Hi Pluys, Waar kun je die teunisbloemolie krijgen? Lijkt me ook wel wat met mijn lange cyclus om dat uit te proberen. Ik duim voor je dat je ei er nog is voordat je mannetje gaat. Liefs, Pechvogel
ik heb het bij de da gekocht maar denk dat iedere drogist het wel heeft! een collega van me heeft het ook geslikt en haar cyclussen waren wel korter hierdoor, nu maar hopen dat het door de teunisbloemolie kwam. maar als ik naar mezelf kijk lijkt het wel te gaan werken!
Blijkbaar heb ik gisteren te vroeg mijn ei berichtje gepost, want vanmorgen vond persona geheel zelfstandig mijn ei Dit betekend toch dat ik mijn eisprong binnen nu en 24 uur kan verwachten (toch?) voel me af en toe zo ontzettend onwetend Fijne dag vandaag!
Hoi meiden, hier was ik weer! Ik zie dat ik MPje mag feliciteren! Wat gaaf zeg! Bij mij was het gewoon lekker ongesteld in Afrika.. pfff... Het was helemaal geweldig... hele cultuurshock.. dat wel.. maar ervaring voor het leven! Heb jullie wel gemist hoor.. Ik zag dat er ook nieuwe meiden zijn.. welkom! San, hoe gaat tie? xx
wat lief dat je ernaar vraagt meis. met mij gaat het prima. ik zit nu op dag 12 en heb nog geen eisymbool gehad. wij gaan morgen naar de huisarts en krijgen de uitslag van het 2de zaadonderzoek en 16 julli gaan we naar de gyno. dus dan weet je dat ook weer. wat jammer dat je ongi bent geworden meis. maar jullie hebben je wel vermaakt zeker. ik heb je ook gemist hoor meis. liefs san.
Mpje, wat fantastisch nieuws! Iemand moest dit topic een keer roze kleuren! Wat fijn dat jij het bent meis. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
Hey [ex-] Bruidje , Wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad! Wij hebben jou ook onwijs gemist hoor! Bij mij is het aftellen begonnen, over twee maanden ben ik aan de beurt. Verder niets nieuws, het wil allemaal niet zo vlotten ... Liefs, MWB
Hi ladies, Vraagje, ik heb getracht mijn PERSONA te resetten (gezien ik hem al ruim een half jaar niet gebruikt heb) echter...ik heb geen staafjes meer en er staat dat je er 1 moet plaatsen om hem terug te zetten. Weten jullie mss nog een andere manier om hem te resetten? Groetjes
Hoi Silla, Ik ben net begonnen met een 2e handse persona . Je kunt je persona ook resetten met één van de staafjes uit je nieuwe verpakking. Je kunt dan de laatste test overslaan. Let wel op dat je twee verpakkingen van dezelfde productserie gebruikt tijdens je eerste cyclus. Veel succes! Groetjes, MWB
Hoi Essie, Bij jou werd het testvenster van het staafje toch ook niet helemaal blauw? Volgens de persona "hotline" had ik het staafje per ongeluk op de kop gehouden, weet jij wat er bij jou misging? Ik mag pas weer in een volgende cyclus met de persona verder, want hij gaf naderhand een eisymbool op dat 9 ... Groetjes, MWB
Een staafje deed het gewoon niet bij mij! Had verder niets te maken met fout erop plassen ofzo! Maar heb idd geen ei symbool gehad. Maar heb hem wel gehad 2 strepen op een test. Plus dat ik me eisprong voel Ik zit morgen al weer opm dag 3, hopen dat ik hem deze keer wel vinden zou op de persona
He Essie, ik heb dat ook gehad.. zelfs met 2 testen in 1 serie.. dus dat was minder.. Spannend San, ik hoop voor je dat het allemaal niet nodig is... je hoort best vaak dat mensen toch zwanger raken wanneer ze net beginnen met de MMM.... duimen maar.. Ik ben gewoon ongesteld geworden in Afrika.. was op zich minder maar ach.. had er niet echt erg in.. nu duimen maar...! Blij dat ik er weer ben.. kunnen we weer lekker babbelen!
Halllo meiden, Wat een gedoe he die persona! Bij mij heeft hij het altijd gedaan, ook geen problemen gehad met de staafjes enzo....! Ik hoop dat het bij jullie ook zo gaat!
ja leuk dat je er weer bent meis. en inderdaad je hoort het vaak als ze de mmm ingaan dat ze zwanger raken. dat had mijn huisarts ook verteld. liefs san.
de uitslag van de zaadcellen was slecht. er zat niks in dit keer. het is best een klap.klaas moet nu dus onderzocht worden en bij mij wachten ze daar mee. ik schijf dit met tranen in mijn ogen. ik ben toch wel geschrokken. de huisarts heeft de zaadballen nagekeken, maar dat zag er goed uit. liefs sandra.