bij mij is het een paar keer andersom geweest. ik had wel met ovutesten een ei maar niet met de persona. komt omdat mijn persona te vroeg om testen ging vragen. als ik klaar was met de persona ging ik door met ovutesten net zo lang tot ik mijn ei gevonden had. hey San, wat goed zeg, geen bloed! heb je een regelmatige cyclus? ik zou er een testje tegen aan gooien!
Ik ga even stoppen met de persona, ik was er teveel mee bezig en richtte me helemaal op het apparaatje. Wil even in alle ontspanning met de inspanning bezig zijn...
ik had dinsdag wel wat rood bloed gehad, maar heel weinig en kort. ik heb een vrij regelmatige cyclus. ik zat eerst altijd op 28 dagen en de laatste paar maand is het korter geworden (vind ik niet zo erg) ik ga pas testen als ik 1 week overtijd zou zijn ben al vaak genoeg teleurgesteld geweest. maar het kan ook zijn dat ik wel gewoon ongi was, maar heel weinig. ik heb de huisarts gebeld en verteld hoe het afgelopen week was en hij zei het kan best dat je zwanger bent omdat je weinig bloed verlies hebt gehad. en wacht het een weekje af. ik heb de persona wel op dinsdag op dag 1 gezet. liefs san.
ik werd van die gewone ovutesten niks wijs en kon moeilijk mijn eitje vinden. mischien had ik wel teveel gedronken, want met ovutesten moet je geen ochtend urine gebruiken en met de persona moet je wel ochtend urine gebruiken. en met de persona is het gewoon duidelijk er kwam 2 keer (op dag 11 en dag 12) een eisymbool op te staan. dus duidelijker kan niet. liefs san.
hey San, ik vind het knap dat je een weekje wacht met testen. spannend allemaal hoor. ik ga echt voor je duimen dat je volgende week een positieve test in je handen hebt! erg lekker zo'n korte cyclus, ben jarloers op je ik heb zelf een lange cyclus, gem. tussen de 32 en 42 dagen. als alles goed gaat in mijn lijf dan heb ik nu een cyclus van 38 dagen. hey Miss Daantje ik wens jullie veel succes met jullie ontspannig, ik hoop dat je hier snel komt melden dat jullie zwanger zijn.
dank je meis. ik denk dat ik makkelijk kan wachten omdat we al een tijdje bezig zijn. maar het blijft moeilijk en daarom heb ik nog maar geen testen gehaald. ik denk zelf dat ik gewoon ongi ben geweest en dan is het tenminste geen teleurstelling als ik toch niet zwanger ben, maar soms twijfel ik wel. ach we zien wel en anders gaan we naar de huisarts voor een verwijsing naar de gyno, want het duurd mij nu eigenlijk wel een beetje te lang na bijna anderhalf jaar bezig te zijn. ik hoop voor je dat je ook snel zwanger bent en anders een kortere cyclus krijgt. mijn duimen draaien ook voor je. liefs san.
ik kom net van de wc af en had dus veel lichtbruine afscheiding. raar. zoveel heb ik nog nooit gehad. liefs san.
dank je wel! ik reken er deze maand niet op, zou een wonder zijn slim dat je geen testen in huis hebt, kan je ook niet in de verleiding komen. eigenlijk snap ik het wel een beetje dat je niet wilt testen. ik had dat ook. na mijn bbz in april durfde ik ook geen zw-test te doen, maar ik wilde wel weten of het hcg uit mijn lijf was. ik heb woensdag toch maar een test gedaan (na 2 weken twijfelen en bang zijn) en het hcg is uit mijn lijf. heel raar gevoel. ik kon niet blij zijn want nu is gup echt helemaal weg (was na de operatie al wel, maar door het hcg zat er toch nog iets van gup in mij). dus om een lang verhaal kort te maken ik snap eigenlijk wel waarom je wilt wachten met testen..
ik heb toen ik in augustus na die miskraam ook een test 2 weken erna gedaan om te kijken of de hcg eruit was. ik weet hoe jij je voelde. maar goed ik hoop wel voor je dat het deze keer raak is meis. ik blijf duimen. liefs san.
dank je wel maar heeft weinig nut om te duimen. toen ik deze maand mijn positieve ovu test had hebben we wel geklust maar merkte dat het lichamelijk en geestelijk te veel pijn deed dus hebben het maar bij die ene keer gelaten. het zou dus echt een lucky shot zijn! ik blijf duimen voor jou San [-o<
San , jij moet ook nog niet bij de pakken gaan neerzetten deze maand hoor Je zegt zelf dat je nog wel de buikkrampen hebt . Volgens mij horen die krampen juist WEG te gaan als je ongi ook weg is Dus ik blijf vrolijk nog even duimen draaien voor je Pluys , ik weet dan wel niet hoe jij je voelde toen je ging testen om te kijken of het hcg eruit was , maar kan me er wel een voorstelling van maken . Jij zegt dat het een wonder zou zijn als je nu zwanger zou zijn . Ik ken mensen die 1 x sex hadden gehad en ook nog eens ver voor de eisprong ( een week ongeveer ) en die waren toch zwanger . Hehe , ze keken wel een beetje raar toen hihihi . Maar goed , er is maar 1 zaadje nodig dussssssssss . Blijf voor jou voor de zekerheid toch ook nog maar even duimen Ik hoop voor mezelf dat mn een beetje opschieten zodat ik weer fijn die m knop kan indrukken 8) Nu weet ik dat mijn ei deze maand wel vroeger was , maar weet niet precies hoe vroeg Door die rare bloeding heb ik de persona testen niet kunnen doen ( had ik geloof ik al eens gemeld ) . Ik hoop nu dus dat mn lijf zich hersteld heeft zodat ik mn geliefde persona weer gewoon kan gebruiken . Dan weet ik tenminste precies wanneer ik mn ei heb en wanneer ik mn ongi kan verwachten . Nu is dat deze maand maar afwachten Nou ja , die rot buikpijn is in elk geval weg en das wel fijn 8) Groetjes Joyce
ik ga ook niet met de pakken neer zitten, maar hou er wel rekening mee dat ik mischien niet zwanger ben. ik ben in ieder geval wel weer met de persona begonnen en zit dan nu op dag 6, want ja ik had de eerste dag wel wat rood bloed. ik ga komende week toch een test doen. ik hou jullie wel op de hoogte . liefs san.
