Ik weet niet precies wanneer ik de vorige keer mijn ei heb gehad. Het kan bij mij erg verschillen. Maar ik heb sinds een uurtje ook weer slijmverlies. Dus ik denk dat mijn ei echt nog moet komen. Dat hoop ik dan tenminste....
Nou de test is ietsjes verandert. De linkerstreep wordt wel steeds minder, beide strepen gingen bijna gelijk op Maar de linkerstreep is nog steeds duidelijker. Na een kwartier is de test ook weer anders vind ik. Dan is de rechterstreep weer minder als dat ie was. Maar ja dan mag ik 'm ook niet meer aflezen. Mijn temp was vanmorgen 36.78 Wel gestegen dus, maar nog geen ei denk ik. Heb dan wel 3 kwartier later getempt...
Ik weet nu zeker dat mijn ei al geweest is Het linkerstreepje is duidelijk te zien en het rechterstreepje bijna niet meer... Weet in ieder geval waar ik nu aan toe ben, ik kan de wachtkamer weer in..... @Ooievaar: bij jou is het dus nog afwachten.... Liefs An
Ja maar bij mij was het rechterstreepje ook niet heel erg duidelijk hoor. Maar die linker is wel minder en ze gaan bijna gelijk op. Mijn mannetje komt zo thuis en dan gaan we het eens even gezellig maken. Ons meissie ligt net op bed...
Ik haak even in over de persona . Ik zag namelijk dat sommigen er ook wel oren naar hebben. Neem dan even een kijkje in onze webwinkel. De persona kost hier namelijk 79 euro, en de teststaafjes 13,95, incl btw en verzendkosten. Hoef je je deur ook niet meer uit!! Dat wou ik even zeggen dames. Groetjes
Dat is fijn Jolanda. Dan kan ik ze voortaan online bestellen. Hopelijk is het hierna niet meer nodig...
Mijn streepjes gaan bijna gelijk op. Heb geprobeert er een foto bij te doen, maar je ziet het bijna niet. Mijn temp is wel hetzelfde gebleven. Borsten zijn gevoelig en gespannen. Dus mijn ei is geweest of is nu onderweg..
Hallo Vanmorgen was het linkerstreepje heel erg blauw en duidelijk te zien, rechterstreepje bijna niet. Zo duidelijk is de linkerstreep trouwens nog niet geweest. @Ooievaar: Gaf de persona zelf ook iets aan dan? Liefs An
Dan is jou ei dus echt al geweest an. De persona gaf voor de rest niets aan. Alleen weer een rood lampje. Ik had ook een beetje gehoopt op een rondje wat betekent dat mijn eisprong binnen 24/48 uur arriveerd.
Bingo!!!! Het rechterstreepje is heel fel en de linker is heel vaag. En ik kreeg een rondje van de persona. Mijn ei is onderweg en zal binnen 24 uur aanwezig zijn Ik heb er foto's bij gedaan, maar ze blijven wat donker dus hopelijk kan je het zien. De bovenste was gisteren en onderste van net... Alleen was mijn temp vanmorgen 36.55, maar ja we hebben het erg gezellig gehad vanmorgen, dus daar kan het wel mee te maken hebben. Ben benieuwd of mijn temp morgenochtend omhoog geknalt is. Moet haast wel...Spannend!!
sjee wat spannend hoor!!! Lijkt me heerlijk om te weten dat je eitje er ook daadwerkelijk aan zit te komen!!!!!! nou veel succes dan heh groetjes Pientje
@Ooievaar, Goed zeg! Dus die persona werkt wel! Dat rechterstreepje knalt er bijna uit, zo duidelijk! Wat fijn dat die je eisprong aangeeft! Bij mij vandaag weer hetzelfde, linkerstreepje heel erg vel en rechts bijna niets.... Ik hoop zo voor je dat het raak is, het is je zo gegund. Ben wel een beetje jaloers op je........ Liefs An
Ik ben zo blij dat de persona werkt en dat mijn eitje er gewoon netjes aan komt. Enne An... misschien moet jou eitje nog wel komen meis??
Er staat toch ook iets in dat hij het niet altijd aangeeft. Heeft ie bij mij overigens wel altijd gedaan. Maar vergeet niet dat het je eerste ronde pas is met deze Persona, hij (zij?) moet je lichaam nog leren kennen. Ik gaf ook al eens eerder aan dat de staafjes bij mij van de ene dag op de andere heel erg kunnen veranderen. Op welke dag zit je nu en wanneer heb jij meestal je ei?
Hoi! Er staat inderdaad in de bijsluiter dat met name bij de eerste cyclus de persona geen ei aan zal geven. Als ik naar mijn lichaam kijk heb ik op de 16e mijn ei gehad, zeker weten doe ik het niet. De persona zal wellicht de volgende cyclus mij er meer bij kunnen helpen.... Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus. Ach weet je, ik heb gewoon even een dipje... Ik wacht het maar weer af Liefs An
Sterkte an.. Maar hoe lang is jou cyclus normaal? Ik ben wel blij dat ie bij mij al een eisprong aangeeft, maar als ik jullie zo hoor dat hij meestal de 1e ronde niks aangeeft, dan ga ik wel even twijfelen. Hij zal bij mij toch niet voor niks dit aangeven??