bah...alweer bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door donkervoort, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Sinds vandaag weer bruinverlies, net als de voorgaande keren en bij mij was het toen zo dat mijn ongi eraan zat te komen.
    Denk dus weer dat ik binnenkort naar de volgende ronde ga......
    Meer dames last van bruinverlies dat een voorteken van ongi is? Of hoeft het niet altijd een teken te zij!

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb twee ongi's gehad met alleen maar bruinverlies.
    Heb nog geen roodverlies gehad sinds ik gestopt ben met de pil.
    Maar niet zwanger dus een ongi hoeft niet altijd rood te zijn.

Hoor wel vaker dat bruinverlies de voorbode is van een ongi.
    Maar het kan ook een innesteling zijn.
    Succes

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb juist bruin verlies na mijn menstruatie. Als mijn menstruatie afgelopen is en mijn vriend en ik hebben sex krijg ik zeker 2 dagen bruinverlies :( Erg irritant :(

Hopelijk snel geen menstruatie meer, dan ook geen bruinverlies :p

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Even een vraagje over bruinverlies.
    Ik heb na mijn menstruatie nu bijna 5 dagen bruinverlies. Normaal heb ik dat nooit. (ja 1 dag ofzo maar).
    Wie van jullie heeft dat ook wel eens gehad; hoe kan dit komen?
    Groetjes, hypo

5. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Hoi donkervoort,

ik heb dat ook elke keer voordat ik ongesteld moet worden, meestal 4-5 dagen ervoor begint het al een beetje. Heb gevraagd aan de huisarts of dat kwaad kon voor een eventuele innesteling, maar hij zegt dat je baarmoeder een week na je eisprong al begint samen te trekken, en dat er dan af en toe al wat bloed naar buiten kan komen, en dat dat geen kwaad kon. Had het vorige cyclus exact 1 week na mijn eisprong, en dan maar 1 dag, dus hoopte een beetje op een innsteling, maar nee, 3 dagen voor mijn NOD begon het toch weer. Op zich vind ik dat bruinverlies van te voren wel vervelend, want stiekem hoop je toch nog op een innesteling, want je hebt vrouwen bij wie dit bruinverlies wel een innesteling is, dus het blijft elke keer afwachten tot je NOD. heeel vervelend is dat !

groetjes

6. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ik heb hier ook iedere maand last van. Om gek van te worden!
    De ene keer is het 3 dagen na mn eisprong en vorige maand was het pas 3 dagen voor mn nod. Nu had ik 5 dagen na mn ei roze afscheiding en nu 5 dagen voor nod weer (licht) bruinverlies. Grrrrrrr hoopte dat dat roze een innesteling was.... Maar nee!!

Ik vraag me ook wel eens af waarom we dat bruinverlies hebben aangezien je er meestal de klok erop gelijk kan zetten. Waarom komt er op cyclusdag bv 20 ineens een kleurtje mee met je afscheiding?? Dankan je zeggen dat dat oud bloed is, maar waarom dan??? Pffff.

Toen ik de vorige keer zwanger was had ik geen bruinverlies ( 1 x een heel klein beetje), dus als ik het dan nu wel weer heb weet ik hoelaat t is...

7. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Dit heb ik precies zo ja!!

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Bij mij wisselt het wanneer de bruine afscheiding begint, maar ik heb het iedere maand weer :x . Ik weet ook altijd dat wanneer de bruine afscheiding begint het voor die maand weer mislukt is. Ik heb wel eens ergens gelezen dat die bruine afscheiding kan betekenen dat je progesterongehalte te laag is....

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Niemand die het heeft in de eerste fase? tussen menstruatie en ei in? Ik zit nu op dag 11 en heb dus nu bruinige afscheiding vaag toch?

weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Deel Deze Pagina