Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat lief van je MWB! Ik heb er ook echt heel veel zin in.. als die regenbuien maar wegblijven!

2. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Bruidje, thx! Nou dat heb ik ook wel een beetje hoor, maarja de andere vac. heb ik allemaal!

Wanneer vertrek je ook alweer ? En naar welk deel van Afrika ga je? rondreis? Ben benieuwd, heb zelf een jaar of drie geleden een rondreis van johannesburg naar kaapstad gedaan. Helemaal top!

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wij gaan naar Kenya en Tanzania.. daarom vond ik het ook niet zo erg dat ik niet zwanger was deze maand ivm de malariapillen.. die mag je dan niet en dat is toch wel een groot risico! Gaaf zeg, mijn vriendin heeft die reis ook gemaakt.. ben erg benieuwd..

4. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Super! Die reis hebben mijn ouders afgelopen februari gemaakt! Ze praten nog steeds nergens anders over, hi ;)

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hahaha, nou ik ben ook wel erg benieuwd.. maar ben zo met de bruiloft bezig de laatste weken dat ik eigenlijk vergeet dat we ook nog met vakantie gaan.. maar dat komt vast volgende week wel!

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    HOi meiden, wat is het rustig hier! Nog iets nieuws onder de zon?

7. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hé bruidje, de dag komt steeds dichterbij! Ik zal onwijs veel goede wensen doen voor mooi weer, hopelijk blijft het zo mooi als dat het nu is. Die paar dagen voor de bruiloft lijken me echt superspannend! Geniet ervan, zaterdag is jouw dag!
    Liefs,
    MaWaBe

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Mawabe,

Thanx! Laatste ochtend werken, zometeen lekker naar huis.. De verwachtingen zijn nog niet echt goed maar ja ach.. een fantastische dag wordt het toch wel! Jouw klusdagen komen er weer aan zie ik... succes! x

9. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier weinig symptonen! Goed of slecht teken!?

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    bij mij was het toen een goed teken, was er bijna heel erg zeker van dat ik ongesteld ging worden maar de dag na mijn nod had ik een positieve test in mijn handen. maar over 8 dagen zul je het weten...

11. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ik hoop het
    zondag was mijn ei wanneer zou ik dan mijn innesteling kunnen hebben?

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik dacht zelf rond de 6 dagen.
    laten we hopen dat je ei zich snel gaat nestelen!

13. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Oke dat zou dan vandaag of morgen zijn, nouja wie weet! Was gisteren in de kroeg en kreeg me toch een rugpijn! Ik ben er gewoon voor naar huis gegaan!

Hoe is het met jou?

14. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    spannend hoor, hoop dat je over 2 weken een mooie positieve test in je handen hebt!

hier zit ik nog steeds op de wachtbank. ik heb lange cyclussen (van 32 tot 42 dagen :( ) dus moet altijd ongeveer 3 weken wachten tot er een eitje komt. ik zit nu op dag 10 (nog steeds een rode persona) heb nog 14 dagen te gaan voor een ei. ik heb via internet een drankje gekocht wat je vruchtbaarheid zou vergroten, ben daar druk mee bezig dus wie weet?

15. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Oke! Wat is dat voor iets dan? Is het bewezen dat dat werkt?

16. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
  17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @bruidje ik wil jou en je toekomstige man een hele fijne dag wensen morgen! geniet ervan! ik ga voor je duimen dat je weergoden je goed gezint zijn! meid geniet ervan! ga je trouwens gelijk op huwelijksreis of kunnen we zondag al foto's bewonderen? ;)

18. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik wil jullie ook een hele fijne dag toewensen voor morgen en hoop dat het mooi weer word.
    en alvast gefeliciteerd.

liefs san.

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @San hoe is het met jou? hoe is het deze cyclus gegaan?

20. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    nou. als het goed is is mijn nod over een dag of 2 of 3. en ik had vanmorgen bij de grote boodschap wat rose creme witverlies en daarna was het wit creme kleurig. en dat witte heb ik de hele week al. ik wacht het nog lekker af. en ik heb nog niet getest. ik denk dat ik gewoon ongi ga worden, want dat voelt zo. steeds buikkrampen en steken.

hoe gaat het met jou?

liefs san.

Deel Deze Pagina