Bij mij was het lampje vanmorgen nog rood, ik had 'em eigenlijk wel groen verwacht........ Ooievaar: Laat de temp niet zakken he? Liefs An
Ik hoop het an dat mijn temp niet gaat zakken. Maar jij had dus nog een rood lampje? Misschien is je ei toch nog onderweg?? Ik heb een foto gemaakt van al mijn testjes van van de week. Hopelijk is ie een beetje duidelijk..
Hoi Ooievaar! Leuk dat je het op de foto hebt gezet! Ziet er goed uit! Ik heb mijn eipsrong al gehad, want als ik naar je staafjes kijk heeft er bij mij ook eentje zo uit gezien. Ach en weet je, heb alweer bruine afscheiding, dat voorspelt niet veel goeds. Enne.... je temp moet lekker hoog blijven!!!! Liefs An
Vanmorgen een groen lampje en de laatste test is gedaan Het linkerstreepje is ontzettend duidelijk en de rechterstreep kan ik bijna niet meer zien. Moet 'm echt in het licht houden Hoest bij jou An?
Hoi Ooievaar! Bij mij vandaag alweer een rood lampje.... Ik vind het nu wel even lekker dat ik "gewoon"naar toilet kan gaan Wat een ontzettend beertje(?) heb je trouwens... Liefs An
Wat gek nog steeds een rood lampje? Zou je ei toch nog komen? Maar vandaag was de laatste test. Leuk beertje he
Vandaag weer een rood lampje.. Ik denk dat het komt omdat hij mijn ei niet heeft aangegeven en voor de zekerheid meer rode dagen geeft.. Bij jou zal ie vandaag wel weer groen zijn? Liefs An
Ja ik denk inderdaad ook dat ie daarom bij jou nog rood is. Ik had weer een groene inderdaad En mijn temp is weer gestegen Gisteren 37.08 En vandaag 37.19 Gaat goed
Hoi Ooievaar! Ik blaas ook ontzettend hard, ik hoop dat ik dit een week voor je volhoudt... Wordt een spannende week voor je..... Liefs An