Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik hoop dat ik de ovu-testen goed heb geinterpreteerd, maar volgens mij was dat op 1 mei. Ik ben nl. begonnen met testen op do 26 april en m'n laatste test gedaan op 2 mei en toen was het 2e streepje nagenoeg weer weg.

2. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    M'n laatste menstruatie was 16 april (precies op NOD) en volgens m'n cyclus had m'n ei de 30e gesprongen moeten zijn. Ik denk dat 't een dag later was, het kunnen er misschien ook twee dagen zijn ...
    M'n NOD was nu 14 mei, maar nog niets te bekennen. En meestal voel ik het van tevoren, maar ik voel me nu alleen maar raar. Ik heb wel het idee dat ze eraan komen hoor, maar goed, ik snap er niks meer van!

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    als jij toen je eitje had dan was je al ongi geweest als je niet zwanger bent. ik heb van verschillende meiden gehoord en gelezen dat ze ook dachten en voelden ongi te worden, maar ze waren wel zwanger. ik heb goeie hoop voor jou.

ik ga straks denk ik toch even een test halen. ik kan het niet meer houden. ik ga denk ik een test halen bij de apotheek (zijn dezelfde als die van matcare) 12 euro heb je er 2.

liefs san.

4. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    @San: spannend hoor meid, ik hoop dat dit m'n wordt, ik doe er in ieder geval goede wensen voor. Laat je het ons weten? Ik ben zo benieuwd!

Hier is wat rozige bloeding doorgebroken, volgens mij is dit de aanvang van m'n ongi. Heb pijn in onderbuik en onderrug, net als elke maand. Shit happends ...

5. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ja ik laat het jullie weten.
    ik hoop voor jou dat het niet doorzet meis. ik blijf duimen.

liefs san.

6. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    So meiden, wat spannend hier!

Sann, balen zeg van je huisarts. Ah wie weet heb je morgen ofzo een positieve test.

Bruidje, ik hoop echt dat het weer beter wordt ja voor je bruiloft.

Pluys, balen van je ongie!

Liefs

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Jeetje de spanning stijgt hier!

San@ren naar de apotheek en doe er nog 1!

Pluys@hopen dat het niet doorzet!

Mp@jouw klusdagen komen er weer aan.. ;) veel plezier!

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    San net je test gezien.. volgens mij is tie hartstikke posi!

9. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    De :evil: :evil: zijn nu echt doorgebroken :cry: :cry:
    Ik ben niet echt verbaasd, maar wel teleurgesteld, kennen jullie dat?

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja ik ken het.. ik ga een paar dagen voor NOD testje doen.. dan weet ik tenminste dat het niet zo is.. en dan slaap ik weer rustig.. Stom he.. dan haal ik direkt de hoop even weg bij mezelf.. tot die ene keer... dat het gaat lukken en ik misschien wel positief test hahaha

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hier hetzelfde verhaal. ben ook niet echt verbaasd maar wel erg teleurgesteld!

San wanneer ga je testen? veel succes!

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Jammer Pluys..! Hoop dat het snel raak is..

Ik heb al een paar dagen steekjes zo net naast je schaambeen.. hoop dat het een goed teken is..

13. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik ga denk ik morgenvroeg testen. met ochtend urine. zal wel negatief zijn.

liefs san.

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    als ik eerlijk ben denk ik van niet hoor San, volgens mij ben je gewoon zwanger! Heel veel succes meis! Heb je nog ergens last van of zo?

15. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hey ladies,
    Het wordt spannend voor je Bruidje en San, ik hoop dat je morgen je vette posi test zult hebben.

Hier verwarring alom, ik snap er nu helemaal niks meer van. Ik kom net terug van spinning waar ik megaveel krampen kreeg in m'n onderbuik en onderrug tijdens de les. Ik hield het bijna niet meer vol. Dus ik zou denken dat ik heftig had gebloed (sorry), maar ruim een uur na m'n douche heb ik nagenoeg niets gevloeid. Dit heb ik nog nooit gehad. Ik heb vanaf m'n 15e de pil geslikt en daarvoor had ik een hele zware menstruatie. Dan hebben we het over 10 dagen achter elkaar heel heftig, met koorts, flauwvallen en bloedarmoede. Vorige cyclus heb ik ook maar een dag of twee gevloeid. Zou er iets mis zijn? Raar hoor, want volgens de ovu-testen is er wel sprake van een ei. Ik heb ook sinds ik ruim een jaar geleden ben gestopt met de pil een zeer regelmatige cyclus van 28 dgn, nu ineens 31. Volgens mij zou ik het toch verstandig zijn om eens met m'n huisarts te gaan praten, want denken jullie?

16. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    tuurlijk kan je gaan praten, daar zijn ze toch voor. als je zelf aangeeft dat je cyclus heel anders is dan normaal (nou ja normaal dan, klinkt heftig hoe jij het altijd hebt) zou ik zeker even een afspraak maken!

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik zou zeker bij de huisarts langs gaan!

18. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    nou heb een test gedaan van de apotheek en zag een heel erg vaag 2de streepje. ik denk dat ik maar gewoon wacht tot mijn volgende nod. en dat is over 10 dagen. zolang kan ik ook nog wel wachten. en als ik eerder test dan horen jullie het van mij.

liefs san.

19. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Hoi San,

Ik heb het ooit ook gehad. Een heel vaag streepje. Heb blijft maar vaag. Ga eens naar de huisarts om je bloed te prikken. Bij mij bleek het een miskraam te zijn, maar mijn lichaam stootte het niet af. Ik ben uiteindelijk gecurreteerd. Het kan een goede zwangerschap worden, maar de kans op een miskraam is er ook. Wacht niet, ik heb uiteindelijk gewacht tot ik 12 weken zwanger dacht te zijn. Het was toen al 7 weken mis. Een test kan overigens niet positief uitvallen zonder HCG in je lichaam. De ene test is alleen gevoeliger dan de andere. Clear blue is een hele gevoelige. Het kan dus goed dat je de vorige keer een positieve test had bij CB en bij de andere negatief. Je was kort zwanger. Maar dit kun je bijna niet zwanger noemen als het een dag na je NOD bijvoorbeeld al mis gaat.

Ik hoop voor je dat het goed gaat komen, maar wacht niet te lang met naar de arts te gaan. Ook al kun je niet goed met hem overweg, hij zal je moeten helpen.

Groeten, Pechvogel

20. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dank je voor je berichtje. ik zal er over nadenken.

liefs san.

Deel Deze Pagina