Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik duim voor je!

2. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Hoi,

Ook ik probeer zwanger te worden met de Persona. Maar nu heb ik al twee maanden geen ei gezien. Heb ik deze nu ook niet gehad? Ik zag op de staafjes ook geen positieve test, terwijl ik gezien mijn cycluslengte wel in de juiste periode heb getest.

Groetjes, Bien

3. melike

melike Nieuw lid

31 mrt 2007
    1
    0
    0
    Hoi..

Heb net ook een persona computertje gekocht maar ben nu eigenlijk op zoek achter die teststaafjes.
    Kan iemand mij vertellen waar ik deze eventueel kan vinden zonder ze via internet te bestellen?
    Ik hoor vaak bij de drogist maar welke dan?
    En bij Etos ook niet.

Alvast mercitjes!
    Groetjes,
    Meli.

4. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Bij de Etos hebben ze ze en ik heb ze hier al een paar keer bij de DA drogist gaan halen... Als het goed is heeft de apotheek ze ook.

5. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Up voor Miss Daantje! Enne, welkom op dit forum! Ik schrijf zelf nooit zo veel, maar lees elke dag.

6. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Dank je wel Soraya, ik ga meteen beginnen met lezen! ;)

7. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Dan zal ik hier maar verder gaan... :D

Ik moet altijd direct een tampon gebruiken, gebruik nooit inlegkruisjes. dus daar heb ik geen antwoord op. Misschien de infolijn bellen? Ik kan het nummer voor je opzoeken, of heb je zelf de handleiding nog?

Groetjes...

8. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Ah, dat is antwoord op deze vraag:

Maar dat vind ik idd zo vaag, in de bijsluiter staat te beginnen zodra je een maandverband of tampon nodig hebt maar als je een beetje bruin bloed verliest heb je toch ook al een inlegkruisje nodig?
    Anders ben ik vandaag te vroeg begonnen, ik heb 'em om 10.00 uur ingedrukt vanwege bruin bloedverlies...

Laten we idd hopen dat het geluk ons snel opzoekt!

Gr. Daantje

Heeft iemand anders hier misschien nog antwoord op?
    @ Soraya: ik heb zelf het boekje met telefoonnr. nog, dank je ;)

Gr. Daantje

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wij zitten in ronde 1.. Ben pas aan de persona begonnen.. zit nu te wachten of ik binnen een paar dagen een eitje ga krijgen.. even spannend dus! Ik heb alle 69 pagina's van dit forum gelezen en er een hoop van opgestoken!

10. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Even over het begin van de cyclus: als het 'sochtends met weinig bruin bloed begint maar in de loop van de dag/avond wordt het wel veel en volgens mij langzaam helder van kleur...is dat dan niet dag 1? de volgende (2e) dag is het dan de gehele dag helderrood.
    Als je 'sochtends nl niet meer op tijd bent om de knop in te drukken moet je het de volgende dag doen maar dan loopt persona toch niet gelijk met je cyclus?

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi mis Daantje,

Dat klopt idd dat heb ik zelf nu ook. Toch staat er in de handleiding van persona dat je het zo moet doen.. weet het ook niet..

Ik zit nu op dag 13 en de testlijntjes van mijn staafje beginnen iets lichter te worden maar nog altijd geen felblauw rechts streepje.. Normaal heb ik een cyclus van rond de 28 dagen dan zou het toch onderhand moeten zou je zeggen... Iemand ervaring mee?

12. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Bruidje,

Is dit je eerste cyclus na het stoppen met de pil of ben je al langer gestopt? Als dit de eerste cyclus na de pil is, kan het namelijk veel langer duren voordat je ovuleert. Anders gewoon afwachten en komt het vanzelf binnen een paar dagen.

Liefs, Pechvogel

13. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb eerst 2 cyclussen zonder ei-symbool gehad en pas de 3e cyclus met ei-symbool, en toen was het ook gelijk raak....Maar daar moet ik wel bij zeggen dat we op vakantie waren en dus heel veel sex hadden haha...Maar ik kan me herinneren hoe blij ik was met dat ei-symbool!

Het computertje moet ook eerst je lichaam een beetje leren kennen volgens mij...

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi pechvogel,

Ik ben sinds november gestopt met de pil en heb toen een cyclus gehad van 28,26,27 en toen opeens 32 dagen en nu dan voor het eerst met de persona.

Mirte.. heb jij toen wel op je teststaafjes gelet of echt alleen op je persona? Hoop jouw voorbeeld te volgen iig.. ;)

15. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb toen ook op de staafjes gelet, en kon er weinig wijs uit de eerste 2 cyclussen...

Ik was wel al 9 maanden met de pil gestopt toen ik de persona ging gebruiken...

16. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat jullie me allemaal mogen volgen!

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Thanks! We zullen het zien.. hou jullie op de hoogte!

18. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik heb sinds gisteren ook de persona ingesteld! Nu nog afwachten of er een ei gaat verschijnen!

Hebben jullie het idee dat het werkt?

Kus

19. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Mpje ik vind dat de persona prima werkt, heb het nu 4 maanden gebruikt en deze maand is het allemaal een beetje misgelopen, maar dat lag aan mezelf, maar die andere maanden ging het prima en netjes een ei-symbool op twee dagen. Helaas hebben we nog niet het gewenste resultaat, maar daar wordt aan gewerkt ;)

20. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mpje, ik denk zeker wel dat het werkt hoor!

Deel Deze Pagina