vraagje: ik heb de persona van richmomo overgenomen en zag dat je m moest resetten met een staafje. ik had hier ook gelezen dat je m ook evt.kon gebruiken als zwangerschapstest... nu heb ik m dus gebruikt en heb ik links een donkere streep en rechts een vaage streep(het venster zit ook links).ik zit 4 dagen voor mijn NOD kan het nu zijn dat ie aangeeft dat ik heel misschien zwanger ben? ik moest t ff vragen hoor
er zijn meiden bij wie hij idd een positieve uitslag gaf die klopte. maar als ik zou was zou ik toch wachten tot je nod en dan een echte zwangerschaps test er tegen aan gooien! die geeft een uitslag waar je beter op kan vertrouwen! veel succes!
dankje! nu blijf ik een beetje hoop houden. [-o< deze maand is het voor het eerst gelukt om er niet zo mee ezig te zijn maar nu hoop ik dat de tijd vliegt en ik gauw een test er tegenaan kan gooien!
Hoi Kristy, er is op dit forum wel eens wat over geschreven dus dat heb ik even opgezocht voor je: Aan het einde van de cyclus kun je de staafjes zelfs als zwangerschaps test gebruiken. Dan moet die rechter streep weer heel dik worden. Succes!
@bruidje77. ik had t ook gelezen.hoop dat ik volgende week positief test met een zwangerschapstest. als je bijbabybrabbel zwangerschaptesten kijkt zit er ook een test tussen die wel heel veel op de personateststrippen lijkt vorige maand had ik die geprobeerd omdat ik echt dacht dat ik zwanger was maar die was toen negatief. nu had ik het niet verwacht en nu een 2e streepje heel licht maar echt te zien. ik wacht t wel rustig af is het beste gr.kristy
@pluys: wat erg zeg. ik hoop dat je snel hersteld en snel zwanger bent meis. @kristy1405: spannend zeg. mischien heb je de persona niet eens nodig. ik zit op dag 21. en het linkerstreepje is duidelijk en het rechterstreepje word ook weer wat duidelijker dan die van gister. liefs san.
En mensen! Al spannende dingen te bekenen? Ik heb meer buikpijn dan normaal! En het gevoel dat mijn buik in de weg zit zeg maar Maar of dit iets zegt?
Het wordt spannend bij jullie dames! Ik duim heel hard... Nog een weekje dan gaan wij weer hard oefenen!
Goedenavond dames . Pluys , wat een heftige ervaring zeg Gelukkig is nog 1 eileider wel goed en daar kun je heel goed zwanger mee worden . Nu hopen dat het snel gebeurd en op de juiste plaats dit keer . Ik duim voor je . Kristy , word spannend voor je lees ik . Ik hoop voor je dat je de persona niet meer nodig zult hebben Hier is geloof ik de eisprong alweer geweest . Maar verloopt allemaal wel heel erg vreemd vind ik . Had een bloeding waardoor ik dus ook de persona niet kon gebruiken Maar die bloeding had ik dus nog toen ik mn eisprong had ( vermoedelijk eergisteren ) Het rare is dat ik nu pas die steken in mijn buik heb , terwijl mijn bbm potdicht zit . Snap er niets meer van We zien het wel weer . Succes meiden ! Groetjes Joyce
kristy1405 ik hoop dat het raakis ik heb ook de persona testen gebuikt voor evt zwangerschap en heb ze dan ook in de digitale clear bleu gehad(zelfde vormaat etc) en 1 keer gaf ie wel zwanger aan maar de andere testen echter negatief. ik denk dat je dan echt twee vette strepen moet hebben en geen lichte. ik heb nooit een ei gehad op de persona maar toch was er een heeeeel licht tweede strepje te zien die niet duideijker word...... pb je ff als het wel raak is
Hallo mensen, Hoe is het? Hier wat afscheiding, is dit normaal voor je nod? Verder een gevoelige buik en mega borsten, haha (en n beetje gevoelig)
hey meis, het gaat prima hier. alleen een beetje warm hahaha. ik heb ook wat afscheiding en wat krampjes in mijn buik. en heb wat last van de zijkant van mijn borsten en ze lijken best wat groter. ik ben benieuwd of maandag mijn nod is na het tellen van een vroege eitje. het word weer spannend. [-o< ik duim nog steeds voor je meis. liefs san.
wel een beetje. en jij? ik kan s'avonds moeilijk in slaap komen en s'morgens ben ik klaarwakker en soms kom ik er gewoon moeilijk uit. ik ben ook ontzettend moe. we hebben in iedergeval op de goeie dagen geklust voor en na het eitje dus het zou zomaar eens kunnen. liefs san.
Ja ik ook wel een beetje, maarja ga maar uit van niet want ik heb dit eerdere maanden ook gehad! Ik ben ook wel moe en kan op de een of andere manier ook beter mijn bed uit 'smorgens! Normaal heb ik hier vrij veel moeite mee.... Wij hebben idd ook goed geklust. Ff kijken hoor dag 17 en 18 mijn ei, beide dagen geklust. En dan 15 geklust. Dusja hopen maar! Ik duim voor je meis, zou super zijn zeg!