jeetje schiet niet echt op dus. hier zit ik op dat 10, maar de persona geeft al vanaf dag 6 rood aan terwijl mijn cyclussen altijd erg lang zijn. over 5 dagen zal hij wel weer om testen gaan vragen en hopen dat hij mijn ei snel gaat aangeven. zit dus eigenlijk op de wachtbank nu
hey meis mijn duimen draaien voor je dat je snel je ei krijgt. en dat het snel raak is. succes met wachten. 1 ding heb ik goed last van en dat is de moeheid. liefs san.
dank je wel! laten we voor jou hopen dat de moeheid een symptoom is! hoe lang zou je zwanger kunnen zijn? als je de vorige cyclus meetelt?
als je over 3 dagen negatief test dan ben je echt niet zwanger, maar ik blijf hoop houden hoor. heb je anders ook dat je moe bent zo vlak voor je nod? of heb je iets ongewoons gedaan ?
ik heb meestal als ik ongi moet worden een paar dagen ervoor erg veel energy en doe dan erg veel in huis, maar nu komt er bijna niks uit mijn handen. ik heb eigenlijk niet veel gedaan afgelopen tijd. kan moeilijk in slaap komen en ben s'morgens vroeg klaar wakker. liefs san.
Hey bruidje, geniet van jullie dag morgen, ik blijf wensen voor goed weer. Je zult vast stralen, daar heb jij de zon niet voor nodig! Ik wens jullie een hele fijne dag samen, maak er een mooi feestje van. Niet vergeten te genieten hey ! Liefs, MWB
thanx meiden, maar ik denk dat ik ongi ga worden, want heb steeds krampen. en had bij het afvegen een klein beetje bruine afscheiding. zodra ik meer weet dan laat ik het jullie weten. hoe gaat het met jullie meiden? liefs san.
Jeetje San, ik hoop dat het niet een mega grote teleurstelling zal zijn. En laat je door niemand van de wijs brengen hey! Je hebt recht om te weten wat er aan de hand is, dus dwing die verwijzing af van je arts! Hier gaat het wel goed hoor, ik voel me alleen vreselijk. Nog steeds mega opvliegers en een vreemde duizeligheid. Die zit niet echt in m'n hoofd, maar meer in het midden van m'n lichaam. Echt nog nooit meegemaakt. Verder onwijs last van m'n hormonen en m'n polsen doen vreselijk zeer. Wat een klaagzang hey! Ach dat heb je soms, maar de pukkeltjes trekken ietsje weg, dus dat is goed nieuws. Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend? Ik wens iedereen hele fijne Pinksterdagen, geniet ervan. Gelukkig voor Bruidje is het droog [hier in Groningen wel in ieder geval], maar ik hoop voor haar nog op een zonnestraaltje! Liefs, MWB
als ik wel ongi word gaan we van de week naar de huisarts. ik wil niet langer wachten. das ook vreemd wat jij hebt. het is echt geen geklaag meis. wij gaan zo de stad even in en maandag gaan we naar leek naar een braderie. en wat gaan jullie doen? liefs san.
Vanavond gaan we naar Leeuwarden, naar vrienden. Eerst Duits voetbal kijken en dan naar het straatfestival. Zondag doen we het lekker rustig aan en maandag doen we de atelierroute hier in Groningen. Ik ben interim directiesecretaresse en dinsdag moet ik weer aan de slag, toevallig in Assen . xxx MWB
Meiden fijne dagen! Hier veel klachten wordt er een beetje moe van! Maarja als het voor het goede doel is vind ik het niet erg: zere borst, rechts aan de zijkant. heeeeel erg moe krampen in buik pijn in ribbenkast, samentrekkend gevoel soms lichte hoofdpijn
nou dames die rot zijn doorgebroken en ook niet zo heel klein beetje ook. ik heb enorme ongi krampen niet normaal meer. en ook nog 2 dagen te vroeg volgens berekening met mijn persona. ik ben het nu echt spuugzat. mijn vriend gaat deze week naar de huisarts, want die is het ook zat. liefs san.