ik heb net een brief van het ziekenhuis. mijn huisarts (de vervangende ) heeft een afspraak voor mij gemaakt bij de gyno en die is al op 17 juli om 14:40. ik wist niet eens dat ze een afspraak gemaakt had. liefs san.
even een vraagje tussen door.... als jullie beginnen met de persona krijgen jullie de eerste ycles dan al meteen een symbool van dat je een ei sprong hebt?
ik heb de afspraak verzet, want vriendlief kan op die dag niet. het is nu 16 juli. oja ik zit op dag 8 en de persona vroeg weer om een test. komt dat mischien omdat ik dag 6 vergeten ben en dag 7 een test moest doen? of zou mijn eitje nu eerder komen. normaal vraagt hij pas op dag 9 een tweede test. liefs san.
Hallo mensen, Net getest,kon niet meer wachten! Ik zie een heel heel dun lijntje! Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik test morgenochtend nog een keer!
@mpje: met wat voor test heb jij getest dan? en wat bedoel je met dun lijntje?ik heb een tijdje terug met cb getest en had een dun lijntje (zie mijn album en klik op de foto) en was niet zwanger, maar ik hoop het voor je dat jij wel zwanger bent meis. kun je anders geen foto plaatsen? liefs san.