Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @San: Als ik dinsdag nog niet ongi ben geworden, doe ik weer een testje. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben hoor, maar ik vind 't allemaal wel weer moeilijk. Hopelijk blijft je ei-symbool morgen weg, spannend hoor. Ik vind 't erg knap dat je er zo nuchter mee omgaat. Ik wens je superveel succes!

2. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    nou ik hoop het anders wel voor je dat je zwanger bent meis. ik duim extra hard voor je dat het raak is.

ik denk bij mij zelf als ik zwanger ben dat ben ik het met een paar dagen ook wel en daarom wacht ik even af of ik ook een eisymbool krijg, want vorige maand had ik hem op dag 11 en 12. dus als ik hem krijg kan ik toch ook niet zwanger zijn? en als ik dat eisymbool niet krijg dan denk ik dat ik wel zwanger ben.maar goed zodra ik iets meer weet dan schrijf ik het hier wel neer.
    het is en blijft wel moeilijk dat afwachten, maar heb genoeg testen verknald zeg maar en dat kost al genoeg.

liefs san.

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat jammer mamawannebe! Misschien komt het nog en ben je idd te vroeg.. de duimen gaan alweer rond..

San, wat ben je heerlijk nuchter! heb je nog ergens last van of zo?

Wij hebben de "klus"dagen achter de rug ben benieuwd.. wij hebben donderdag, zondag, dinsdag en woensdag geklust en ik had gister en eergister mn personaei dus dat zou toch voldoende moeten zijn.. Ben alleen misselijk vandaag, hebben jullie dat wel eens gehad na je eisprong?

4. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    hahaha nou zo heerlijk nuchter is het niet, maar goed anders word ik gek dus doe ik maar rustig aan. ik heb nog steeds krampjes en erg moe, maar goed ik wacht het af tot morgen.

trouwens de 2de cyclus vraagt hij toch om 8 testen? op welke dagen zijn dat?

ik heb dat wel gehad dat ik misselijk was met mijn eisprong. als ik jullie was zou ik voor de zekerheid nog even doorklussen.

wij zijn ook alweer aan de klus sinds een paar dagen en om de dag. vanavond weer even klussen. vind mannetje helemaal niet erg. hahaha

liefs san.

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja dat snap ik ook wel weer maar zo op papier klink je heerlijk hollands hahahha..

Bij mij begon het testen weer op dag 6 en toen vanaf dag 11..

Nou pfff... vanavond even geen geklus.. lekker slapen hahaha.. het zou nu toch wel genoeg moeten zijn.. en van het weekend is mannetje er niet, hij heeft zn vrijgezellenweekend.. dus ach hopen maar..

6. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    hahaha ja inderdaad als ik het zo terug lees wat ik geschreven heb klinkt het heerlijk hollands.

bij mij begon het dus op dag 6 en toen dag 9 en vandaag ook. komt dat mischien omdat ik vorige keer op dag 11 en 12 een eisymbool had?

haha dat geklus word je ook moe van hey haahhaha. soms denk ik van als we na de vruchtbare periode even niet hoeven te klussen lekker rust hahaha.

ach meisie ik hoop en duim voor je. eigenlijk moet het wel genoeg zijn.

liefs san.

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja toch.. klonk lekker nuchter!

Ja ik denk idd dat het komt omdat jij vroeg je eisprong hebt, ik had hem nu ook pas op dag 16 en 17.. Je moet nu dan vanaf dag 9 7 dagen achter elkaar testen..

Ja daarom het moet gewoon genoeg zijn, ik wil het ook niet overdrijven dan gaat de lol eraf!

8. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    haha inderdaad dan gaat de lol eraf.

duim duim duim.

liefs san.

9. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    San spannend!

Mammawannebee; balen van je nega test, ik duim dat het nog te vroeg was.

Bruidje; hopen dat het raak is deze maand. Ach zal toch wel na al dat geklus, hihi!
    Wanneer heb jij je vrijgezellen feest?

Kiss

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Mpje, ja het zou wel erg leuk zijn.. ik vind dat we genoeg ons best hebben gedaan hahaha.. :D
    Ik heb mn vrijgezellenfeest afgelopen zaterdag gehad, was super! Ik heb een cursus paaldansen gehad (lachen, gieren, brullen) toen naar een theatershow met onderwijl eten, drinken etc.. helemaal fantastisch en toen lekker op stap tot 's ochtends vroeg...

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Pendel jij nu ook MPje? Zo ja, zou je het voor mij willen doen?

12. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Goedenavond dames

San , je eerste test zou op dag 6 zijn , maar die sla ik altijd over .
    Pin je trouwens niet op die 11e dag vast , je ei kan zomaar een dag of 2 later komen ;)
    Maar als ik jou was dan zou ik weer beginnen met testen op dag 9 , dat doe ik altijd .
    En tot nu toe heeft ie ALTIJD mijn ei gevonden .

Bruidje , idd komt het vaak als je het het minst verwacht .
    Maar toch wacht ik nog maar even af ;)

Mamawannabe, Ik denk dat die posi test in elk geval niet voor mij was hihihihi .

Pluys , hoest bij jou ?

Hier nog steeds niet ongi :confused:
    Moet zeggen dat ik nu wel zenuwachtig begin te worden hoor :oops:
    Al denk ik nog steeds dat het niets is .
    Mn lijf zal me wel weer voor de gek houden :(

Groetjes Joyce

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal,

vandaag bij de gyn geweest. hij heeft inwendig onderzoek gedaan en heb een echo gekregen. hierop was te zien dat ik vocht/bloed in mijn buik heb. dit is ws gekomen door mijn eisprong. het is niet schadelijk maar kan wel pijn doen (dat wist ik nog niet :( ) . het valt allemaal gelukkig mee.

San succes morgen met testen!

joyce nog steeds geen :evil: :evil: snap dat je zenuwachtig begint te worden. wanneer wil je gaan testen?

Mammawannebee gewoon over een paar dagen nog een keer testen, hopen dat hij dan wel positief is!

MPje ik hou me ook aanbevolen voor een pendel ;)

bruidje al een beetje zenuwachtig voor je grote dag?

14. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Pluys , de :evil: laten idd wel erg op zich wachten .
    Maar ik wacht toch nog even met testen tot ik daadwerkelijk overtijd ben ;)
    Het gekke is dat ik geen klachten heb die ik normaal wel heb .

Zo heb ik bv nu geen rugpijn terwijl ik dat normaal altijd heb en vrij hevig ( kan dan echt niet rechtop staan ) .
    Heb wel een raar gevoel in mn buik , maar niet echt ongi gevoel .

Maar verder niet het gevoel dat ik zwanger ben .
    Eerder het gevoel dat het deze maand gewoon een paar dagen later komt hahaha .

Gelukkig trouwens , dat die vocht in je buik geen kwaad kan .
    Vocht ergens in waar het niet hoort vind ik toch altijd een beetje eng .
    Mag je dan wel iets nemen tegen de pijn ?
    Want om daar mee te blijven lopen lijkt me toch ook niet prettig :(

Groetjes Joyce

15. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    @joyce: ik pin me er ook niet te veel op vast, want ja ik kan ook een cyclus van 28 dagen weer hebben. het word wel spannend voor jou. duimen draaien nog steeds,

@pluys: dank je ;) jij hoeft ook nog maar een paar dagen te wachten. duimen draaien hier ook voor jou.

liefs san.

16. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik heb net een persona test gedaan en heb geen eisymbool. wel zijn allebei de streepjes gelijk even dik en even donker van kleur, maar wel een beetje vaag. ik ben benieuwd ik ga vanmiddag toch een zwangerschapstest halen.maar het kan ook zijn dat ik mijn ei later heb.
    het is wel spannend.

liefs san.

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat spannend San, alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat dat bij mij inhoudt dat ik de volgende dag mn ei krijg.. maar hopenlijk is dat bij jou niet zo.. en heb je vanmiddag een dikke posi test! duim duim duim...

Pluys@: wat raar zeg vocht in je buik.. nou ja gelukkig niets ernstigs.. Nog niet echt zenuwachtig hoor.. gezonde spanning hahaha

Joyce@: al duiveltjes in zicht... of.....

18. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik heb vanmiddag een cb test gedaan en er zit een dun streepje op. als je in mijn album kijkt staan er 2 foto's met net zo'n streepje (moet je de foto wel even vergroten) ik was toen niet zwanger. dus ik neem aan dat ik nu ook niet zwanger ben.
    maar ik ben wel misselijk.

liefs san.

19. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Hier zijn de :evil: aangekomen ..... :(

Groetjes Joyce

20. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    joyce wat balen zeg! ga je zelf maar eens lekker verwennen met chocolade ofzo. klinkt misschien afgezaagd maar hopen dat het deze ronde wel raak voor je is!

San wat raar van die zw test. ik snap dan niet dat de persona 2 gelijke strepen geeft (zonder ei). misschien moet je met je ochtend urine proberen te testen en anders zou ik de ha bellen voor een verwijskaart naar de gyn.

hier geen veranderingen, nog steeds buikpijn. en nog 6 dagen wachten tot de :evil: :evil: komen.

Deel Deze Pagina