Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @joyce & san:
    Ja meiden, ik heb dan met mijn 9 rondes ook nog niet zo heel erg veel te klagen. Ik wens jullie allebei heel erg veel geluk deze keer!

2. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    9 rondes is ook al veel toch? dat vond ik tenminste wel toen ik daarin zat.
    ik gun het iedereen om zwanger te raken. en vind het ook mooi als mensen snel zwanger zijn en niet zolang als mij bezig zijn. ik ken veel mensen om mij heen die ook langer dan een jaar bezig waren om zwanger te raken en ja sommigen waren snel zwanger, maar ik gun het ze wel.
    en ik wens jou ook veel geluk en succes meis.

duim duim duim.

liefs san.

3. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Het is ook iets wonderlijks, ik gun het ook iedereen. Ik houd vol en ga gewoon door. Mijn wens wordt met de dag sterker ...

4. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    het is ook iets wonderlijks. ja gewoon vol houden. dat doe ik ook en ik weet dat ik zwanger kan raken, want heb in augustus een miskraam gehad (6 week) en ik ga met goeie moed elke keer weer naar de volgende ronde (hoop dat het deze keer niet hoeft hahaha)
    en mijn wens is al erg sterk.
    gewoon vol houden meis.

liefs san.

5. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Mamawannabe , 9 maanden is anders ook niet niets hoor .
    Vind dat toch ook nog wel lang eigenlijk pf .

San , wat naar dat je een miskraam hebt gehad .
    Maar toch wel fijn dat je weet dat het kàn , dat lijkt me ook wat waard .

Zelf heb ik al meiden , maar mijn wens is er niet minder door .
    Voor onze oudste zijn we ook bijna 2 jaar bezig geweest .
    De jongste was zo gezegd een cadeautje hihihi .
    Ik had toen net een baarmoederoperatie achter de rug , dus die was extra schoon toen .
    Wij houden het erop dat het daardoor kwam , want volgens artsen was het niet mogelijk .
    Nou , ze loopt hier nu toch echt in de rondte hoor , onze bengel .
    En idd , volhouden is het enige wat we kunnen doen .
    Ik gun het ook iedereen wel .
    Maar krijg toch af en toe wel een steek als ik hoor dat iemand heel snel zwanger is geworden .
    En kan ook wel een beetje jaloers worden als er iemand uit de familie zwanger word .
    Beetje gemengde gevoelens dan omdat ik het ze toch echt wel gun .

Nou ja , laten we nu gewoon maar lekker alle 3 snel zwanger worden .
    We hebben er lang genoeg op moeten wachten .

Groetjes Joyce

6. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    met die miskraam heb ik zoiets van dan is het vruchtje gewoon niet goed geweest en is het beter zo. ik vond het eerst wel moeilijk.

tuurlijk is je wens er niet minder om omdat je al 2 kindjes hebt (dat zou ik ook hebben denk ik)

soms vind ik het ook moeilijk als er mensen om me heen snel zwanger raken en steekt mij ook wel. ik ken ook een stel die zeiden dat ze 2 maand bezig waren en toen zwanger raakten, maar ik heb van haar moeder gehoord dat ze ook zo'n anderhalf jaar bezig waren (dus logen ze)
    en ik ken een stel die waren ook lang bezig en gingen voor onderzoeken en ze bleken allebei onvruchtbaar. en wat denk je ze was die maand erna zwanger, want ze dacht ik kan niet zwanger raken en was er helemaal niet meer mee bezig en ze heeft inmiddels 2 kindjes. ook raar.

ik ben in ieder geval nu wat wijzer waneer ongeveer mijn eisprong komt (dus eerder dan ik dacht)

liefs san.

7. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ieder vrouwenlichaam is anders. Ik was nl. al 1,5 jaar geleden gestopt met roken en eerder gestopt met de pil dan mijn nichtje en bij haar was het meteen raak. Ik was echt superblij voor haar, maar kreeg wel een kleine steek in m'n buik. Dat vind ik best erg. Mijn as. en ik zijn samen gestopt met roken, m'n nichtje pas toen ze wist dat ze zwanger was en haar man rookt gewoon als een ketter. Ik mag niet zo denken, maar soms vind ik 't gemeen. Ook als ik van die jonge meisjes zie, dan denk ik ... waarom zij wel. Maar uiteindelijk beslist het lot toch en ben je gewoon blij voor iedereen die gewenst zwanger wordt.

@san: ik begrijp hoe je kijkt naar je miskraam, zo zou ik er ook tegenover staan, maar ik zou er toch erg verdrietig van worden.

