Hallo allemaal, Heb hier veel gelezen, ga ook de persona aanschaffen! Ben erg benieuwd naar het apparaatje! Hopen dat het hiermee wel gaat lukken Groetjes Esther
nou meiden wij gaan vanmiddag rond 4 uur naar de huisarts. en niet naar mijn eigen, want die zat vol en wat denk je we krijgen een vrouwelijke huisarts. ik heb veel gehoord dat de vrouwelijke huisartsen het beter begrijpen dan de mannelijke. ik ben benieuwd. liefs san.
San ik wens je veel succes! mijn duimen draaien voor jou! Essiegirly, welkom bij de club! wanneer ga kan je beginnen met de persona? Mpje hoe is het met jou? nog steeds geen bloed? hier eigenlijk ook weinig nieuws, aan het testen met de persona maar nog geen ei (grrrr).
deze huisarts nam ook de tijd voor ons en ze begreep het helemaal. ik moet bloedprikken voor mijn schildklier en klaas moet een potje met zaad brengen naar het ziekenhuis. en ik vertelde dat ik de persona gebruikte en dat ik kon zien waneer mijn eitje kwam en dat ik 14 dagen erna gewoon ongi werd. en heb gezegt dat ik temperaturen heb geprobeerd, maar daar word ik niks wijzer van.dus hoef niet te tempen en kan de persona gewoon door gebruiken. en de volgende keer moeten we een dubbele afspraak maken zodat ze meer tijd heeft. en dan gaan we praten over de uitslagen en wil dan een verwijsbrief geven voor de gyno. volgende keer vraag ik naar haar voor een afspraak. liefs san.
Fijn San dat ze zo de tijd namen! Spannend wat de uitslagen zullen zijn. Bij mij is het doorgezet helaas! We gaan weer voor de volgende ronde!
wat jammer meis. veel succes in de volgende ronde. mijn duimen draaien in ieder geval voor jullie. we moeten maandag eerst bellen waneer het lab open is. liefs san.
Jeetje wat spannend zeg San.. hopenlijk zijn de uitslagen goed... He Esther welkom hier! Blijf zoeken he Pluys naar dat ei.. het komt er wel!
Hallo allmaal, Ik heb hem binnen hoor! Maar ik heb hem van iemand overgenomen. Iemand die weet hoe je hem resetten moet? Groetjes Esther
San er zit nu eindelijk schot in de zaak! nu maar hopen dat de uitslagen goed zijn. Mpje balen! Essiegirly, je kan de persona nog op de 5de dag van je cyclus instellen. dus dan kan je hem deze cyclus nog gaan gebruiken! bruidje, wanneer gingen jullie ook alweer op honeymoon? hier eigenlijk nog geen nieuws. zit nu op dag 19 en nog geen ei te zien (grrr). ik kan nog 3 keer met de persona testen en dan moet ik weer verder met de ovulatie testen.
He meiden, Druk weekend achter de rug dus hier ben ik dan pas weer.. Wij gaan a.s. vrijdagochtend op honeymoon.. dus we zijn bezig alle safarispullen bij elkaar te zoeken.. Vanaf woensdagmiddag vakantie.. heerlijk! Nog steeds geen ei pluys? San.. hou je ons op de hoogte.
He meiden, Druk weekend achter de rug dus hier ben ik dan pas weer.. Wij gaan a.s. vrijdagochtend op honeymoon.. dus we zijn bezig alle safarispullen bij elkaar te zoeken.. Vanaf woensdagmiddag vakantie.. heerlijk! Nog steeds geen ei pluys? San.. hou je ons op de hoogte..
bruidje, lekker hoor nog 2 dagen werken en dan op honneymoon, misschien kom je wel zwanger terug! mijn ei zit er nu echt aan te komen. net weer een testje gedaan en het tweede streepje komt nu echt duidelijker in het zicht! heb nog 2 testen van de persona, dus nu maar hopen dat het eitje binnen nu en 2 dagen gaat komen!
Hhaha ik denk het niet hoor Pluys.. de tampons liggen al klaar om mee te nemen.. mn vruchtbare dagen zijn deze week en we hebben niet zoveel tijd.. maar goed.. wie zal het zeggen..
Da's waar ja maar daar reken ik niet zo op.. hopenlijk ben jij zwanger als ik weer terugkom! Gisteren hadden we vrienden op bezoek waarvan 3 met een baby.. echt lief hoor!
hoe lang blijven jullie weg? als het langer is dan 3 weken dan hoop ikdat ik een andere banner heb! ja ze blijven leuk he die kleintjes!