Hoi! Sylvia, bedankt voor het nog een keer uitleggen hoe ik m'n kaartje hier krijg! Ik ga het zo weer proberen, ik hoop dat het me dan lukt! Wat goed dat je gisteren positieve ovulatietesten had! En vanmorgen het eisymbool van persona, helemaal goed! Wat lastig dat je net zo'n buikpijn had, maar als het je eisprong is, is het ook wel weer mooi dat je 'm gevoeld hebt! Volgens mij hebben jullie wel genoeg geklust hoor! Maar als jullie vanavond weer zin hebben is dat prima toch? Heeft FF je eisprong al aangegeven? Want dan zie je de rode lijn en als je temp daar dan boven blijft is het goed. Ik zit op dag 26 vandaag, ik ga dit even plaatsen en dan weer even een poging doen om de grafiek hier te plaatsen!
Hoi Poessie, We hebben vanavond toch maar wel geklust Beetje snel zeg maar haha maar wel goed hoor Ik ben dus wel benieuwd wat mn temp morgen zal zijn. vanochtend heb ik dus uur eerder moeten tempen omdat ik eerder moest werken, rooster is veranderd...maarja morgen weer normale tijd spannend, weet nu in ieder geval wel bijna zeker dat ik mn ei heb gehad: gevoeld, gezien (slijm en ovulatietesten en persona) Liefs Sylvia
Ik heb vorige maand iedere dag (ook in het weekend ) om 06.30 getempt, omdat ik er 2 dagen in de week om 06.30 uit moet, de rest van de dagen wat later. En ik wilde dus iedere dag om het zelfde tijdstip tempen. Maar ik dacht dat ga ik niet maanden volhouden, dus deze cyclus temp ik gewoon wanneer de wekker gaat. Ene dag dus om 06.30, andere dag om 07.30 of iets later. Volgens mij maakt het (bij mij) niet zo heel veel uit als er een uurtje tussen zit. Ik doe het in ieder geval zodra ik wakker ben en voordat ik op sta. Ik voel me hier toch wat prettiger bij! Ik ben ook benieuwd naar je temp morgen!
Nou, Poessie! Zier er goed uit hoor! mooi kaartje! Bij mij geeft FF nu een kruis aan...bij afgelopen dinsdag...Maar woensdag erna had ik pas eerste positieve ovulatietest en donderdag weer negatieve ovulatietest. persona gaf donderdagochtend dus voor het eerst eisymbool en vandaag (vrijdag) ook weer. Gisteren was het zo dat het teststaafje het rechterstreepje donkerder was dan linker en vandaag zijn allebei de streepje bijna niet zichtbaar....geeft persona altidj 2 dagen eisymbool aan? Maar meestal is dat dan toch zo dat je ei nog moet komen..? of zal het bij mij zo zijn dat ie het aageeft als ie al is geweest? Wel raar maar aan mn temp te zien klopt het toch el zoals het er nu staat....Gisteravond rond 18uur even erge mentruatieachtige pijn gehad, van de eisprong denk ik zo..maar heb gelezen dat het vaak voorkomt dat je die eispong pijn pas voelt paar dagen nadat j ei gesprongen is dus dan zou het wel kunnen kloppen.. Dus nu ga ik op naar mn NOD! Liefs Sylvia enne goed dat je je lijst hier hebt gekregen!
Mijn tempkaart van vandaag: Hij moet dus omhooog! Veel succes Pluys! @Poessie: hoe is het met jou? en je tempkaart? Liefs Sylvia
Goedemorgen! Sylvia, bij mij heeft persona ook 2 dagen het eisymbool aangegeven, maar ik weet niet of dat standaard is. Mooi dat alles toch overeen lijkt te komen! Hoe is het nu met je temp? Ik duim voor je dat het raak is! Pluys, heeeeel veel succes deze ronde! Fijn dat jullie er nu weer helemaal voor kunnen gaan! Hier geen goede berichten.....ik heb sinds vrijdag bruinverlies, en sindsdien daalt ook m'n temp...niet goed dus. Ik zit vandaag op dag 30 en verwacht toch wel vandaag ongesteld te worden. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben vanwege dat bruinverlies en tempdaling. Heb dus ook geen testen gedaan, dankzij het tempen (anders had ik me weer niet kunnen inhouden, maar nu weet ik dat de er aan zitten te komen). Ik baal er wel van hoor, op naar ronde 7 . We hebben een heel druk weekend gehad, vandaar dat ik hier niet eerder was geweest! Tot gauw!
Hoi meiden, Zojuist hebben de zich officieel aangekondigd Morgen dus de m knop indrukken, ik zal het apparaat mee moeten nemen in m'n tas naar m'n werk, want ik wil om 09.00 op de knop drukken. Laat het nou net zo zijn, dat ik dan precies in een vergadering zit . Iemand tips? Nouja, ik denk dat ik 'm dan vlak voor de vergadering indruk, iets na half 9. Dat komt ook nog wel mooi uit i.v.m het testvenster denk ik. Tot gauw!
Hoi! Het is rustig hier! Hoe gaat het met iedereen? Ik heb vanmorgen weer op de m knop gedrukt. Om 08.15, net toen ik op m'n werk kwam en m'n collega's nog niet in de buurt waren! Testvenster is prima zo. M'n nieuwe nod is op 25 december... ik durf het niet te hopen maar wat zou een positieve test een geweldig kerst cadeau zijn! We gaan in ieder geval ons best weer doen!
