Het is idd wel spannend Pluys, maar ik ga er gewoon vanuit dat we strakjes volop de medische molen ingaan. Gelukkig waren de uitslagen van m'n mannetje goed, nu ik nog. Eerst maar eens een mega stapel formulieren invullen. Pffff. Ik had vanaf zaterdag echt enorme krampen in m'n buik, niet normaal! Van die ongi krampen weet je wel, maar dan echt megapijnlijk. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Ik heb vandaag maar vrij genomen, want ik was een wrak. Ik kon er 's nachts gewoon niet van slapen. En wat denk je? Vanochtend geheel pijnloos opgestaan. Wel een hol gevoel in m'n maag, dus ff om half 8 snel een banaan gegeten en dan lekker m'n nest weer in. Hoe is het met je San? Mag ik nog ff een paar daagjes bij je op de wachtbank zitten? Lijkt me wel gezellig . Zal ik wat lekkers meenemen? Hi hi, de dagen voor m'n NOD heb ik altijd veel zin in zoete zooi. xxx MWB
@mamawanabee: met mij gaat het verder prima, maar ik heb wel ongi krampen met vlagen en ook pijnlijke borsten met vlagen. jij mag wel op de wachtbank bij mij zitten. gezellie.ja neem jij wat lekkers mee hahaha. jij zal wel eerder van de wachtbank af zijn dan mij, want ik zie op je banner dat je nog maar 2 dagen moet wachten. ik hoop dat je zwanger bent meis. ik blijf duimen voor je. liefs san.
@San: en ik duim voor jou!! Ik lees wel eens verhalen van dames die net de medische molen in zijn gegaan, daarom ook minder klussen en zomaar spontaan zwanger raakten. Het is een beetje vroeg in je cyclus voor ongi symptomen, toch? Zal ik een flinke doos bonbons meenemen? Hi hi, ik heb echt megazin in chocolade. Heb nu al twee beschuitjes met pure hagelslag op, want we doen expres geen chocolade kopen. Een reep of een doos is bij ons in een mum op. En dan moet ik m'n mannetje in de gaten houden, want voor ik het weet heeft hij alles opgegeten.
thanx meis. ja ik heb die verhalen ook gelezen, maar ik ga er niet van uit dat ik nu zwanger ben.als ik zwanger zou zijn dan is mijn innesteling al geweest. maar mischien zijn het wel mijn darmen. ja lekker bonbons mmmmmm. met mijn mannetje gaat het precies zo als ik wat lekkers koop dan is het zo weg. ach we zien het wel weer. liefs san.
Je hebt ook gelijk. Een vriendin van mij riep dat ik meteen moest gaan testen. Ik wacht wel ff m'n NOD af en misschien daarna ook nog wel. Kan ik lekker langer bij jou op 't bankje . xxx MWB
ja gezellie. tuinbankje kan niet, want heb ik niet hahaha. je hebt groot gelijk dat je nog ff wacht, want als je zwanger bent dan ben je dat later ook nog wel en dan is het ook niet steeds een teleurstelling (weet er alles van die teleurstellingen) liefs san.
Dat is onze nuchtere San weer , alleen jammer dat je van schade en schande wijs bent geworden. We wachten gewoon fijn af, ik heb ook geen tuinbankje, maar wel een bistrosetje op m'n minibalkon . Wacht niet zo comfi hoor! Maar wel in de tussentijd leuke dingen doen hey! Ik ga vandaag nog ff lekker sjoppen . Bye, MWB
ik heb een tuin en er staan tuinstoelen en zo'n ligbank, maar ja de zon schijnt niet. hahaha. ja ik blijf er nuchter onder. ik hoop dat jij dat ook een beetje kan. hey de zon komt ineens. hahaha. ja ga jij maar lekker sjoppen en leuke dingen kopen dat doe ik lekker morgen. veel plezier. liefs san.
Ik hoef nog niet op de wachtbank, ik ga nu naar de klusbank Ik zit vandaag op dag 9 Moest testen en kreeg een rood lampje Had ik echt niet verwacht Toen ik een half jaar geleden de persona gebruikte had ik steeds op dag18 mijn ei, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het nu weer zo was en had niet verwacht dat ik een rood lampje zou krijgen Maar ja zal wel zijn omdat het nu weer de 1e keer is dat ik 'm gebruik Zag ook niks geks op de test. Was hetzelfde als dag 6...
Ik hoef nog niet op de wachtbank, ik ga nu naar de klusbank Ik zit vandaag op dag 9 Moest testen en kreeg een rood lampje Had ik echt niet verwacht Toen ik een half jaar geleden de persona gebruikte had ik steeds op dag18 mijn ei, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het nu weer zo was en had niet verwacht dat ik een rood lampje zou krijgen Maar ja zal wel zijn omdat het nu weer de 1e keer is dat ik 'm gebruik Zag ook niks geks op de test. Was hetzelfde als dag 6...
komt denk ik eerder omdat je hem weer bent gaan gebruiken. Je hebt hem ook gereset toch? Ik had op dag 6-7-8 rood lampje. Nou kijk ik daar niet zo naar, klussen doen we toch wel ben wel heel benieuwd waneer ik mijn ei te zien krijg! Zit iedere ochtend met smart te kijken of ik over zo'n staafje mag plassen
kan best zijn omdat je net weer begonnen bent met de persona dat je nu een rood lampje krijgt. ik hoop dat je snel je eitje hebt gespot. alvast veel succes met klussen en ik duim vast voor je. liefs san.
Hi Ooievaar, Dat wordt klussen geblazen ! Als je twijfelt, altijd het zekere voor het onzekere nemen en flink aan de klus. Heel veel succes en veel plezier . Groetjes, MaWaBe
Hallo mensen, Wij zijn hier ook druk aan de klus! hihi. Meestal op dag 15 of 16 mijn ei dusja! Mensen die moeten klussen zet m op!
Ik heb nog een test, en dat is eigenlijk nog niet eens een uit de serie van 7. Dan zijn ze weer op en nog geen ei. Het zal wel door de miskraam komen. Duurt wel lang hoor. Mijn temp zakt ook verder en verder. Daar dus ook geen eisprong op te speuren. Liefs, pechvogel PS bij sommige wordt het wel heel spannend. Veel succes op de wachtbank en San gezellig hier op de klusbank he! Ik hoop alleen dat ik binnenkort naar de wachtbank mag.