JoyceD, tuurlijk het zou kunnen. maar bij mij is het ook nog eens de vraag aan welke kant mijn ei is geweest. ben door mijn bbz mijn linker eileider kwijt geraakt. als mijn ei links is geweest dan ben ik bang dat hij nog niet door mijn rechter eileider is opgezogen (dit duurt ongeveer een jaar voordat die de werking van de linker overneemt). maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit. en ik hoorde bij die 1 op de 100 van een bbz dus waarom zou ik ook niet bij die 1 op de zoveel zijn waar 1 lucky shot gelukt zou zijn.....positief blijven toch ?!? welke rare bloeding heb je gehad? heb ik denk ik overheen gelezen ik hoop voor je dat je niet je geliefde persona kan gaan gebruiken en dat je zwanger bent! San, weer een dag zonder bloed voorbij!
San , je maar 1 dag bloed toch ? Ik had begrepen dat je ongi deze maand korter en anders was dan voorgaande maanden . Dus ik hoop het toch voor je . Blijf het in elk geval volgen Pluys , dat is wel lang zeg voordat de linker eileider de functie van de rechter overneemd Maar je hebt 50% kans dat je ei zo en zo links was , dus wie weet Voel jij je eisprong niet dan ? Ik zelf voel altijd precies wanneer ik waar mn ei heb ( snap je hem nog ? ) . Ik ben gewoon normaal 4 dagen ongi geweest deze maand ( nou ja , 1 dagje korter ) Maar ik kreeg 4 dagen nadat het over was wèèr een bloeding . Deze heeft zeker een week geduurd dacht ik ( ben het vergeten hoe lang dat duurde ) . In elk geval moet ik altijd de eerste personatest op dag 9 beginnen van mijn cyclus . Die rare (tussentijdse) bloeding begon dus op dag 9 en dan kun je niet testen . Was ook geen helder rood bloed , eerder heeeeeel donker rood en daarna bruin ( gatver , gatver , gatver ) . En ik heb dus geen idee wat dat nou weer is geweest . Wel weet ik dat ik mijn rond dag 12/13 heb gehad , te voelen aan de krampen in mijn buik . Ik voel mijn eisprong namelijk altijd heeeeeel duidelijk en weet altijd precies wanneer het zover is . Trouwens , zolang ik de persona gebruik geeft hij aan dat ik mn ei altijd tussen dag 11 en dag 15 heb . Dus een innesteling zal het absoluut niet zijn geweest . Anders zou mijn ei veel en veel te vroeg zijn geweest en had ik nu zo een beetje ongi moeten worden ( denk ik ) . Groetjes Joyce
Hoi meiden, even een vraagje... Ik heb 2 dagen achter elkaar een teststaafje moeten weggooien omdat deze niet werkte... vervolgens heb ik maar een nieuw staafje gepakt en deze werkten wel.. maar... nu zijn mn staafjes op voor deze periode en ik heb mn ei nog niet gehad... Denken jullie dat ik nieuwe kan kopen en gebruiken? Er staat natuurlijk wel op dat het van dezelfde produktie moet zijn maar ja.... San: hoe is het? Wanneer ga je een testje doen? Ben benieuwd Joyce wat er bij jou gebeurt deze maand!
Bruidje , als je het doosje meeneemt naar de winkel zou het kunnen. Op de zijkant staat een lotnummer en als je dezelfde zou hebben is het goed . Als je het apparaatje verder niet gaat gebruiken , kun je gewoon testen kopen met een ander lotnummer . Hihi , ik ben zelf ook wel benieuwd . Al moet ik zeggen dat ik er echt niet in geloof dat het raak is . Maar wie weet , we zullen zien of ik gelijk heb . Groetjes Joyce
Ja het wordt weer spannend bij jou Joyce! Ik kijk wel eventjes.. wel balen.. precies nu mn ei eraan moet komen.. Ik denk dat ik maar gewoon een nieuwe verpakking staafjes haal en desnoods test zonder het apparaatje..
Neem gewoon voor de zekerheid het doosje mee , je weet nooit waar je geluk ligt Ze zullen duizenden ( zo niet meer ) van die zelfde doosjes met het zelfde lotnummer hebben gemaakt , dus wie weet . Ik vind zelf die testen zonder apparaatje waardeloos . Dan haal ik echt nooit mijn ei eruit omdat ik nooit 2 gelijke strepen krijg . Maar wie weet lukt dat bij jou natuurlijk wel . Word hier inderdaad spannend nu . Moet over 4 dagen ongi worden , maar ik heb mn eitje eerder gehad . Weet alleen niet precies hoeveel eerder Maar denk dus dat ik niet de volle 5 dagen hoef af te wachten Groetjes Joyce