Oke! Maar je weet nog steeds niks als ik het goed begrijp! Lastig zeg.... Hier gaat het allemaal wel. Zit op dag 14, flink aan de klus. Maar nog geen ei dus w.s. weer laat. Kiss
ik hoop dat je snel je eitje krijgt meis. wij hebben voor de zekerheid wel geklust. ach ik wacht gewoon af tot de volgende nod. als ik nu zwanger ben dan ben ik het dan ook wel. liefs san.
als ik jullie maar niet hoor, dus niet te hard tekeer gaan, want dat doen wij wel hahaha want jullie wonen 20 min rijden bij mij vandaan hahahaha horen jullie ons wel eens hahahaha(grapje)sorry ben in een melige bui. hahahaha succes meis. liefs san.
hahahaha dat meen je niet. woon je zo dicht bij mij? hahahaha nou dan moeten we het maar rustig aan doen volgende keer.hahhahaha liefs san.
Hoi meiden . San , het word wel erg spannend voor je lees ik . Hopen dat het 2e streepje donkerder word voor je . UH , ik zag dat er ook meiden aan de klus waren . Succes ! Ik neem even een beetje afstand van het hele gebeuren verder . Kom wel zo af en toe even bij lezen en zal ook wel reageren . Maar ik vind zelf dat ik er zelf te veel mee bezig ben , vandaar . Meiden , succes allemaal ! Groetjes Joyce
Nog 1 keer de vraag. Is het nou zo dat het app. 2 dagen je ei aan geeft. Dag 1 is je meest vruchtbaren dag en dag 2 is de dag waarop ie springt? Kiss
Nou volgens mij hebt ik al mijn eisprong! Heb echt mega veel pijn op de plek van mijn eierstok! Bijzonder......!
He Mpje, Goed aan de klus gegaan zeker! Ik heb een testje gedaan.. en niet zwanger.. dus het wordt nu wachten op de ongi en dan op naar ronde 3!
Oh bruidje balen zeg! Maar wie weet is er nog een schijntje hoop! Dat hoor je wel vaker! Wij zijn idd flink aan de klus gegaan, en nog steeds haha.......! Ik hoop dat het heeft geholpen!
gaat prima. ik wacht het nog even af, want heb ja wel een paar uur bloed verloren op 1 mei. en mijn volgende nod zou dan zijn over 7 dagen en dat kan ik ook nog wel even afwachten. ik test dan ook niet eerder dan dat ik 1 week overtijd ben. ik heb wel erg zere borsten. ach ja wacht het wel af. liefs san.