hahahahaha ja als ik jou was zou ik hem thuis laten. vorig jaar raakte ik ook spontaan zwanger toen we op vakantie waren (helaas mis gegaan) dus dat kan bij jou ook gebeuren. en geniet ervan meis. liefs san. p.s. ik mis je nou al
aaaa dat vind ik lief San..! Zal jullie ook missen.. maar ik ben er nog een paar weekjes dus dat scheelt.. Voordat ik wegga weet ik tenminste zeker dat je zwanger bent.. Wie weet.. we zijn nog niet zo lang bezig natuurlijk dus verwacht eigenlijk niet dat binnen nu en een paar maanden al raak is..
het blijft toch elke keer afwachten. ik hoop dat jij niet zo lang bezig bent als ik. ik blijf voor je duimen. liefs san.
Ik heb zaterdagmiddag al getest.. en toen was er niets.. dus ik ga ervan uit dat ik morgen ongi word.. Hoop echt voor je dat het raak is meid, denk het echt...nog een weekje!
bij jou kan het ook wel raak zijn meis. anders ga je testen als je een week overtijd bent. duim duim duim. ik ga er in eerste instantie niet vanuit dat ik zwanger ben, want dan valt het altijd mee toch. liefs san.
mn buik rommelt al flink.. dus ik denk wel dat het eraan komt.. Ik vind het heel knap van je... je hebt gelijk.. beter een verrassing dan een teleurstelling!
Hi ladies! @Bruidje: Woohw! Klinkt erg goed zeg, heerlijk! Geen idee waar wij heen gaan, maar ik denk ergens in Zuid-Europa. Ga snel weer CSI kijken! Misschien tot later .
He meis, Daar ben ik dan eindelijk heb heel de dag cursus gehad.. Ja hoor ze zijn gearriveerd.. voelde het gisteren al.. volgende ronde beter!
wat balen meis. ik had het zo gehoopt voor jou. mijn duimen blijven voor je draaien in de volgende ronde. veel succes meis. liefs san.
ach ja.. ik was erop voorbereid! Ga lekker zonnebanken.. moet wel beetje kleur hebben in mn jurk zaterdag hahaha... Doeiii
@Bruidje: je was er een beetje op voorbereid, maar ik vind 't toch sneu voor je. Volgende ronde beter!
hey bruidje flink balen zeg! je zei al dat je het aan voelde komen maar als de er dan toch zijn is het toch wel even slikken. nog een paar dagen en dan ben je een getrouwde vrouw, spannend! we willen zondag wel foto's zien he!
Ja zeker! kom maar op met die foto's! In elk geval een hele leuke dag gewenst en een zeer gelukkige toekomst! Kiss
Goedemorgen meiden! Moet zeggen dat ik zoiets heb deze maand van ach.. eigenlijk is het maar beter zo.. Het wordt best afgeraden om in de 1e 3 maanden van je zwangerschap naar Afrika te gaan.. en we zijn nog zo kort bezig.. NOg een voordeel... nu kan ik tenminste gezellig meeborrelen op de bruiloft! Hoe is de status bij jullie op dit moment?
daar heb je helemaal gelijk in bruidje, lekker drinken op je eigen bruiloft! klinkt heel stom maar zit zelf de dagen voor je af te tellen! geniet er echt van, het is allemaal voorbij voordat je het door hebt! hier weinig verandering, zit nu op dag 8 en ik denk dat ik deze ronde veel moet testen want heb tot nu toe alleen maar rood gehad de zijn weg, dus de buikpijnen trekken ook redelijk weg. Verder blijf ik moe. Ben sinds deze week weer 1 keer op mijn werk geweest (ik werk op een buitenschoolse opvang). Erg leuk maar heel erg vermoeiend. hoe is het verder met jullie?
Hallo meiden, Hier op dag 20! Ik ben erg benieuwd. Gisteren een dillematje. Ik ga in oktober naar Bali en daarvoor moet ik de inenting buiktyfus. Maar het schijnt niet handig te zijn als je zwanger bent of mogelijk bent om die te nemen. Als ik ongie ben en hem dan neem mogen we een maand niet zwanger worden, daar zit ik ook niet echt op te wachten! Dus ik denk dat ik hem maar helemaal niet neem. Wat zouden jullie doen? Kiss
Hoi MPje, Ik heb dat ook gehad met mijn vaccinaties voor Afrika (Gele Koorts o.a.). Ik heb het ruim op tijd gedaan toen ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Als je nu ongi wordt zou ik het toch doen zelf.. ze raden je niet voor niets aan te vaccineren! Dat ene maandje is dan ook wel weer de moeite waard als je bedenkt wat je kan oplopen!