nou dames. mijn vriend heeft de uitslag binnen van het zaadonderzoek. en er waren wel goeie zaadjes, maar niet veel. dus hij moet nog een keer wat inleveren. zodra de bloeduitslag van mij er is (van mijn schildklier had een te snel werkende schildklier en heb een jodiumcapsule gehad en hij werkt nu langzaam ik krijg er nu medicijnen voor en dat zijn schildklierhormonen) worden we doorgestuurd naar de gyno. ik hoop zo dat ik gewoon spontaan zwanger raak. liefs san.
Jeetje San, dat is ook wat. Ik hoop voor je dat de tweede test een positievere uitslag geeft. Meis, ik hoop ook zo onwijs voor je dat je spontaan zwanger raakt. Je hoort vaak dat als mensen de medische molen ingaan, toch spontaan zwanger raken. Hopelijk kunnen jullie bij de Gyn uitsluitsel krijgen over jullie mogelijkheden. We waren dit weekend op kraambezoek bij een supergezond IVF-kindje, das ook een kadootje hoor! Ik denk aan je meis! Liefs, MWB
thanx meisie. zeker is dat een kadeautje. de huisarts had ook gezegt dat het vaak genoeg gebeurd dat mensen die de mmm ingaan spontaan zwanger raken en dat ze dan op 1 of ander manier er niet meer zo mee bezig zijn. ik weet dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, maar dat is best moeilijk. liefs san.
jeetje San, das even schrikken of niet?!? maar positief blijven, je hebt maar 1 zaadje nodig voor een mooi kindje! we blijven heel erg duimen dat jullie voor de mmm zwanger zijn!
Hoi san, Dat zijn geen leuke berichten! Ik duim voor je dat het heel spontaan toch ineens vanzelf gaat! groetjes Maudi
Hi San, Dat is behoorlijk wat je nu weer te horen krijgt. Ik heb echter wel eens gehoord dat je nooit van een meting uit moet gaan en dat het de volgende keer er veel beter uit kan zien. Probeer het als een lichtpuntje te zien dat er wel goede zaadjes waren. Dit betekent dat er altijd nog mogelijkheden zijn. Ik ga voor je duimen dat het goed gaat komen. Veel liefs, pechvogel
thanx meis. ik zie het ook als een lichtpuntje dat er wel goeie zaadjes tussen zaten. en inderdaad dan zijn er nog genoeg mogelijkheden. we zien wel wat er gebeurd. liefs san.
Mijn steepjes op de persona zijn nu even dik (de linker is vergeleken met de dagen hiervoor lichter, rechts donkerder, maar nu even dik zeg maar....) Beetje duidelijk? Haha.... wat zou dat kunnen betekenen? Makkie xx
Bij ovulatietesten heb je dan binnen 24 uur he ei! Maar bij de persona weet ik dat niet? Maar als het goed is geeft de persona dan het ei symbool dacht ik? Ikzelf zit nu op dag 10 en de streepjes worden elke dag wat donkerder
Hier vandaag nog steeds geen ei. We wachten af. Ik hoop morgen of overmorgen. Anders ben ik weer ver door mijn testen heen
Hallo dames! Ik klets alweer een tijdje mee zonder gebruiker te zijn, maar vanaf vandaag heb ik 'm ook . Ik ben heel erg benieuwd. Misschien niet zo heel erg handig dat ik er nu mee begin, want we zitten midden in een samenlevingstest. Maar goed, beter laat dan nooit. Groetjes, MaWaBe
Mamawannebe, ik hoop dat je hem voor niks gekocht heb! zie dat je over 2 dagen je nod hebt. spannend! hoe is het hier verder? zijn er al eieren gevonden? bij mij is het nog een week wachten tot ik kan gaan testen. ben mezelf wel gek aan het maken met ovu testen. ik had op 6 juni en 7 juni een positieve met de digitale en nu heb ik met matcare (de cassettes) elke keer een licht lijntje die toch wel duidelijk zichtbaar is. ik weet het heel dom wat ik doe!
Iemand ook gehad? Nou ja zeg vandaag over me testje geplast, netjes met mijn 1e ochtend urine helemaal nat. En hij doet het gewoon niet :x Als ik dat meerdere keren meemaak schiet het lekker op! Normaal zie je je plas ook in het venster omhoog komen, maar niks. En moeilijk is het niet weet zeker dat ik het goed gedaan heb. Nou ja morgen weer een poging dan maar.
soms duurd het even voordat het door dat venster loopt. ik zit op de wachtbank. ben benieuwd. we hebben niet zoveel geklust deze keer. liefs san.