ja, het is ons nu ook overkomen... ons zoontje heeft zijn knuffeldoekje kwijt geraakt, het gaat om een hond-knuffeldoekje en het bestaat uit de kleuren lichtblauw en groen, destijd had ik het bij action gekocht. weet iemand of heeft iemand deze en wilt hem weg doen? heb geen betere foto helaas.
Volgens mij heb ik zo'n zelfde gevonden bij de knuffelcentrale. Deze pagina. Even scrollen! Z - Merken met een Z - Knuffelcentrale
hoii dank je voor je reactie helaas is dat niet dezelfde. die van me zoontje is 4kleuren, beige, oranje oortjes en blauw met groen
Ja, ik heb er twee liggen. Gijs is helemaal fan van zijn knuffel, hij heet vriendje UH. Hihi Het is echt de favoriet van Gijs. Ik ben lang op zoek geweest ivm evt kwijt raken van vriendje UH. en ineens zag ik hem liggen. Ze zijn te koop bij de Action voor 2 euro. Als ze de ene dag niet hebben, hebben ze de andere dag wel weer, afhankelijk van wanneer er weer geleverd wordt.
Ow te snel gelezen, je wist al dat hij bij de action vandaan kwam, hihi. In Lelystad hadden ze ineens weer vriendje UH liggen. een week daarvoor niet.
Deze bedoel je? ? Lijken er wel veel op he. Zijn de kleuren ook hetzelfde? Kan t niet goed zien. Net als jij ben ik ook op zoek! Dus sorry haha Heb een hondje en konijntje gekregen en mijn twins zijn er verslaafd aan. Nu ook dringend op zoek naar meer exemplaren want deze beginnen ook vies te worden en zou ze graag s wassen Aantal mensen zeggen Action maar de Action hier keek me raar aan en beweren ze nooit te hebben gehad. Als iemand ze toevallig tegenkomt bij Action en voor me mee zou willen nemen en opsturen??? Ik vergoed alles ntl!
Heb je al gekeken op de facebook pagina https://m.facebook.com/groups/374981162570770 Verder kan ik je niet helpen. Sorry
Nee geen merkje erin dacht ik. Me zoontje is zó vreselijk verdrietig! Vannacht veel gehuild ... Heb het echt heel hard nodig!
Er staat er 1 te koop op een Belgische marktplaatssite, een advertentie van eind juli, maar nog steeds vindbaar. Miss wil deze verkoper wel verzenden naar Nederland Knuffeldoek hondje - Knuffeldieren | 2dehands.be
ohhh wauw Dingdong! ik ben helemaal happy heb meteen gemaild! dank je wel, niet aangedacht dat ze die in België ook wel eens konden verkopen! super!!
Je hebt ook een fanpagina van action op facebook. Je kan dan de beheerder een pbtje sturen. Waarschijnlijk zet ze het dan op de site en zoekt half nederland in de action naar het hondje
Is er misschien een FB koopjeshoek in jouw woonplaats? Hier op Schouwen Duiveland, worden alle gevonden en vermiste knuffels erop gezet. (En massaal ge upt door de mama's) Of al bij de politie nagevraagd? Ik zal morgen kijken of de action in Zierikzee ze nog heeft.
Op marktplaats staat de knuffeldetective, is in Vlijmen. Ik ben er zelf ook geweest voor de knuffel van mjn zoontje, zij heeft echt heeeeeeel erg veel, ik zou haar eens contacteren....?
Kan morgen bij 3 verschillende actions kijken of ze deze nog hebben. In de zomer lagen ze er in ieder geval nog.