Hee Persona Ladies, Nou bij mij kan de Persona voorlopig de KAST in! Heb hem maar 2 rondes gebruikt/nodig gehad. Afgelopen dinsdag heb ik een test gedaan en jawel hoor, POSITIEF ! We zijn dolgelukkig natuurlijk, ook best beetje trillerig hoor. Ik vind het allemaal erg spannend. Jullie heel veel succes met de volgende persona rondes. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak. Dikke kus, Dolfijn
Gefeliciteerd Dolfijn! Ik heb nog steeds last van krampjes die af en toe op komen zetten, zin dan soort steekjes links/rechts onderin mn buik vlakbji mn liezen. Soms ook soort van borrelend gevoe, moeilijk uit te leggen... ben ook steeds misselijk, ook als ik iets gegeten heb..wel raar...misschien dat ik een griepje ga krijgen ofzo want moet nog zo'n 7 dagen tot mn nod. ook heb ik nog steeds beetjje (paar druppels) melk en doorzichtig vocht uit mn tepels, dat is ook iets wat ik nog nooit heb gehad....mn tepels zijn ook best gevoelig en pijnlijk, al is het wel weer minder dan gisteren.. Ook nog steeds erg vochtig onder...voel het soms gewoon lopen, is wittig vocht/slijm.. Nouja...afwachten zal ik dan mar moeten doen.. Oja, las dat je paar dagen voor je NOD test met Persona kunt doen om te zien of je zwanger bent, rechterstreepje moet dan ook donkerder zijn.... Liefs Sylvia
Wow Dolfijn, dat is nog eens goed nieuws! ! ! Gefeliciteerd en nou maar lekker genieten. Hoe voel je je trouwens? En nou maar hopen dat "wij van de Persona club" snel allemaal zo'n goed bericht kunnen typen hier! XXAnnalise.
Hoi Annalisa, Bedankt voor je (jullie allemaal trouwens) felicitaties. Ik voel me echt geweldig! Heb alleen beetje last van soort ongikrampen, vooral 's nachts. En net of ik meer lucht in mijn darmen heb, windjes laten dus... Vanmiddag dacht ik even te merken dat mijn borsten wat gespannen aanvoelden, maar dat is nu ook alweer weg. Soms twijfel ik gewoon even of ik niet meer zou moeten voelen, maar ik bedenk me dan snel weer dat het natuurlijk allemaal nog erg pril is. De misselijkheid zal heus nog wel komen.... Succes allemaal met zwanger worden. Ik hou jullie in de gaten. Kus, Dolfijn
Dolfijn GEFELICITEERD! Leuk eindelijk een personaatje zwanger haha. Geniet ervan. Sylvia, dat klinkt wel heel hoopvol hoor al die symptomen. Ik zal voor je duimen. Bij mij nog geen eisymbool geweest dit keer. Volgens mij heb ik deze maand geen ei ofzo. Dat kan natuurlijk. Heb ik de vorige keren altijd wel gehad. Nou ja, we klussen voor de zekerheid maar door. Liefs, Angel
Hier nog één! Ik had afgelopen maand een kortere cyclus (28 dagen) dan normaal (normaal 31) en Persona paste zich meteen aan en vroeg op dag 6 en daarna al op dag 10 om een test. Nu mis is dus net mijn ei want de staafjes zijn op en het ei-symbool heb ik nog niet. Volgende maand ga ik testen wanneer ik dat wil en ik luister niet meer naar de Persona! Ik weet inmiddels wel hoe ik die staafjes moet lezen...... Dus ook maar flink aan de klus, want aan de streepjes te zijn krijg ik binnen 2 dagen mijn ei! Succes allemaal! XXAnnalise
Hoi Analise, Vanmorgen toch maar met de staafjes getest (ik had nog teststaafjes omdat ik vaak 2 pakjes bestel). Volgens mij krijg ik morgen mijn ei. De streepjes zijn nu gelijk. Grappig, volgens mij gaan wij steeds gelijk op met onze cyclus. Groetjes, Angel
Hi Angel, Ik had gister streepjes die gelijk waren, dus waarschijnlijk vandaag mijn ei. Maar ik heb niet meer getest vandaag. We klussen er maar gewoon op raak verder en dan zien we wel...... Succes, XXAnnalise
Hoi Annalise, Ik test ook niet meer deze maand. We weten iig ongeveer wanneer we een eisprong hebben gehad. Worden we nu eigenlijk ook later ongi? Of hoeft dat niet perse. Groetjes, Angel
Hallo dames, Wat doe ik met mijn Persona nu ik zwanger ben? Batterijen eruit halen en in de kast? Als ik ooit de Persona weer nodig heb moet ik hem toch weer opnieuw instellen. Hoor t graag. Gr. Dolfijn
