nee ik hou het niet meer vol ga allemaal dingen voelen en zien, ben mezelf lekker gek aan het maken! normaal mag het weekend van mij jaren duren maar nu wil ik dat het zo snel mogelijk donderdag is! heb op woensdag mijn nod, wil eigenlijk donderdag pas gaan testen.
och meisie laat je toch niet gek maken. ga anders iets leuks doen en zoek wat afleiding en niet teveel erbij nadenken. mijn duimen draaien heel hard voor je meis. liefs san.
De zijn inderdaad wanochtend doorgebroken. Echt balen Ik heb een mooie maar onhandige banner, ipv doortellen, begint ie weer opnieuw aan het einde van je cyclus... Heb 'm nu weer ingesteld. De cycli worden steeds langer overigens Maar Pluys, zit jezelf niet zo op te vreten hoor, we hopen allemaal met je mee en met zoveel good vibes lukt het je vast wel om op zoek te gaan naar afleiding en relaxt te wachten op donderdag. Ik ga onwijs voor je duimen. Hoe gaat het verder hier met de dames? @San & Pluys: meiden ik duim voor jullie! Vermaken jullie je nog een beetje op het wachtbankje? Sorry, ik heb alle chocolaatjes weer meegnomen. Tja, die verrekte ook altijd!! HA HA HA, ik heb altijd wel een excuus om chocolade te eten!! @Mpje: ik hoop dat je je ei snel vindt! Ik ben zelf deze ronde ook met de Persona begonnen en iov de gyn houden we nu ook temperatuurkaartjes bij. Ik ben benieuwd. @Pechvogel: goed geklust de afgelopen dagen? Geniet van je vrije dagen! Ik hoop dat je wat leuks gaat doen. Hoe zou Bruidje het hebben in Afrika? Ik ben benieuwd naar haar verhalen. Wij weten nog steeds niet waar onze huwelijksreis heengaat, het is nl. een huwelijkskado van onze ouders en pas op onze trouwdag vertellen ze ons waar we de volgende dag heenvliegen. Spannend hoor! Meiden, ik duik m'n bed weer in. Ik ga eens lekker van m'n luie zondag genieten! Liefs, MWB
Hi, MaWaBe, Balen zeg. Ik hoop dat de volgende ronde raak is Pluys, Maak je inderdaad niet gek. Je zult toch even moeten wachten. Hier flink geklust. Maar nog steeds geen ei. Morgen gaan we weg voor een mooie stedentrip. Kunnen we daar doorklussen. Is het meteen een buitenlands kindje. Vandaag een moeilijk dag voor mijn man. Vaderdag. Er hadden nu twee jongens met een tekening op het bed moeten zitten. Hij is en blijft een vader, dus heb ik hem vanmorgen een ontbijt op bed gegeven en een paar leuke cadeautjes. Liefs, Pechvogel
Nog steeds geen ei maar wel verandering in streepjes dus denk dat ie morgen gaat komen! Dames fijne vaderdag! En hopend volgend jaar met een kindje!
Dat zijn idd de moeilijke momenten, Pechvogel en vast ook voor jou. Ik vind het heel flink van jou dat je op zo'n dag als deze je man lekker verwend. Petje af!
@mwb: wat jammer dat de toch zijn doorgebroken. veel succes in de volgende ronde meis. @mpje: ik hoop voor je dat je eitje snel komt. alvast succes met klussen. @pechvogel: succes met klussen en veel plezier met jullie stedentrip. en mooi dat je het kon opbrengen om je mannetje te verwennen. liefs san.
Spannende dagen zie ik! Meiden ik duim voor jullie Zelf zit ik op dag 12 en nog steeds geen ei te vinden Maar ik heb al vanaf dag 6 een rood lampje. Het is dan wel weer de 1e keer dat ik de persona gebruik, maar ik had eigenlijk wel verwacht dat ik na dag 9 een groen lampje zou krijgen... Nou ja maar afwachten We klussen om de dag, dus dat moet goed zijn
mwb balen zeg van je ongie! pechvogel fijne vakantie! En flink klussen daar! Andere suc6 op de wachtbank! Ik heb momenteel echt buikpijn, geen buikpijn van mijn ei maar een andere pijn! vreemd
Hoi allemaal, Even een vraagje aan de ervaren gebruikers Ik ben deze maand begonnen met de Persona. Elke ochtend gekeken of ik al mocht testen, las ik gisteravond dat de eerste test pas op dag 6 was, nou dat was dus vanmorgen. Ik vanmorgen getest, na een minuut of vijf zag ik ineens een rood lampje Dit terwijl ik dacht dat dit toch echt tot een van de groene dagen zou moeten behoren... Kan iemand mij uitleggen waarom dag 6 dan toch rood is? Groetjes Maudi
de eerste maand begint hij meestal met een rood lampje omdat de persona je cyclus nog moet leren kennen. veel succes met de persona. liefs san.
Afgelopen weekend had ik me ei! Dus flink van bil gegaan hahahahahaha. Vanmorgen waren er nog 2 strepen te zien op de persona, aangezien we klussen helemaal niet vervelend vinden gaan we er rustig mee door hahahaahahaha.
Succes meiden voor wie nu hun eitje hebben Ik zit zelf op dag 13 en nog geen ei te bekennen Ben benieuwd of ie 'm gaat vinden De persona geeft al vanaf dag 6 een rood lampje aan Vind het wel erg lang hoor
Ja ik weet nog toen ik hiervoor voor het eerst de persona ging gebruiken, dat is ondertussen alweer een hele tijd terug, toen gaf ie toch meer groene dagen? Maar ja ik zie het wel... het is pas dag 13, dus kan nog alle kanten op
@san78 bedankt voor de info! Ik wacht nu gewoon lekker op de rode dagen die iets dichter in de buurt van mijn eisprong zitten Voor de dames die al een eitje hebben gezien, veel succes met klussen!
Mensen, Het is toch zo dat op dag 1 van je ei hij gaat springen en dag 2 hij gesprongen is? Anders snap ik het niet meer zeg maar. Want gisteren heb ik echt enorme pijn gehad de hele dag. Echt of er iets afgeknelt werd van binnen ter hoogte van mijn eierstok (ik heb er maar 1 namelijk). Nu is het over maar vandaag had ik wel weer een ei symbool. ?
Ik dacht altijd dat het zo was Bij het 1e ei tekentje: 48 uur voor de eisprong Bij het 2e ei tekentje: 24 uur voor de eisprong Weet het niet meer zeker hoor