Meiden, ik heb het weer eens goed moeilijk! Zit nu 7 dagen voor mijn NOD en heb zo de neiging om te gaan testen. Borsten doen nog steeds pijn, aders kan ik goed zien lopen. Misselijkheid s'nachts en vlagen overdag, pfffff, ik zit mezelf weer eens gek te praten! IK MOET WACHTEN #-o
Thx, ik ben zo blij blij blij....! Ik ga even wat hcg tjes strooien hier er moeten er meer bij ******************************************************************************************************************************************************************************************************************
Even gelijk een vraagje nu ik er toch ben. Ben deze maand met Persona begonnen. Vanaf dag 6 een rood lampje gehad (nU zit ik al op dag 19) van de 16 teststaafjes heb ik er nu nog 4 over in een cyclus van 33 dagen. Ik heb nog geen ei voorbij zien komen en ook de twee streepjes op de test staafjes blijven uit (deze had ik wel op het aller eerste test staafje. Volgens mijn banner heb ik vandag mij eisprong, maar de persona schijnt hem niet te kunnen vinden.... Heeft iemand een soortgelijke ervaring, of weet iemand hoe dit kan? Groetjes Maudi
Het streepje kan ineens komen. Gewoon door blijven testen. Misschien is hij deze maand gewoon iets later. Het kan ook zijn dat Persona je LH piek heeft gemist. Maak eerst de testen maar op. Misschien heb je wel een korte tweede fase in je cyclus waardoor jouw eisprong heel laat is en je altijd verkeer geklust hebt. Wie weet? Zo zie je allemaal gegis. Temperaruur je ook? Dan zou je kunnen zien of je eisprong al is geweest. Ik doe dat wel, en dit loopt bij mij precies gelijk met de positieve Persona test. Zal wel een keer een plaatje toevoegen. Liefs, pechvogel.
Hoi Pechvogel, Bedankt voor je antwoord! Ik hoopte er eigenlijk op dat de persona voldoende duidelijkheid zou geven over mijn cyclus en dat ik niet zou hoeven temperaturen. Omdat ik mijn cyclus echt wil kennen zodat ik weet wat ik wanneer kan verwachten had ik besloten om idd maar te gaan temperaturen. Jou opmerking bevestigd in dit geval mijn keuze. Wel vind ik dat dat temperaturen nog best ingewikkeld is (in de zin van elke dag op de zelfde tijd) dat wordt best lastig inpassen in mijn leventje... Gebruik jij ook de temperatuur kaart van FF? wat is jouw ervaring? Groetjes Maudi
Ik gebruik idd ook de kaarten van ff. Ik vind het vrij makkelijk. voordat ik opsta snel even temperaturen, zo gedaan. In het begin lette ik goed op de tijd. Deze maand heb ik dat niet gedaan, en haal er ook gewoon mijn cyclus uit. Ik zie wel dat als ik later temp, dat mijn temp dan hoger is, maar dat kun je erbij zetten. Bij mij werkt het. Hier zie je mijn kaartje, waarbij ik dus geen rekening gehouden heb met de tijden. Ik ben zelfs naar Amerika geweest. Daardoor een afwijkende temp (jetlag) en een missende temp (toen zat ik in het vliegtuig). Zelfs dan werkt het dus gewoon. Je moet alleen geloof ik 4 uur geslapen hebben, dan is het goed. Succes en liefs, pechvogel
Oh ja, mijn vorige cyclus was een miskraam, dit zie je in het plaatje ook terug. In het begin was mijn temp nog een rommeltje en best wel hoog. Daar moet je dus niet naar kijken.
Hoi pechvogel, Nogmaals bedank voor je uitgebreide antwoord, echt super! Ik heb me net aangemeld bij FF en heb al gemerkt dat ik nog veel moet gaan lezen om e.e.a. te begrijpen en te gebruiken nog even en ik ben alleen nog maar bezig met zwanger worden (forum, persona, temperaturen etc) straks moet ik mezelf nog afremmen ook groetjes Maudi
@pechvogel, zie net dat je over vier dagen mag testen! erg spannend ben je een beetje hoopvol, of wacht je het echt af tot je NOD?
Ik wacht af tot aan mijn NOD. De keren dat ik zwanger was, had ik 2 dagen voor mijn NOD altijd een negatieve test. Het heeft dus echt geen zin. We zien wel. Na de miskraam van vorige maand heb ik voor deze maand niet zoveel hoop, als hebben we het wel op het juiste moment gedaan. Ik ga me niet gek maken met nu al te testen. Daar hebben we al te veel voor meegemaakt. Liefs, pechvogel
hey mpje super hoor, nogmaals gefeliciteerd en dat maar vele jouw zullen volgen! ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus. ben deze keer begonnen met de teunisbloemolie en had vandaag echt het gevoel van ik moet een ovu test gaan doen. en wat denk je het lijntje is duidelijk, nog niet zo duidelijk als de controle streep maar de eerste deur er langs. heb toen ook gelijk een digitale test gedaan (heb trouwens een goedkope tip: als je 1 keer de digitale ovutesten koopt kan je hem daarna gebruiken met de persona staafjes. ik ben nu bezig met mijn 2 de doosje persona's in de digitale) maar die gaf nog geen ei aan. heb echt het gevoel dat het niet lang meer zou duren! zou geweldig zijn want dan kunnen we nog aan de slag voordat mijn man weg gaat!