@mpje: ben je ongi geworden? ik verlies nu af en toe donker bruin bloed. ik heb wel de persona ingesteld dat ik ongi ben geworden voor de zekerheid en ga over een klein weekje wel even een test doen. liefs san.
tja ik weet niet of dat beetje rood bloed mijn ongi was. en anders gaan we gewoon de mmm in want het duurd mij nu te lang en mijn vriend ook. ben het eigenlijk een beetje zat zeg maar. liefs san.
jeetje San spannend allemaal hoor! vind het knap dat je nog geen test hebt gedaan, ik zou niet kunnen wachten. geef je groot gelijk dat je naar de ha gaat. jullie hebben nu lang genoeg gewacht! maar ik hoop heel erg dat het niet nodig is en dat je volgende week een positieve test hebt! [-o<
Hallo, Ik ben nog niet ongie. Wel vanmorgen een heel klein beetje oud bloed maar verder niks noppes nada! Het voelt wel of ik ongie moet worden maar nog steeds niks. Let'shope!
Idd! Ik heb net mijn studie tot afscheidingsdeskundige even vervolgd, haha! En op dit moment was het gelige afscheiding met donkere (bruin) slierten erbij. Iemand ervaring hiermee?
haha weer een deskundige erbij ik ben zelf nog niet zo ver in mijn studie. maar ik had toen ik zwanger was een paar dagen voor mijn nod bruin/roze afscheiding. ik had zelf toen alle moed verloren en dacht dat ik de volgende ronde in ging. ik ga voor je duimen [-o<
ik vind het echt jammer voor je meis. ik wil je heel veel succes wensen in de volgende ronde en mijn duimen draaien alvast. liefs san en een dikke knuffffffffff.
Hoi meiden, ik heb even een antwoordje nodig over de persona, ik zit eraan te denken om hier ook mee te beginnen. Wanneer kun je uiterlijk beginnen aan de persona in je nieuwe cyclus? Moet je perse op dag 1 beginnen of kan dat ook wat later en zo ja wat is de uiterlijke dag? Ik wordt nl zeer waarschijnlijk vandaag ongesteld maar zal vandaag nog niet zo'n apparaatje kunnen kopen, pas na het weekend ofzo. Is het dan te laat voor deze cyclus? Hoop het snel van jullie te horen! Liefs
Mpje , balen zeg Heel veel succes deze ronde Suzi , je kunt de persona instellen tot dag 5 van je cyclus . Dus als je vandaag je ongi krijgt dan kun je tot woensdag ochtend de m knop indrukken . Als je hem dan even ingedrukt houdt , dan kun je hem op dag 5 zetten Succes ermee , ik vind het een topapparaatje ! San , hoe is het er mee bij jou ? Groetjes Joyce
ik vind het ook een topapparaatje. ik verlies sinds gister helemaal niks meer alleen wat witte afscheiding. dus ik heb een paar uurtjes wat rood verlie gehad en daarna niet meer alleen wat bruin. ik heb nog steeds buikkrampen. liefs san.
Bedankt Joyce voor je reactie! Zijn er nog meiden onder jullie die dmv ovu-testen hun ei niet hebben kunnen achterhalen en dmv van persona wel? Liefs.