De persona heeft 3 maanden nodig om je cyclus te leren kennen . Grote kans dat je volgende maand minder rode lichtjes krijgt , maar het kan ook net zo veel zijn . Pas echt van de persona aan kun je pas de 4e maand Dan geeft hij precies de juiste lampjes en zul je zien dat de lampjes steeds minder rood worden . Groetjes Joyce
hoi, Jammer Annalise! Ik blijf voor je duimen voor de volgende ronde! Vanmorgen heb ik voor de zekerheid een clear blue gedaan. Deze gaf een vaag plusje. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik pas rustig wordt als ik een hele vette steep zie. Maar ja, aan de andere kant, er zou geen streep zijn zonder hcg toch? Ik hou jullie op de hoogte. Liefs, Angel
ahhh wat zie ik nou een zwangerschapsbanner bij de persona's! GEFELICITEERD! en dat we maar met z'n alle jouw voorbeeld mogen volgen!
Hoi dames, Nou helaas is er iets niet goed gegaan. Vanmorgen wakker geworden met ontzettende buikpijn en bloeding. Dus het is over. Maar goed, beter dat het nu misgaat dan met 11 weken ofzo. Ik blijf dus nog een tijdje bij de persona's! Liefs, Angel
Aggggggggggrrrr , balen Angel Maar het schijnt dat je na een mk* ( die jij duidelijk gehad hebt ) veel vruchtbaarder bent dan anders . Dus ik zou er de aankomende ronde toch eens flink tegen aan gaan als ik jouw was Dus wat dat betrefd wens ik je veel plezier Hoewel het wel erg dubbel is nu natuurlijk Ik hoop voor je dat het waar is en dat je volgende ronde weer positief mag testen , maar dan met een dikke vette streep ipv een vage Zodra mijn ongi doorgezet is ga ik ook weer met de persona beginnen ... Heb alvast nieuwe teststaafjes gehaald . Eigenlijk best stom dat ik daar toen der tijd mee gestopt ben want was toch echt wel erg makkelijk . Wist precies wanneer mn ei kwam en wanneer ik ongi moest worden . Nu is dat maar afwachten Groetjes Joyce
Ik had ook een tijdje de persona gebruikt, maar nu alweer 3 maanden niet meer. Maar deze maand begonnen met tempen Heel netjes elke ochtend om 6.15 u De persona gaf mijn ei altijd op dag 18 aan En jawel hoor vanmorgen had ik een behoorlijke temp verhoging En ik zit op dag 18 Dus tempen is ook een optie om erbij te doen!
Ik temp en ik gebruik de persona (plus ovutesten voor de zekerheid). Deze maand heb ik dus op dag 16 mn ei gehad! Dus heel netjes! na mn MK had ik 37 en 35 dagen cyclus dus heel lang. maar nu dus netjes op tijd en is mn NOD op 5 januari al! Ben hier dus helemaal blij mee! Gisteren is mn ei geweest. Persona geeft bij mij 2 dagen eisymbool aan. Dit was gisteren en vandaag, maar vandaag vroeg ie niet om en teststaafje...(vorige maand wel en toen gaf ie ook 2 dagen eisymbool aan). Zag vanochtend heel duidelik aan het teststaafje (had die dus wel gewoon gebruikt) dat mn ei voorbij was want er was alleen maar 1 duidelijke donkere linkerstreep en rechterstreep is eigenlijk niet te zien. Gisteren waren de streepjes gelijk. Maar heb dus ook ovutesten gedaan dus weet ik ok dat mn ei vrijdag is geweest (en temp en kan het ook daaraan zien) Dus, word afwachten voor mij maar ben zoiezo al best blij met deze kortere nette cylcus en: Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd tijdens romantisch weekendje weg naar London! (was verassing) Natuurlijk heb ik JA! gezegd! Wij zijn dus helemaal blij! (hij heeft het op romatische plek gevraagd..op zijn knieen!) Liefs Vrolijke Syl
Hey Sil , gefeliciteerd meid Ik hoop dat jullie een geweldig mooie trouwdag krijgen Misschien moet ik idd ook wel weer gaan tempen Ik word hier nu een beetje gek van . En moet je opletten , dan word ik met de kerst ongi , zul je net zien Word helemaal gek van het wachten nu hoor . Heb gister een persona test gebruikt om te kijken of ik een cyclus heb overgeslagen misschien . Ik dacht als hij nou alleen links aangeeft , ben ik dus niet zwanger ( wat ik al wist door nega zw testen ) maar als hij rechts dus een licht streepje geeft kan dat ook betekenen dat mijn ei er nog aankomt Mja , ik kom er geen wijs uit zo zonder apparaatje hoor . Dus toch echt maar afwachten tot het gaat doorzetten dan Misschien heb ik me wel heel erg vergist en is mn Nod echt pas rond de kerst . Ga mn banner in elk geval wel aanpassen tot 1e of 2e kerstdag . Hehehe , dat ga ik net zo lang doen tot ik ongi ben want ik wil niet zien hoelang ik overtijd ben Maar een banner zelf vind ik weer wel leuk , dus dan maar zo hahahaha. Groetjes Joyce
Angel wat vreselijk balen zeg dat die klote toch zijn gekomen! hier komen ze ook denk ik. had gister bruin bloed verlies. niet veel maar inwendig wel en ook buikpijn. ik had deze maand juist een goed gevoel grrrr nu maar wachten dat het doorzet volgend jaar beter.....
