Ja het wordt zeker een spannende week en ook een lange week denk ik Maar goed je moet afwachten.. het is niet anders Heb vandaag een behoorlijke opgeblazen buik Darmen zijn erg in de war. Kan moeilijk naar toilet
Ik wil niet teveel op de zaken vooruit lopen, maar de symptomen die je hebt kunnen wel ergens op wijzen..... Dikke knuffel, An
Ja het zou inderdaad kunnen Maar ik ga er gewoon vanuit dat het niet raak is Is wel een moeilijke gedachten hoor Maar ik heb dat wel vaker een week voor mijn nod Maar goed we moeten afwachten (ben maar even weggegaan van het voetbal, gaat niet zo goed en de scheids is echt achtelijk... grrrrrr... zo ff offtopic )
Hoi Ooievaar, Hoe is het bij jou? Hoe is je temp? Ik heb steeds meer bruine afscheiding, ronde 4 is voor mij nu dus echt "GAME OVER". Op voor de 5e ronde wat trouwens de 8ste maand is.... Liefs An
Hey wat balen An! Ik weet eigenlijk niet eens wat voor lampje ik heb. Hahahahaha niet gekeken, zal wel groen zijn Maar mijn temp was iets gezakt vanmorgen Gisteren 37.19 En vandaag 37.04 Maar ja het is maar een klein dipje Hopelijk wordt het niet meer
Ik kreeg een groene lamp vanmorgen en een knipperende "M" Dat betekent dat ik op moet letten dat als ik ongi wordt dat ik dan op de "m" druk.. Handig apparaatje hoor An meis hoe is het bij jou??
Op welke dag in je cyclus zit jij? Ik zit op dag 25, mijn gem. cyclus is 26 dagen (maar misschien nu wel langer omdat het O symbool er 14/15 was), nog geen knipperende M te bekennen..... Groetjes Jade UPDATE Sorrie, ik heb het al uitgerekend, dag 26
Ik zit nu op dag 26. En mijn ei gaf ie aan op dag 19 en 20 Volgende week maandag is mijn nod Hoe lang gebruik jij de persona al Jade? Gek dat er bij jou nog geen knipperende M is? Maar misschien gebruik jij 'm al langer. Dit is pas mijn 1e maand. En kent hij me cyclus dus nog niet...
Hoi Ooievaar! Bij mij begon de M ook te knipperen..... Ik wist het al, maar deze ronde is officieel voorbij, de zijn op bezoek.... Een dag eerder als "normaal". Hoe is het verder met je? En je temp? Liefs An
Hey wat balen an Ik hoop dat de volgende ronde de persona duidelijk een eisprong aan gaat geven.. Duim voor je meis Bij mij is er nog niks Zit op dag 27.. Maar ik heb steeds menstruatiekrampies gehad maar die zijn nu weer weg Vanmorgen was mijn temp iets gezakt, maar niet veel Van de week had ik dat ook en toen is ie daarna weer gestegen Dus ik kan er nog weinig van zeggen.
Ooievaar, ik blijf nog steeds voor je duimen Begrijp jij trouwens waarom je, als je je regels na 9 uur s'ochtends hebt gekregen, de volgende dag dan dag 1 is? Liefs An
Je moet namelijk testen op bepaalde tijden Als je test om standaard 8 uur smorgens dan kan er 3 uur voor zitten en 3 uur na... Dus daarom zegt ie dat denk ik.. Maar je bent vandaag weer begonnen denk ik met de "M"in drukken Hier trouwens nog geen ongi te bekennen. En ik heb ook geen menstruatie krampen meer Temp was vanmorgen weer omhoog gegaan. 37.17 Ik heb heel af en toe gemene steken in mijn lies...
klinkt goed Ooievaar!! en die steekjes komen mij wel heel erg bekent voor! heel veel succes meid! @An balen meid!!!!
Nou het zal mij benieuwen Neeltje Maar ik had net het gevoel alsof ik heel veel buikspier oefeningen had gedaan. pffffff
Ojee... poeh nog 3 dagen wachten... aaaaaahhh Bedankt hoor Neeltje en Elvira voor het duimen.. Ik word nu een beetje nerveus...
Ooievaar, Het wordt nu wel heel spannend bij jou Het klinkt allemaal wel goed! Mijn duimen draaien nog steeds hoor! Liefs An