Jullie hebben allebei best wat meegemaakt ... heftig hoor. Ik ben gisteren even door de vlindertuin geweest, maar ik moest er zo vreselijk van huilen. :cry: Ik heb nog steeds goede hoop, voor mezelf en ook voor jullie, zet 'm op meiden! Klussen geblazen! ;)

8. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    We dwalen een beetje af van het onderwerp, maar het doet me zo goed om even met jullie hierover te kletsen. Echt superbedankt!

9. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
  10. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    we dwalen inderdaad wat af.

ja ieder vrouwenlichaam is anders.
    ik was ook erg verdrietig van die miskraam, maar je kan er verder ook niks aan doen.

we zijn nu al vreselijk veel aan het klussen dus dat word straks weer spannend.

en meis jij ook zet hem op.

en meis niks te danken. en je kan me ook altijd een pbtje sturen.

liefs san.

11. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe kun je nou verdrietig worden door de vlindertuin :confused:
    Als ik door de vlindertuin wandel voel ik juist heel veel hoop door mijn lijf :)
    Die prachtige rupsen die uitgroeien tot nog mooiere vlinders .....

Geloof dat wij idd wel het een en ander hebben meegemaakt he :rolleyes:
    En helaas voor mij is het einde nog niet in zicht .
    Maar hoop houden en dan komt het vast wel goed allemaal ;)

En ja , we dwalen idd af van het onderwerp .
    Maar het is ook zo lekker om zo nu en dan eens even lekker je hart te kunnen luchten ...
    Je kunt gewoon niet altijd bij familie en vrienden aankloppen .
    Die gaan al gauw denken van ow , daar heb je haar weer .

Wat die persona toch allemaal niet teweeg brengt onder de dames hier .
    Ik zei toch dat het een topding is 8)

Groetjes Joyce

12. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo meiden,

Er is een hoop gekletst zeg.

Ik wilde ff zeggen dat ik op dag 13 zit en nog geen ei of iets heb gezien. Ook de staafjes geven maar een heeel vaag streepje weer! Ik ben benieuwd!
    Ik duim voor jullie!

Dikke x M

13. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hoi Mpje,
    Ik hoop dat je je ei gauw vindt!
    Groetjes,
    MaWaBe

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi MPje, grote kans dat je ei nog moet komen.. wanneer allebei je streepjes vaag zijn zou het goed kunnen. Dit was je 1e ronde toch met persona? Dan kan het ook nog dat tie nog niet aangeeft maar dan kun je het beste iedere dag even je teststaafje goed bekijken. Zodra je een felblauwe rechterstreep ziet komt je ei eraan!

15. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik duim ook voor jou meis. mischien heb je wel wat later een eisprong.

ik zit nu op dag 13 en de streep werd al iets vager. ik heb gister allerlei krampjes gehad en hoofdpijn en wat misselijk dus ik denk dat dat mijn eisprong was.

liefs san.

16. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Spannend meid, ik ga veel goede wensen voor je doen!
    Liefs,
    MaWaBe

17. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    San , gebruik jij alleen de staafjes of ook het apparaatje :(:
    Van alleen die staafjes word ik geen wijs uit eerlijk gezegd .
    En dat apparaatje heeft mijn ei nog nooit gemist 8)
    Succes , hoop voor je dat het wat wordt deze maand ;)

Groetjes Joyce

18. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    @mamawannabee: dank je meis. ik ga voor jou ook veel goede wensen doen en hoop dat het straks raak is.

@joyce: ik gebruik het aparaatje, maar kijk ook naar de teststaafjes of ik ook verschil zie. jij ook succes meis.
    ik duim voor jullie.

liefs san.

19. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik heb 2 foto's geplaatst in mijn album van de testen en op dag 11 en 12 werd het eisymbool gegeven.

liefs san.

20. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Heeft iemand wel eens een operatie meegemaakt en daarna verscheen er geen eitje op het scherm?

Ik ben in oktober 2006 en januari 2007 geopereerd aan een cyste aan mijn linkereierstok op dezelfde plek. Voor de rest is er niets aan de hand en is alles schoon van binnen. Nu verschenen er in de cyclus na de 1e operatie geen eitjes op het scherm maar alle keren erna weer wel. Na de 2e operatie wederom geen eitjes maar nu ben ik al voor de derde keer vruchtbaar (geweest) na de operatie en er zijn alledrie de keren geen eitjes verschenen.

Ik gebruik persona al een lange tijd en sinds mijn gebruik heb ik altijd 2 eitjes gezien behalve de bovengenoemde keren. :rolleyes:

Groetjes, Daantje

Deel Deze Pagina