Hoi Poessie! Jammer dat je ongi bent geworden..maar misschien dat het aankomende ronde wel raak is voor je! Ik hoop het! Mijn temp is nu goed, 37,0c.. Heb vanaf gisteren last van waterig/dunne wittige afscheiding. Ik heb net even tampon ingedaan en daar kwam ook erg veel wittig reukloos dun slijm op te zitten...echt heel veel...hoop dat dit een goed teken kan zijn... Verder ook veek steekjes in mn onderbuik.. persona ben ik vanaf gisteren helemaal vergeten...stom van me! Dus weet nu niet hoe ik dat verder moet doen omdat cylcus dag niet klopt nu en M die knippert.. Afwachten hoe het afloopt...volgende week donderdag is mn NOD... Dus nog 8 dagen.... Liefs Sylvia
Hai Ladies, Hee Poessie1 en Pluys, jammer zeg, dat de er weer zijn. Ik ga voor jullie duimen de volgende ronde. Poessie1, ik zag trouwens wel dat je temperatuurkaartje en Persona overeen komen... dat maakt mij ook blij want ik temperatuur niet! Enne Sylvia, voor jou duim ik nog volop hoor! Alleen viel het mij op dat jouw temperatuurkaartje en Persona niet echt overeenkomen. Blijft allemaal een beetje wazig want geeft Persona het nou wel of niet goed aan?! Ik ben momenteel weer druk bezig met "staafjes plassen"! Vandaag dag 13 dus mijn ei zal er binnenkort weer aankomen.... spannend.... Succes allemaal! XXAnnalise
Het plusje wat ik op m templijst heb staan is van ovulatietest...Dodnerdagochtend had ik eerste ei symbool van persona en vrijdag ook nog maar vrijdag zag ik op testsytaafje dat linkerstreepje wel weer donderder was....zelf denk ik dat ik donderdagavond mn ei heb gehad, dit hb ik gevoeld..en ook omdat ovutest woensdag posi aan gaf (heb van Romed, matcare en CB gebruik..hoezo onzeker..) Dus ik vertrouw daar ook wel op.. Hoop dat je snel je ei krijgt en dan flink klussen Liefs Sylvia
Ik heb sinds ik die persona gebruik (2 ronden) nog geen enkel ei symbool gekregen. Gewone ovutesten geven duidelijk positief aan, ik voel mijn ei en mijn temp klopt volledig...Hoe kan dat nou dat Persona hem niet aangeeft?! Ik denk zelf omdat sochtend in mijn urine de LH piek nog niet te zien is/op z'n hoogst is. Mijn ovutetsten zijn namelijk altijd smiddags rond 5 uur positief. wel waardeloos....
Ja, dat si ook zoiets! Misschien dat ie bij mij ook om een of andere reden later eisymbool pas aangaf..Want donderdag waren mn ovutesten nega en s ochtends had ik dus pas eerste eisymbool...raar.. maar ik eb in het boekje gelezen dat al je eisymbool in je eerste cylcus niet verschijnt, je contact op moet nemen met de klantenservice van persona! Dus dat zou ik maar doen Me2. Hey, we lopen gelijk he, allebei 7 december NOD! Spannend! Liefs Sylvia
Ik ben helemaal niet op de hoogte van die temperatuurkaartjes maar hij geeft bij jou toch eerst dinsdag 21 november een ei aan en op een ander kaartje woensdag 22 november? Geeft FF dat zelf aan? Me2, wel vreemd dat Persona je ei helemaal niet aangeeft. Ik heb nu in alle 3 de ronden een ei-symbool gehad. Heb je wel duidelijke veranderingen op je teststaafjes? Ik heb trouwens een paar foto's van mijn teststaafjes in mijn album staan en met die staafjes heb ik alle keren een ei-symbool van Persona gekregen. En ivm met mijn onregelmatige werk test ik tussen 3 en 9 uur 's morgens (soms dus zelfs midden in de nacht). Heb je de Persona infolijn al eens gebeld? Succes allemaal! XXAnnalise
Hoi! Sylvia, hoog houden die temp he! Ik hoop voor je dat de verschijnselen van de afscheiding enzo wijzen op een zwangerschap! Ik weet eigenlijk niet of je de Persona nu nog op de goede dag kunt zetten omdat je het vergeten was! Misschien dat iemand anders dat weet? Annalise, ja inderdaad, het tempen en de persona kwamen echt precies met elkaar overeen! Deze cyclus doe ik het weer beide, ben nu alweer benieuwd of ze nu weer samen opgaan! Spannend dat je ei er binnenkort weer aankomt! Ik duim voor je! Me2, wat vervelend dat persona het ei symbool niet aangeeft terwijl je toch echt een ei hebt gehad. Als ik jou was zou ik, net als wat de anderen zeggen, even bellen met de info lijn. Dat adviseren ze geloof ik ook als 'ie geen symbool aan geeft. Misschien is er iets niet goed mee en krijg je een nieuwe? Nou meiden hier niet veel nieuws, ik wacht tot de weer helemaal weg zijn en dan gaan we er weer voor! Ik ben er denk ik pas weer na het weekend, we zijn namelijk het hele weekend weg! Tot later!