ik wens je dan ook heel veel succes meis. en mijn duimen draaien voor jou. enne welkom terug. liefs san.
Als ik de persona nou morgen in huis haal, dan kon ik toch nog gelijk beginnen. Mijn ongi is gisteren doorgezet.. Dus dan zou ik op dag 3 zitten..
ja dan kun je nog beginnen. je kan hem ja instellen tot dag 5. heb je geen persona meer dan? liefs san.
Hoi Ooievaar, Heb je de testen al weer gevonden? Hoop dat je ze nog op tijd hebt. Ik gebruik ook de Persona. Ik ben vanaf september 2004 bezig met kinderen krijgen. Maar tot nu toe hebben we ongelooflijk veel pech gehad, of beter gezegd onze kindjes hebben ontzettend veel pech gehad. Hier in het kort wat er gebeurd is van 2004 tot nu: Sept 2004 gestart met zwanger worden en meteen zwanger November 2004 miskraam en curretage December 2004 meteen weer zwanger Augustus 2005 bevallen van een zoon Onze zoon was heel ziek en is na een half jaar overleden april 2006 ben ik weer zwanger geworden. In december 2006 is deze zwangerschap alsnog misgelopen Februari/maart weer begonnen Mei zwanger en na een week een miskraam Nu dus weer aan het proberen. Ik ga niet te veel over mijn verleden verder vertellen. We proberen positief naar de toekomst te kijken. Er is geen erfelijke dingen waardoor we geen gezonde kinderen kunnen krijgen. We hebben gewoon veel pech gehad. Onze twee kindjes zitten in ons hart. Nu richten we ons op een hopelijk nieuwe zwangerschap. Graag wil ik meeschrijven met jullie over de Persona. Ik heb in het kort mijn verhaal willen doen, maar wil me wel op de toekomst richten. Dus schrijven over het weer zwanger worden en niet over wat we allemaal hebben meegemaakt. Is het goed als ik hierover meeschrijf? Liefs, Pechvogel
Jeumig pechvogel wat een verhaal zeg... Wat zal het een moeilijke tijd zijn geweest en nog. Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent en dat alles goed zal gaan meis...
zo wat een verhaal zeg meid.je hebt al veel meegemaakt in die tijd. dat zal inderdaad moeilijk zijn geweest. ik wil je nog veel sterkte wensen van het verllies van jou kindjes. ik hoop ook dat je gauw zwanger zal zijn en dat je jou wondertje bij je mag houden. enne je bent zeker welkom hier. dikke knufffff en liefs san.
Pechvogel, welkom bij de club! ik wens je veel succes en dat het maar snel goed mag blijven gaan! Ooievaar, welkom terug! Bruidje, denk dat ik te laat ben maar ik wil je eeh hele mooie, fijne en vruchtbare honeymoon wensen! San, heb je al uitslagen van je man binnen? ik zit weer op de wachtbank. heb eergisteren (6/6/07) mijn 1ste positieve ovu test gehad en gister mijn 2de. vandaag was hij weer negatief. en ik denk dat ik gister mijn ei voelde springen. wel jammer is dat de persona weer te vroeg was met testen. heb mijn ei niet met de persona kunnen ontdekken. dames ik wens jullie allemaal alvast een prettig weekend!
nee heb de uitslag nog niet binnen. ik denk volgende week. zodra ik iets meer weet meld ik het wel even. verder iedereen een fijn weekend. liefs san.
ik heb hem vandaag binnen gekregen. Vriend is nog steeds niet helemaal over, maar hij vind nu wel ok als het mij geruststeld! Ik heb hem meteen ingesteld en nu maar afwachten!
spannend hoor roxanne, hopen dat je hem (de persona) niet lang hoeft te gebruiken! san ik zie dat we gelijk lopen met de banners. de mijne klopt niet helemaal. ik heb ook over 13 dagen mijn nod! kunnen we elkaar steunen!
Dames, Is het onhygienisch om persona via marktplaats te kopen? Ik ben benieuwd... gezien mijn lange cyclussen lijkt het me wel prettig om met zo'n apparaatje te werken namelijk. Ben benieuwd! Visjes