Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ja daar heb je gelijk in meis. ik wens je in ieder geval succes en hoop voor je dat je in ieder geval een eitje krijgt meis.

liefs san.

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dank je wel! en ik hoop dat jij snel weg kunt gaan bij de persona's en dat je naar de zwangeren kunt gaan! (spannend hoor nog 3 dagen wachten)

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    mijn banner staat op 28 dagen, maar heb al een eisymbool op dag 11 en 12 gehad en dag 12 heb ik krampen gehad dus dan zou ik vandaag mijn nod hebben. ik had elke maand een cyclus van 28 dagen en 2 keer 24 dagen en 1 keer 27 dagen. dus het kan wel dat het iets korter is.
    ben best zenuwachtig.

als ik zwanger zou zijn zou ik hier toch blijven hangen denk ik om te kijken hoe het met jullie gaat.

liefs san.

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ahh das lief!

weet je al wanneer je wilt gaan testen?
    wel erg fijn zo'n korte cyclus. ik zat (moet nu nog even afwachten) tussen de 32 en de 42 dagen, er lijkt dan geen eind aan te komen.

5. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ja ik ben ook lief hahaha. ik ben gewoon nieuwschierig hoe het met jullie af gaat lopen. en kan ik voor jullie duimen en hopen.

dan kan je eitje nog wel komen als je een lange cyclus hebt. maar best wel lang wachten dan.

ik ga pas testen een week na die 28 dagen, want ben al vaak genoeg teleurgesteld geweest.

ik heb nog steeds het gevoel dat ik ongi ga worden. mijn borsten zijn wel pijnlijk en zacht.

liefs san.

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nou ik snap er helemaal niks meer van. net weer een ovu test gedaan en hij is helemaal negatief. ben nu alweer 6 dagen bezig met de testen en op die andere stonden vage strepen, ook negatief maar er was een begin. en nu zelfs geen vaag streepje :x

ik ga echt voor je duimen dat je een positieve test in je handen hebt volgende week!

7. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dank je wel meis.

wat raar die test. kan het zijn dat je mischien al veel eerder een eisprong hebt gehad?
    ik hoop anders dat hij nog komt bij jou.

duim duim duim

ik zal wel weer ongi worden denk ik.

liefs san.

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik snap het ook niet meer!
    denk niet dat ik eerder mijn ei heb gehad, blijf gewoon nog even door testen!

eneh even over jou: je weet wat ze zeggen, geen bloed geeft moed!
    [-o<

9. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    laten we gewoon hopen dat je eitje binnenkort komt. heb je mischien teveel plas gebruikt? ik blijf voor je duimen hoor.

ja geen bloed geeft moed ja das waar. ik ben 1 keer 6 dagen overtijd geweest in augustus toen ik een test deed en was dus ook zwanger (jammer genoeg een miskraam na 6 week) maar voor de rest een vrij normale cyclus, ik heb zelf dan liever dat de :evil: :evil: vroeg komen dan dat je lang moet wachten na je nod.

liefs san.

10. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik denk dat de ongi door is gebroken. gister begon het met rose verlies en nu is het al aardig donker rood bruinig maar niet veel. dus ben bang dat we weer een ronde verder moeten. als het wel mijn ongi is dan doet de persona het goed, want ik had het zo berekend dat de :evil: :evil: gister of vandaag dan moesten komen.

ik druk vandaag maar weer de m in.

liefs san.

11. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    oja en de m begon vandaag ook te knipperen.
    we hebben er over gesproken om het nog 1 ronde te proberen met de persona en als het dan niet lukt gaan we naar de huisarts, want dan zijn we al met ronde 17 bezig. en ik vind het nu al lang duren eerlijk gezegt. 1 ding weet ik ik krijg in ieder geval een eitje.

ik ben erg blij met de persona.

liefs san.

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi San, heb de laatste dagen even van de zijlijn meegelezen maar wat jammer zeg! Hoop voor je dat het snel raak is, je bent al lang genoeg bezig!

13. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hoi San,

Jee wat balen zeg! En je had nog wel goede hoop! Helemaal gelijk dat je naar de dokter wil gaan. Is er al eens iets onderzocht bij jullie?

Hier nog steeds hetzelfde. Nu echt het gevoel of ik hele beurse borsten heb. Gisteren knipperde de m ook bij mij, net als vandaag!

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi Mpje, zie dat je bijna kunt testen... wat spannend zeg! Ik duim voor je!

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @ San wat ongelofelijk *** dat de :evil: :evil: er zijn/aankomen.

net weer een ovutest gedaan en snap er nu helemaal niks meer van! gister helemaal geen 2de streepje (was die dagen ervoor wel, heel vaag maar in aantocht) en vandaag weer een vaag streepje. maar hij is nog niet positief grr.

16. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ja bruidje is echt spannend!

pluys wat raar zeg!

17. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Nog nieuws meiden!?

18. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Goedenavond meiden

Pluys , wat gek zeg met die testen van jou .
    Maar ik denk wel dat jouw eitje er nog aan zit te komen of dat ie net geweest is ( gister ) .
    Laten we hopen op het eerste .

San , dat ik balen zeg :(
    Ik weet hoe je je voeld , wij zijn ook al 17 maanden bezig ;)
    Alleen wil mijn mannetje nog niet naar de ha toe hiervoor .
    Tenminste , niet om zich zelf te laten testen .
    Dit omdat onze oudste ook 2 jaar op zich heeft laten wachten en uiteindelijk ook nog spontaan kwam .

Groetjes Joyce

19. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hoi San,
    Wat jammer zeg :( ! Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen ;) .
    Ik heb m'n ei gevonden met de ovu testjes, nu maar afwachten...
    Groetjes,
    MaWaBe

20. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Mooi dat je een ei hebt!
    Suc6! hihih

Deel Deze Pagina