Nou Pluys , ik wou dat ik dat kon zeggen Ben nu echt zeker weten overtijd maar weet niet hoe lang . Heb 4 testen gedaan en allemaal negatief . Laat die dan maar komen , kunnen we tenminste weer verder Groetjes Joyce
Ff een vraagje: wat zien jullie op het teststaafje tussen je eisprong en je NOD? Links of rechts een streepje of allebei of juist niet? groetjes Judith
Links is dan donkerder bij mij.. Ik heb gelezen dat als je zwanger bent, het rechterstreepje dan donkerder is (net zoals eisprong) Als beiden streepjes heel licht zijn kan het ook een goed teken zijn, maar ook dit heb ik gelezen.. Liefs Syl
Links moet er altijd zijn , maar rechts hoefd niet . Na de eisprong zie ik helemaal niets meer rechts ... Vlak voor mijn eisprong is de rechter vaak licht , tijdens de eisprong trouwens ook nog Na de eisprong zie ik helemaal niets meer . Als je dan 1/2 dagen voor NOD test dan kun je blijkbaar zien of je zwanger bent met die dingen (heb het helaas nog niet kunnen uitproberen ) . Links echt blauw en rechts licht blauw = niet zwanger Links licht blauw en recht echt blauw = zwanger Op je NOD Links en rechts moeten even blauw zijn (net als bij een zwangerschapstest dus ) Ik gebruik zelf het apparaatje erbij .... Maar ik kom uit alleen die testen dan ook geen wijs omdat ik nooit , maar dan ook echt nooit 2 gelijke strepen heb (=eisprong) Apparaatje meet het echter wel , of die strepen nu wel of niet gelijk zijn Ik mag over 8 dagen de eerste test weer doen Groetjes Joyce
Ik ben benieuwd ik gebruik de persona nu pas kort maar hij klopte echt precies met mijn banner, heb alleen niet zoveel op de lijntjes gelet moet ik zeggen, wel heb ik (om te checken) de clearblue digi test erbij gebruik en die gaf dezelfde dagen aan. Hij gaf donderdag-vrijdag en zaterdag aan dat ik een eitje had zeg maar, volgens mij was de lijn toen alleen iets breder, nu is ie smal maar was vandaag iets donkerder, houd het wel in de gaten nu ik weet dat je erop kan gaan letten hihi
Ik heb er wel opgelet hoor , de eisprong . Maar heb echt nog nooit die 2 felbegeerde klusstrepen gehad Hehe , die felbegeerde zwanger strepen trouwens ook nog niet bij de persona . Mja , da word ook erg moeilijk als je nie zwanger bent Succes ermee , vind het zelf een heel fijn apparaat . Groetjes Joyce
Gelukkig 2007 allemaal! (en vruchtbaar ) Ik vroeg het me af omdat dit mijn 1e ronde met personacomputer is. Ik heb dus al vanaf test 1 dik links en vaag rechts. Computer gaf geen eiteken. Wel ei gehad (andere ovutest). Vorige week opeens beide streepjes vaag, nu weer beide alleen links weer dikker... Nou ja, hopen dat het iets goeds betekent... we wachten maar af he?
Hoi Xjudith De persona heeft 3 maanden nodig om je cyclus te leren kennen . Het is dus helemaal niet vreemd dat hij deze eerste maand nog geen eisymbool heeft gegeven . Je zult ook zien dat na die 3 maanden , je steeds vaker groene lampjes krijgt . Dat zijn de dagen die je normaliter juist wel mag vrijen , wij die zwanger willen worden vrijen dus juist op de rode lampjes . Maar die worden met de maand steeds minder , tot je er nog maar een stuk of 8 per maand krijgt . Dat zijn dan je vruchtbare dagen en in die dagen zul je dan ook een ei symbool krijgen . Deze eerste maand kan hij geen ei waarnemen omdat hij je cyclus dus nog niet kent Groetjes Joyce
Dit was anders ook mijn eerste ronde maar hij gaf duidelijk een ei symbool aan hoor zelfs 3 dagen lang en dit klopte precies met mijn banner en andere ovu testen dus hij is nogal precies (bij mij in elk geval) maar misschien moet het voor sommige iets langer werken ofzo ik weet niet
Ik heb altijd prachtig posi ovutesten maar ind rie maanden heeft Persona nog nooit een ei symbool gegeven. Ik weet zeker dat ik wel een ei heb omdat ik temp en ook gewone ovutesten gebruik. Ben er dus midenr blij mee met de Persona....