He San, ik zou toch nog een digitale CB test doen hoor.. Er zijn zat meiden met zo'n streepje wel zwanger.. dat het toen niet was wil natuurlijk niet zeggen dat het nu ook niet is.. Jammer Joyce.. nieuwe ronde nieuwe kansen! Hoe is het met de buikpijn Pluys?
@San: jeetje wat spannend zeg! Je bent er vrij nuchter onder, maar ik krijg hier echt kriebels van in m'n buik. Ik denk dat ik over jouw zwtest heb gedroomd... Meid ik duim voor je! @Joyce: bah die nare ! Het zijn idd weer nieuwe kansen! Ik ga maandag met grote zekerheid ook ronde 10 in ... zucht, maar weer met goede moed! @Bruidje: klink echt super, die vrijgezellenparty van je! Ik ga 7 september trouwen en ik heb per ongeluk iets opgevangen dat ze bezig zijn met het plannen van één voor mij. Hi hi, ben heel erg benieuwd, ik hoop alleen niet dat ze me vreselijk voor schut zetten. @Pluys: goed om te horen dat het allemaal meevalt, wel balen dat de buikpijn zo aanhoudt. Ik hoop dat je snel opknapt meis. @Mpje: thanx meid, iets in mij hoopt dat ook ... maar ik ga ervan uit dat de maandag komen.
@joyce: wat balen zeg dat de gekomen zijn. ik duim alvast voor je volgende ronde. @iedereen. ik had me wat verslapen ik was om kwart over 12 wakker (lag gister laat op bed) dus kon ik geen test in de persona doen, maar heb wel gewoon een test gedaan. en wat denk je. het rechterstreepje is heel duidelijk nu en de linker heel vaag. dus dat zou betekenen dat ik een eisprong binnenkort heb. zie foto via deze link http://www.mijnalbum.nl/Foto=A6PJPHNT dus ik denk gewoon dat ik een eitje heb. liefs san.
Hoi San wat spannend joh! Ik hoop voor je dat er toch nog een positieve test uitrolt! Ga je nog testen. Ik pendel idd. Ik heb er nog een aantal staan die ik moet doen dus als je mij een pbtje stuurt zal ik dat deze week doen! Kiss
ik denk dat ik pas ga testen aan het eind van mijn cyclus, want denk toch dat ik niet zwanger ben. liefs san.
Wat is die onzekerheid toch vervelend zeg! Nou meid ik vind het knap dat je je zo sterk houdt! En je hebt idd wel gelijk hoor! Ik duim voor je!
@San: jeetje meid, je kunt maar geen uitsluitsel krijgen hey ... ook geen symptomen? Fijn dat je er zo relaxed onder blijft. Hoe dan ook, ik doe steeds goede wensen voor je hoor! Het is vandaag moederdag en ik hoop voor jullie allemaal dat we volgend jaar deze dag zelf als moeder kunnen vieren! Dikke kus aan iedereen!
ik wacht het gewoon af, want anders word ik gek hahaha. ik heb een foto gemaakt van de persona tests. vandaag (dag 13) heb ik een eisymbbol, maar de streepjes zijn even dik (dit had ik vorige maand niet dat ze even dik waren. http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZT3OOGFK liefs san.
Goedemorgen dames San , de test die je gister hebt gedaan was waarschijnlijk wel je eitje . En anders moet hij vandaag komen Ik heb heel vaak gehad dat mijn testen er zo uit zien als je laatste test en dat ik dan mijn ei symbool had . Groetjes Joyce
ik zit vandaag op dag 14 en heb weer een eisymbool en 2 dezelfde streepjes als gister. en op dag 12 (had geen test in de persona gedaan, want was te laat wakker ja) was de rechterstreep ook heel duidelijk. best raar. liefs sandra.
ik heb weer een foto gemaakt van de testen van dag 12 en 13 en 14 http://www.mijnalbum.nl/Foto=QM3EYCTL http://www.mijnalbum.nl/Foto=WMPQ66I4 liefs sandra.
volgens mij bouwt je lichaam die stof op en wordt die rechtste streep telkens wat feller.. dan wordt tie morgen waarschijnlijk weer lichter.. maar wel definitief niet zwanger dan.. jammer..hopenlijk volgende keer!
Wel vaag allemaal hoor San ... misschien kun je bij je HA eens om een testje vragen. Ik kan me ook voorstellen dat je nu liever ff afwacht. Hier overigens nog geen te bekennen ... voel me we een beetje raar, maar ik ben dan ook snipverkouden. Ze zullen er wel aankomen, ik voel het in m'n onderrug.
ja ik vind het ook vaag allemaal. vorige maand had ik op dag 11 een eisymbool en was het rechterstreepje duidelijke en linker iets vaag (dat had ik nu op dag 12 ) en dag 12 had bijna 2 gelijke streepjes net als vandaag en gister. ik wacht het wel even af tot morgen kijken wat de persona dan doet. ik duim voor jullie nog steeds en hoop dat het raak mag zijn. liefs san.
Ik snap niets meer lichamen/ persona's etc... ... Ik heb nog nergens last van.. alleen een beetje jeuk aan tepels af en toe..
ik heb op dit moment last van hele pijnlijke borsten. kan ze niet aanraken. ik heb lichte ongikrampen, maar niet zoals vorige maand rond mijn ei. dit is anders. ben wat misselijk. bah. ik word niet goed ervan. ik ga strakjes denk ik maar een zwtest halen. liefs sandra.