Hoi! Sylvia, hoe gaat het met je? Ik duim voor je! Angel1, heb je nog een eisymbool gehad? Annalise, dat is dan toch wel weer fijn, dat je ook alleen aan de tests al kunt zien of je eisprong er aan komt! Me2, ik zie aan je banner dat jouw nod morgen is! Ook voor jou duim ik hard! Dolfijn, ik denk dat je inderdaad het beste de batterijen er uit kunt halen. En dan over een heeeeeeeeeeele tijd weer eens tevoorschijn halen! Hoe voel je je verder? Nou hier niet zoveel nieuws. Ik zit op dag 10 vandaag (dag 9 voor persona). We waren het weekend weg geweest, ik had persona wel mee, maar de testen was ik vergeten #-o . Stom he. En jahoor, zondag vroeg persona om een test. Kon ik dus niet doen. Tot nu toe heeft 'ie er ook niet weer om gevraagd. Waarom vroeg 'ie dan niet gewoon de volgen de dag weer om een test? Ik denk morgen wel weer. Op een of andere manier, ben ik er wel wat minder mee bezig. Als het deze ronde niet raak is, wil ik eens een ronde helemaal overslaan met persona en tempen. Misschien dat dat me nog wat meer rust geeft. Vorige maand was ik er echt teveel mee bezig. Ik ben nu ook net begonnen met een nieuwe baan, dat geeft ook wel wat afleiding. Ik heb nu ook zoiets van: het komt echt wel, ik moet me niet nu al zo druk maken. Waarschijnlijk praat ik als ik vlak voor m'n nod zit wel weer anders hoor . Maarja ik moet er gewoon echt rekening mee houden dat het minimaal een jaar kan duren.... moeilijk, maargoed ik ga m'n best doen er iets minder mee bezig te zijn! Tot gauw, succes iedereen met klussen en aankomende nod's!
Eindelijk wat meer info omtrent de persona.. Ik gebruik dit apparaatje al best lang, om zwanger te worden... Maar hij geeft elke maand 2 dagen het O symbool aan. Hebben jullie dit ook? Als ik dan de testertjes bekijk, zou mijn eisprong al geweest zijn op de 2e O-symbool dag. (Dat voel ik ook heel duidelijk) Doet de persona dit expres omdat het soms 48 uur duurt voordat je eitje springt?
Hoi, Me2, ik zie dat je ongi bent geworden. jammer, op naar de volgende ronde.. poessie, Goed dat je er minder mee bezig bent. Ik vind dat soms ook moeilijk hoor. Maar toch ben ik rustiger als ik me er niet al teveel mee bezig houdt. Gister was de rechterstreep echt vet dik en vandaag is de linker weer dikker. Gistermiddag maar voor de zekerheid geklust. Zou je ook een eisprong van een dag kunnen hebben? De dag ervoor waren nl. de streepjes even dik. Dat had ik de vorige keren niet. Dan waren 2 dagen de rechterstreepjes dikker dan de linker. Snappen jullie het nog? Liefs, Angel
Hoi, Ik ben afgelopen woensdag helaas ongi geworden...donderdag rekent persona dus als eerste ongi dag (donderdag begon nl heftige menstruatie). Dus dat is weer flink balen...hoop dat mn ongi weer snel weg is, bah! En dan weer lang wachten als mn cyclus weer 35 dagen is.... Hoop dus dat mn cylcus nu weer korter wordt (is nl langer geworden na mn Miskraam) Liefs Sylvia
He hallo dames, Ik voel me prima hoor, nergens last van....dat geeft ook wel een beetje onzekerheid hoor. Zou het wel goed zitten daar binnen? De Persona ligt in de kast. Hopelijk heeeeeeel lang niet meer nodig . 's nachts heb ik wel af en toe buikkrampen, alsof je ongesteld moet worden. Verder dus nog helemaal niet misselijk geweest. Vanaf maandag ga ik meedoen met Moeders voor Moeders en net voor kerst (21 dec) mag ik al komen voor de eerste echo. Met kerst willen we onze ouders het leuke nieuws gaan vertellen. Ik hoop zo dat de echo laat zien dat alles echt goed zit. Duimen jullie voor mij? Liefs, Dolfijn
Hoi, @Carmpje: ik heb dat ook altijd. Ik ga er vanuit dat mijn eisprong de eerste dag is dat ie het eiteken geeft. @Sylvia: jammer dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde. @Dolfijn. Wat zullen jullie ouders dit een geweldig kerstkado vinden! Leuk hoor. Enne die buikkrampen is normaal hoor. Dat had ik ook toen ik zwanger was van de eerste. En natuurlijk gaan we voor je duimen (hoewel dat vast niet nodig is, want alles is gewoon goed daarbinnen) Liefs, Angel
hallo persona's ik ben op dag 15 aangekomen. maar vanaf dag 13 heb ik de kleur rood. mijn eisprong is pas rond dag 23 (als het goed is) weten jullie waarom ik nu al in de rode zone ben aangekomen? ik heb een cyclus van ongeveer 35 dagen.