Dank je Ooievaar, ik las van alles over rode en groene lampjes en zo. Die computer is dus nieuw wel aardig duur. Waar koop je de persona strips?
Die koop je bij de etos of een andere drogist Maar sinds kort kan je ze ook hier online kopen. Als je het apparaat nieuw koopt dan ben je rond de 80 euro kwijt, maar dan zitten de teststaafjes voor de 1e maand er al bij. De eerste maand gebruik je er 16 En daarna elke maand 8 Ze zitten ook per 8 verpakt. 8 teststaafjes kosten ruim 13 euro. Dus het is eigenlijk de eerste maand alleen dat je wat duurder uit bent. Kijk anders even hier in de webwinkel Of anders marktplaats. Daar staan soms ook nieuwe bij, maar dan zijn vaak de teststaafjes over datum... Daarom heb ik een nieuwe gekocht...Dan weet je zeker dat alles goed is.
Hoe weet je zo zeker dat je de eerste maand 16 stickjes nodig hebt, is dat niet cycluslengte afhankelijk? Als 30 euro voor een 2e hands computer betaal, is dat dan te duur?
De eerste keer is standaard 16 testen. Het apparaatje vraagt daar om. Die wil je cyclus leren kennen. Daarna is het elke maand 8 testjes. 30 euro is niet duur, maar zitten de teststaafjes daar al bij in Als dat wel zo is moet je opletten dat de testen allemaal dezelfde serienummers hebben en dat ze niet over datum zijn..
Ik denk dat ik toch voor de Persona van het forum ga, 30 euro voor de computer, 28 euro voor de staafjes de staafjes en nog eventuele verzendkosten, dan ben ik bijna net zo duur uit als bij een nieuwe. En bij een nieuwe heb ik tenminste garantie (alleen niet de garantie dat ik zwanger wordt zit er denk ik niet bij )
Vanmorgen kreeg ik uiteraard weer een rood lampje Maar het "o" teken was weg. Het rechterstreepje is nog iets duidelijker als de linker, maar gaan nu bijna gelijk op. Heb nog steeds erg veel druk op mijn linkerlies. Wat dat nou nog kan zijn?? Temperatuur is hetzelfde als gisteren...
De steken vallen nu wel mee Had er vanmorgen wel behoorlijk last van Heb nu best een behoorlijke opgezette buik Hoest bij jou?
Hoi Ooievaar, Ben blij voor je dat de steken verminderd zijn. Wat zal dat nu geweest zijn? Bij mij gaat het prima eigenlijk, bruine afscheiding heb ik op dit moment niet meer Beter dus! Ik geloof dat we tot en met dag 23 moeten testen op onze gloednieuwe persona.... Succes met het afwachten Liefs An
Ja ik moet zeggen dat ik blij ben dat we nog maar 3 testen hebben te gaan. Elke ochtend testen is ook niet alles Zeker als je heel nodig moet en alles nog moet pakken enz...
De persona gaf weer een rood lampje En de test is al weer verandert. De linkerstreep wordt weer iets donkerder, maar ze lopen nog bijna gelijk op. Temp was gestegen vanmorgen. Van 36.85 Naar 36.99 Dus dat gaat de goeie kant op. Hoest bij jou An? Toch misschien nog een verrassing?
Hoi! Bij mij deze ronde geen verrassing meer! Het lampje was gewoon rood en het rechterstreepje was bijna niet te zien. Wachten en wachten nu dus voor ons alletwee Liefs An
Jammer an, maar het zegt natuurlijk niks. Misschien hebben jullie toch wel raak geschoten meis, Kop op! Ik duim voor je!
Ja zeker weten Vanmorgen zelfs wat bloed verloren Gewoon een schaaf wondje hoor Kwam niet van binnen uit Mijn vriend zei al, je moet niet zo ruig doen Hahahaha viel best mee
Je kan de persona ook hier in de webwinkel kopen Of in de drogist... Daar heb ik 'm vandaan omdat ze 'm hier nog niet verkochten... Ik kreeg vandaag een groen lampje! En de linkerstreep op de test was heel erg duidelijk en de rechter zie je bijna niet Ben benieuwd. Mijn temp was vanmorgen 37.05 Dus die gaat goed!