor ons heeft deze maand..(of de kerstman). Liefs, Angel
Hoi! En, Sylvia, wat was je temp vanmorgen? En wat zei Persona er van? Angel, balen dat je ongesteld bent geworden, heel veel succes deze ronde! Persona geeft vanaf gister (of was het nou al vanaf vrijdag? :-k ) weer een groen lampje aan. Dus nu is het echt wachten he. Nog 9 dagen... Temp was vanmorgen weer 37.3. Ik weet nog steeds niet hoe ik m'n kaartje hier kan plaatsen, het lukt me niet
Hoi Poessie! Mijn temp is dus weer lager geworden, nu 36,4 c! Dat is echt heel laag voor mij, zo laag heb ik het vorige cylcus niet gehad (36,6 c washet laagste) Ook heb ik vanaf gisternacht steeds meer echt duidelijke ovulatiesteekjes vooral linksonder. Nou, en vanochtend wilde ik plassen voor de Persona, had ik staafje in mn hand maar: vergeet ik eroverheen te plassen met mn slaapkop! Stom zeg! Dat was rond 7,30 uur dus nu wcht ik tot ongeveer 11.30uur, dan zit ik ook nog binnen mn testvenster, die is tot 12.15uur. Dus ik wacht denk ik nog iets langer. dan s mn urine ook wel geconcentreerd want heb nog lang geslapen en weinig gedronken. dan doe ik ook meteen ovulatietest. Gister gaf de ovulatietest die ik gebruik nl al heel veel zichtbaardere strep aan (linkerstreep is dus donkerder aan het worden, bij ovulatietest heb je dus donkere linkerstreep nodig die net zo donker is als rechtrerstreep) En nog steeds zit ik dus in spanning al kan het nu niet lang meer duren toch, al die symptomen van naderende eisprong! Liefs Sylvia
Oh, Poessie: templijst heirneer zetten: als je op fertilityfriend bent klik je met linkermuisknop op de templijst, opslaan als.. Dan staat ie in je computer. Ik doe dan altijd in paint opslaan als: Jpeg/etc afbeelding. dan bij Adobe Photoalbum (je hebt ook andere programma's hiervoor) afbeeldingsgroote veranderen in 421 bij 208 pixels. En dan weer opslaan als. Dan bij imageshack.us upload je die en dan kies je om de afbeelding nieet te veranderen van formaat en dan uploaden. Dan pak je de onderste die kopieer je. dan klik je hier op Nieuw bericht. Je klikt op de knop IMG dan plak je de gekopiereerde link meteen neer (zo dus: img>link>img) Dan doe ie het als het goed is. Liefs Sylvia
Hoi! Sylvia, is het gister nog gelukt met de wat latere urine? Hihi ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, dat het niet helemaal goed ging omdat je net wakker was! Dus je gebruikt ook ovulatietesten naast de persona? Dan kun je straks mooi zien of het tempen, de ovutesten en de persona overeen komen! Ik duim voor je dat je snel je eisprong hebt! En bedankt voor de uitleg over hoe ik m'n kaartje hier kan plaatsen! Volgens mij gaat het me nu eindelijk lukken! Ik zit nu op dag 23, dus ben door m'n test staafjes voor deze cyclus heen. Even rust dus wat betreft de persona! (behalve iedere dag openen ) Hoe gaat het met de rest van de meiden? Tot gauw!
He meiden, ik zie hier weer veel te veel M knoppen die moeten worden ingedrukt! Ik ben nog aan het wachten op m'n ei, zit pas op cyclus dag 11. Rond 7 december si mijn NOD, dus de St mag van mij een heel erg mooi cadeautje voor me achterlaten!
Hoi! Wat is het rustig hier! Me2, ik hoop ook voor je dat de Sint een mooi cadeautje achterlaat! Hier niet zoveel nieuws. Heb weer erg last van m'n borsten, net als anders als ik een aantal dagen voor m'n nod zit. Ben dus bang, dat dit geen goed teken is en dat het niet raak zal zijn Maargoed, nog even afwachten! Zolang m'n temp niet onder de 37.1 komt, heb ik nog hoop!
