Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Mpje,

Ik gebruik persona nu bijna een jaar en het werkt prima (ben alleen nog niet zwanger hihihi). Ik heb tot nu toe 3 keer gehad dat er geen eitjes verschenen op het schermpje maar aangezien het telkens na een operatie was (ben 2 x geopereerd aan een cyste aan mijn linkereierstok) weet ik zeker dat het daarmee te maken heeft. Voor de rest is altijd goed te zien wanneer je echt vruchtbaar (eisprong) bent want dan zie je altijd 2 strepen op het het staafje, tijdens de andere dagen zie je óf rechts óf links één streepje.
    Succes! ;)

Groetjes, Daantje

2. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik ben ook met persona begonnen. ik ben benieuwd.
    ik heb wel eens ovutesten gebruikt en getemperatuurd, maar vind het beide niks. dus probeer ik dit wel.

liefs san.

3. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Thx meiden!

Ik ben erg benieuwd!
    Zullen we elkaar op de hoogte houden?

Kus

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi miss Daantje,
    Ik heb tot nu toe iedere dag 2 streepjes gehad.. links vrij fel en rechts heel zwak..

Nu zit ik op dag 14 en te wachten op het "ei"... links lijkt wat dunner en minder fel en rechts is nog wel stukken lichter maar lijkt wat meer te komen.. Moet rechts altijd felblauw worden bij je eisprong?

5. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Bij mij is dat wel Bruidje77, bij m'n eisprong is rechts echt een knalstreep en verschijnt ook al voordat ik het staafje in de Persona kan stoppen, dus dan weet ik eigenlijk al genoeg... Deze maand was er dus wat misgegaan en had ik 1 test over, die heb ik gisteren gedaan en ik wist genoeg over wat ons te doen stond ;)

6. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij was het geen knalstreep dat weet ik nog wel...Maar hij was wel iets donkerder dan links...

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ok dan moet ik gewoon nog even afwachten denk ik.. hij is rechts nog niet feller geweest dan links! Blijft spannend..

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    joepie! Voor pasen mn eerste persona ei gekregen.. beter kadootje was er niet!

Fijne dag allemaal!

9. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Joepie Bruidje! Wat een timing, en had je een knalstreep? Gauw aan de klus!

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja was fel blauw streepje en links heel vaag.. vanavond maar weer even gezellig maken.. dan is het wel weer genoeg voor deze ronde ;)

11. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    So bruidje dat is mooi zeg! Hoelang gebruik je hem al?

Ik zit nu op m 5, zal morgen dus voor de eerste keer een staafje gaan gebruiken.

Kus

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi Mpje

Dit is voor mij ook de 1e ronde, dus ik was ook heeel erg benieuwd of het eitje zou komen... maar gelukkig is dat gebeurd! Ik vind het een superhandig ding! Spannend he.. je kan ook aan je teststaafjes zelf al zien of je ei er aan zit te komen..

13. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Ja is duidelijk te zien aan de strip he Bruidje...
    Fijn dat je eitje er was vanmorgen, gefeliciteerd! ;)
    En natuurlijk veel plezier vanavond :)

14. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Zo vanmorgen voor de 1e keer een teststaafje gebruikt. Hij gaf links een dikke streep en rechts een heel vaag lijntje. En een rood lampje. Is dit normaal?

Kus

15. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Bruidje,

Super dat je een ei hebt gehad!

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi Mpje, ja hoor dat is helemaal normaal.. Dat blijft zo tot je ei eraan komt.. links vervaagt dan een beetje en rechts wordt felblauw.. Ja ik was er ook erg blij mee.. Had al diverse meiden gehoord die geen ei hadden tijdens de 1e persona ronde... xx

17. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Nou meiden, ik ben er ook aan begonnen! Althans, ik heb hem sinds gisteren in huis. Waar ik alleen nog niet uitgekomen ben, is of perse op je eerste vloeidag moet starten met de M knop.

Kan dat ook later? Ik zit nu op vloeidag 5.

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi Annerie, ik weet eigenlijk niet zeker of je er nu mee kan beginnen. Je kan m wel inschakelen op dag 5 maar je moet testen met ochtendurine dus het tijdstip dat je m indrukt moet je wel uitkomen. Om deze tijd heb je daar niets meer aan aangezien je tussen half 1 en half 7 avonds geen ochtendurine meer kan testen.... Misschien kan iemand anders je helpen...

Het is btw wel een superhandig ding, ik ben er ook voor het eerst deze maand mee begonnen!

19. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Klopt het dat je in de eerste rond op dag 6 test en op dag......8?

Groeten

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dag 6 is inderdaad de 1e testdag.. Bij mij is het daarna van dag 9 t/m dag 23 (15x)..

Deel Deze Pagina