Persona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

heej kan iemand nog een persona gebruiken?
    ik heb hem toen gekocht om zwanger te worden, heb hem alleen nooit gebruikt want was ineens zwanger, en die teststaafjes raken straks ook over datum als ik ze laat liggen.

2. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Essie, duurt lang he! pfffff.
    Wat denk je? Heb je klachten?

3. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Dank je Pechvogel, dat zal ik vandaag meteen doen!

4. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Heel lang...............
    Ik denk dat ik ongesteld wordt.
    Voel alm wat kramp in me buik :cry:

5. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Inmiddels heb ik de Persona helplijn gebeld, wat alleen al een avontuur op zich is. Er waren geen nederlandstalige adviseurs beschikbaar, dus heb ik voor de optie engelstalige adviseur gekozen. Kreeg ik een dame uit de UK aan de lijn met duidelijk Italiaans accent, echt leuk.
    De conversatie verliep wel wat lastig, hoewel mijn engels verder prima is, maar wat is in hemelsnaam testuitsparing in het engels?!? En bij urinestraal stokte het gesprek ook even, maar dat was ook wel weer grappig. Ze gaf aan dat het testen wel nauwkeurig moet gebeuren; 3 seconden in de urinestraal, het teststaafje met de natte kant naar beneden houden als je het kapje erop plaatst, etc etc ... het was half 7 vanochtend, ik wist dus niet meer hoe ik dat nou gedaan had.
    Het komt erop neer dat ik het deze cyclus wel kan vergeten. Ik ga dus maar weer met de ovu-tests aan de slag (of niet, daar ben ik nog niet over uit). Ik moet de Persona resetten en met mijn volgende cyclus opnieuw beginnen. That's life ... #-o

6. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ohw dat is zeker een avondtuur! Haha.

Ik moet zeggen dat ik het ook nooit zo nauwkeurig doe. Meer een beetje op gevoel en tot nu toe goed gegaan, dusja!

7. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Hi MAWABE,

Wat ik zou doen als ik jou was is de testjes te gebruiken van de verpakking die je open hebt gemaakt. Ze zijn ook makkelijk zonder Persona af te lezen. Je ziet heel duidelijk dat bij de eisprong de tweede streep donkerder is als de lichte. Je hebt toch niet genoeg testjes meer voor de volgende keer. Als ik naar je banner kijk is je cyclus normaal 32 dagen. Klopt dit of is hij ook vaak veel korter of langer geweest? Je zou dan bijvoorbeeld op dag 15 of 16 kunnen beginnen met verder testen. Nu heeft dan toch nog geen zin.

Veel succes!

Liefs, Pechvogel

8. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Hoi Pechvogel,

Bedankt voor je advies! De persona "hotline" adviseerde de huidige testjes te gebruiken voor m'n volgende cyclus. Ik kan dan die van dag 9 en dag 23 overslaan. Ik heb nl. nog ovu-testjes in huis ;).

Liefs,
    MWB

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Succes MWB

Meiden een vraagje
    Deze maand ben ik ook weer voor het eerst begonnen, dus 16 testen deze maand... mijn ei heb ik al gehad op dag 18 en 19.
    Ik zit nu op dag 21. Vanmorgen ging ik naar toilet en toen ik klaar was schrok ik omdat ik vergeten was te testen. Zo stom!
    Maar ik heb nu dus geen test gedaan... zou dit heel erg zijn ?
    Baal er zo van. Wel heb ik gelukkig mijn ei al gehad.

10. Kejay

Kejay Niet meer actief

Is niet erg hoor als je er een vergeet, tenminste dat staat in de handleiding.
    Heb jij al wel het eisymbool gehad?
    Ik niet deze maand :cry: wil natuurlijk niets zeggen, maar had er wel een beetje op gehoopt.
    Volgens de berekeningen had ik mijn ei op de 23ste. Ik had op die dag ook steken in mijn onderbuik en draderig doorzichtog slijm. Laat het nou zo zijn dat ik ook op die dag pijn in mijn borsten kreeg! Mijn NOD is pas op 7 juli, maar ik ben bang dat mijn ongi er gewoon weer aan zit te komen.

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal!

vandaag weer begonnen met testen. heb mijn persona 1 dag later ingedrukt. nu miste hij elke keer mijn ei en ik hoop dat ik hem deze maand wel ga vinden met de persona. ben nu ook begonnen met teunisbloemolie. ik hoop echt dat mijn cyclus deze maand een aantal dagen korter is dan normaal. mijn man gaat donderdag over 2 weken voor 3 weken naar de bergen toe voor zijn werk. als ik een cyclus van 35 dagen heb dan kan het nog net, als mijn cyclus langer is dan is deze maand voor niks geweest (of ik moet even naar een buurman gaan :) ). ben dus heel erg aan het duimen dat mij ei voor 12 juli is geweest!

12. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Goh, heb jij zo'n leuke buurman dan? :)
    Het is idd een beetje lastig klussen zonder man, ik hoop ontzettend met je mee.

Hier komt onze trouwdag steeds dichterbij, ik heb er onwijs veel zin in.

Liefs,
    MaWaBe

13. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Hi Pluys,

Ik hoop dat je ei op tijd gaat komen! Ik ga voor je duimen!

Liefs, pechvogel

14. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik was gister vergeten om te testen en hij gaf vandaag op dag 7 aan dat ik moest testen en heb dat dus ook gedaan.

mijn vriend heeft vandaag weer zijn zaad ingeleverd en daar krijgen we de uitslag vrijdag van en we hebben vrijdag een dubbele afspraak bij de huisarts (dan heeft ze meer tijd)en we krijgen dan een verwijsbrief voor de gyno en ik word doorgestuurd naar de internist voor mijn schildklier. (bloeduitslagen waren goed hiervan)

liefs san.

15. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Nou meid, ik duim nog steeds voor je hoor!

16. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Spannend San voor vrijdag! Ik hoop dat het oke is!

Hier nog steeds op de wachtbank. Heb veel klachten maar weet niet of dat komt door mogelijke zwangerschap!
    Ik heb veel last van brandende ogen, ben soms wat misselijk, heb diaree, verhoogde temp en last van 1 borst!

Maarja of dit wat zegt!.....geen idee!

17. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Essie hoe is het?

18. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik duim nog steeds voor je meis. spannend hoor.

liefs san.

19. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Thx San ik ook voor jou!

Ik vind het wel tijd worden dat er op het persona topic wat roze gaat verschijnen hoor!

20. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Zie nog niks :)

Deel Deze Pagina