Poessie: die templijst: je ziet bij Imageshack boven een paar regels staan met links, dan zie je een reclame plaatje, en daaronder weer regels met links, daarvan moet je de onderste regel dus hebben (dit staat erachter: Direct link to image) Moet eindigen op JPG , wat ik altijd doe is: bij FF afbeelding opslaan, dan open ik die opgeslagen afbeelding met paint en kies opslaan als JPG etc. Dan verander ik de afbeeldingsgrootte 421 bij 218. dan moet ie het doen, succes ermee (ik had dat eerst ook dat het me niet lukte) Mijn temp is vanochtend weer iets omhoog gegaan gelukkig! Persona heeft nog geen ei aangegeven en ovutest ook niet, wel steeds donkerder streepje, maar de ovu testen gebruik ik niet op hetzelfde tijdstip wat eigenlijk wel moet... persona test warenb vanochtend wel twee bijna even lichte streepjes....dus misschien geeft ie het dan morgen aan? Ik snap er niet zo veel van want vruchtbare slijm heb ik al gehad, maarja, heb ook weer gelezen dat ei ook 2/3 dagen na je vruchtbare slijm kan komen..Klussen doen we in ieder geval goed Ik heb hieronder mn templijst.. Liefs Sylvia
Nu lijkt het erop dat ik 19 november mn ei heb gehad...want mn temp gaat weer omhoog..persona heeft toen geen ei aangegeven en ovutest ook niet (maar de ovutesten heb ik op heel verschillende tijdstippen gebruikt dus niet betrouwbaar eigenlijk) maar: idd: persona gaf geen ei aan, nu was het wel zo dat ik toen vergeten was met mn ochtend urine te testen (zie mn geplaatste bericht iets hierboven) en toen heb ik 4 uurtjes gewacht en toen met die urine de test van persona gedaan... kan het zijn dat ie daarom geen ei aangaf? Wel was linkerstreepje weer klein beetje lichter dan gisteren...pff...ik snap er niks meer van hoor, maar als mn temp morgen weer stuk stijgt dan heb ik toch mn ei gehad (nouja, als mn temp hoog blijft) Liefs Sylvia
jahoeeee! Ik heb eindelijk positieve ovulatietesten! Die heb ik net gedaan, om 18.30uur! ben helemaal blij! eindelijk! dan zal persona morgen wel een ei aangeven denk ik? Want vanochtend om 12.00uur heb ik ook een ovutest gedaan maar toen was die nog negatief. Dus denk dat ik dan morgen wel ei symbool krijg van persona.. nou, hehe, eindelijk! ben er echt blij mee! Liefs Sylvia foto van de ovulatie testen staan in mn album!
ja hoor, vanochtend gaf persona ook een ei aan Ik had dus ook dat het rechterstreepje donkerder was. Nu heb ik net weer een ovulatietest gedaan om te kijken wat ie aangaf en nu is ie negatief. Bji een ovulatietest is het zo, dat als ie positief is, je ei binnen 24/48uur komt , bij Persona is dit ook het geval.. maar vanochtend gaf persona dus ei aan en net om 13.45 ovulatietest nega...betekent dit dat mn ei is geweest, of hoeft dit niet perse? Liefs Sylvia We hebben goed geklust gisteren
Nee, de piek (posi ovutest) is al geweest maar dan kan je ei dus nog steeds komen, namleijk 24-48 uur na de piek.
Ik denk dat ik mn ei gehad heb, nl rond 18uur..kreeg echt hele erge krampen, te vergelijken met heftige menstruatie, moest echt met kussen voorover gebogen even blijven zitten, kon even niet rechtop staan (raar?!) Heeft het zin dat ik dadelijk nog ga klussen? Hebben we redelijk veel geklust hoor, gisterenavond ook nog maar leek me goed om vanavond ook nog een keer te klussen Liefs Sylvia p.s mijn temp moet morgenochtend dus wel gestegen zijn weer dan?