ik voel me al wat beter meis. we gaan er weer tegen aan. ik heb nog geen nieuws. ik ga maandag zelf wel even bellen naar de huisarts. liefs san.
He meiden wat een sombere stemming hier zeg! Ik zou me ook klote voelen en idd wat mammawannebee zegt je leeft met elkaar mee! Hier nog op de wachtbank, ik voel niet veel!
Ik ook op de wachtbank, voel ook niks! Zou woensdag ongesteld moeten worden. Dus we wachten rustig af.................
Nee doe ik niet, haha! Nouja ik doe me best laat ik het zo zeggen. Zoek veel afleiding en dat lukt best aardig! Van het weekend veel feestjes dus dat gaat wel lukken! Spannend essie, wat zegt je gevoel?
Ik heb steken in de rechterkant van mijn onderbuik! zou het mijn ei zijn? De persona gaf niets aan. Misschien morgen... afwachten maar, als ik kijk naar mijn banner zou het kunnen kloppen
Mijn gevoel........ dat het weer niet raak is. Maar dan ga ik naar de HA heb ik besloten! Het is nog wat vroeg, maar we hebben een goede reden. We hebben een test gedaan wat we niet hadden moeten doen, dus die neem ik mee naar de HA en hopen dat ze ons nu al helpen zou. Maar ze is een lieve vrouw pas ook 2 kinderen gehad, dus ze bgrijpt het vast wel
Hoi meiden, Ik ben ook weer terug. Pluys en San balen zeg. San, ik hoop dat je snel weer iets hoort wat er nu verder gaat gebeuren. Ik heb donderdag eindelijk mijn eisprong gehad (was verder gegaan met testen). Dit is dus heel laat, maar niet gek na een miskraam. De ronde duurt dus 5.5 week. We hebben geklust, dus nu op de wachtbank. Liefs, Pechvogel
Succes pechvogel... hopelijk is het raak meis en gaat alles goed.. Mijn persona gaf vanmorgen eindelijk mijn ei aan! joehoe Op de test was het rechter streepje ook duidelijker We hebben de afgelopen dagen erg veel geklust en daar gaan we nog wel even mee door
ik werd vrijdag gebeld door de vervangende huisarts (die vrouwelijke en ze neemt het even over van onze huisarts, want anders moet we mijn eigen huisarts weer alles opnieuw vertellen) en de uitslag van mijn bloedonderzoek van mijn schildklier waren de waardes goed dus ik hoef niet minder of meer medicijnen te slikken kan nu gewoon doorgaan met de hoeveelheid thyrax die ik al slik. liefs san.
Hi San, Gelukkig zijn die waardes goed! Ik hoop dat deze maand jouw maand wordt. Dan wordt het namelijk een voorjaarskindje. Dat is ook geweldig. Liefs, Pechvogel
ik hoop het ook meis, maar ik denk het eerlijk gezegt niet, want het zaad van mijn vriend was niet erg goed, maar ja het kan ook zo zijn dat we er niet al te veel mee bezig zijn en dat het toch spontaan gaat. dus we wachten wel af en we gaan toch naar de gyno. mijn duimen draaien nog steeds voor je meis. ik hoop dat het raak is voor je. liefs san.
Heb je dan al een tweede test gehad voor het zaad van je man? Een test wil niet alles zeggen. Hoop houden hoor, en anders doordrukken dat er actie wordt ondernomen. Je wacht nu al lang genoeg.
woensdag moet hij weer zaad inleveren en vrijdag hebben we een afspraak bij de huisarts en dan krijgen we ook een verwijsbrief voor de gyno. en natuurlijk gaan we wel weer aan de klus. en we geven nog niet helemaal de moed op. liefs san.
Ik ga deze week heel hard voor je duimen dat het nu goed is. enuh 8) veel klusplezier Liefs, Pechvogel
Hallo meiden, Ik heb eerst even een persona vraagje. Vanochtend [dag 9] moest ik voor de tweede keer een testje doen. Die ging mis, want het venster werd niet blauw. Ik heb de test toch in de persona geplaatst en het gele lampje begon te knipperen. Uiteindelijk ging de rode lamp van de testuitsparing knipperen, dus ik heb de test verwijderd. De persona schakelde uit en toen ik 'm weer aanzette om te kijken of er weer om een testje gevraagd werd, gaf ie een ei-symbool aan. Volgens mij klopt dat niet helemaal, maar had ik iets moeten doen? Ik kwam er via de handleiding niet echt achter. Liefs, MaWaBe
Dit is wel zo specifiek. Hiervoor zou ik de hulplijn van de persona bellen. Zij kunnen misschien advies geven. Anders blijf je de komende maanden problemen houden. Het computertje onthoudt wanneer je je eisprong hebt gehad en daarvandaan berekent hij wanneer hij de volgende maand de testen vraagt. Je bent dan dus veel te vroeg en mis je je ei. Daarnaast stopt hij waarschijnlijk binnenkort met het vragen naar testen en heb je er deze maand ook niets meer aan. Dus even bellen. Het telefoonnummer is 010 - 2438878 44. Dit is een speciale lijn voor dit soort vragen. Liefs, pechvogel
Hallo mensen, Hoe is het hier? Ik nog steeds op de wachtbank. Weinig klachten alleen veel witig/ gele afscheiding (sorry)!?