hey San, dit is wel het laatste wat ik verwacht had! heel goed dat jullie naar de dokter gaan! succes! ik denk aan jullie!
He meiden, Hier ben ik weer! Dank voor jullie duimendraaien voor afgelopen zaterdag.. Het was fantastisch! Inclusief mooi en droog weer overdag! San ik las dat je ongi bent geworden, wat balen meid! Had het zo gehoopt voor je! Goed dat je naar de ha gaat nu..
was zeker balen dat ik ongi werd. mooi dat het zo fantastisch was meis. dus je hebt een mooie bruiloft gehad. ik heb zaterdag een wijntje op jullie gedronken. liefs san.
hhahaa nou ik hoop dat tie gesmaakt heeft, was je van harte gegund! Ja het was echt fantastisch.. van 's ochtends tot 's avonds laat.. we zijn ontzettend verwend dus zijn nu bezig alle kaarten, boeken etc.. te lezen! Ga even wat doen thuis.. spreek jullie later! xx
Hi Bruidje, ben echt blij voor je dat een een supermooie dag hebt gehad. Ik heb nog aan je gedacht en toen brak in Groningen de zon door. Geniet nog maar lekker na van je dag en lekker alles voorbereiden voor de grote reis... Heerlijk! En veel plezier bij de napret . Liefs, MWB
Hallo meiden, Hoe is het hier? Bij mij nog een beetje hetzelfde. erge zere borsten, en verder ach van alles maar of dat iets zal zeggen!?
Mpje spannend nog 3 dagen! weet je al wanneer je gaat testen? San heb je al een afspraak gemaakt bij de HA? Bruidje, of is het nu ex-bruidje fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, nu is het uitkijken naar de honneymoon! ik zit op dag 14 dus zou kunnen betekenen dat ik vanaf morgen weer mag gaan testen om mijn ei op te sporen, en reken maar dat ik die deze maand ga vinden en ga bevruchten! heb vandaag al wel een ovulatie test gedaan en daar staat een heel licht streepje dus hij is in aantocht. nu maar hopen dat het eitje sneller komt dan de vorige keren want ik vind dat wachten helemaal niks...
Hoi pluys! Hopelijk vind je je ei snel! Ik weet niet wanneer ik ga testen, wordt wel steeds moeilijker om me in te houden!
kan ik me helemaal voorstellen. dat had ik de laatste keer ook. toen ik 4 dagen voor mijn nod was toen dacht ik elke ochtend: nu kan ik testen want met die testen kan het 4 dagen voor nod,en dan maar snel naar de wc gaan om te plassen want dan kom je ook niet is de verleiding. uiteindelijk was het ook niet nodig geweest want werd 1 dag voor mijn nod ongesteld! maar over 4 dagen zal ik wel een testje doen als ik jou was
dacht ik vandaag te kunnen beginnen met testen, vraagt die rare persona niet om een test! heb gister een ovulatie test gedaan en daar kwam een licht streepje te staan. ik hoop maar dat ik snel met de persona kan gaan testen want ben bang om mijn ei mis te lopen. achterlijk want volgens het gemiddelde van mijn cyclussen komt mijn ei pas ongeveer over 9 dagen maar toch heb ik een gevoel dat hij eerder komt. dan maar weer met ovulatie testen aan de slag pfff
he Mpje hoe kan dat nou? maar ik zie dat je nog 2 dagen voor je nod zit. dus ik hoop dat je te vroeg getest hebt!
Ja ik hoop het ook! Maar heb de moed al ver laten zakken eerlijk gezegt! Dat is raar! Bij mij vroeg die ook heel laat om een test, dacht op dag 15!
ja kan me het goed voorstellen dat je moed weg is. had ik ook de vorige keer toen had ik 2 dagen voor nod getest en negatief, gelukkig werd ik een dag daarna ongesteld. snap mijn persona niet meer. zit nu echt op dag 15 maar geen test. heb net mijn oude teststaafjes erbij gehad en ik begon altijd op dag 15 met testen. maar ben de laatste 2 keer mijn ei niet tegen gekomen met de persona (wel met ovu testen) dus misschien denkt mijn persona nu eens na en wacht even met testen vragen zodat ik deze maand wel een ei heb met de persona.