Volgende maand ben ik een jaar getrouwd, we gaan samen uit eten bij hetzelfde restaurant als waar we onze trouwmaaltijd hebben gegeten met de familie. Ik zou het erg mooi vinden om weer een witte jurk aan te doen maar wil ook niet over the top daar in dat restaurant zitten. Weet iemand of vind iemand het leuk om even mee te zoeken naar een mooie witte jurk die wel specialer is dan een simpel jurkje maar niet over the top (iedereen-staart-je-aan-jurk)? Budget 100,- Maat 36/38 maar: even rekening houden dat het nogal stevig moet zijn rond mn middel, ik heb 3 kids gebaard dus een grote gelpudding is het daar haha, ben wel smal maar alles blubberd en bungeld bij mn buik dus het liefst iets stevigs wat mijn buikje niet laat blubberen.
Bedankt! Is niet helemaal mijn stijl. Ik ben meer op zoek naar iets wat onder ook strak blijft dus niet wijd uitloopt.
Mirror Bodycon Dress - River Island - Wit - Feestjurken - Kleding - Zij - Nelly.com zoiets met corrigerend ondergoed eronder voor je buik?
Chiffon Dress - Elise Ryan - Ivory - Feestjurken - Kleding - Zij - Nelly.com of deze? niet helemaal aangesloten onderaan, maar dat vind ik juist wel flatteus als je je buikje een beetje wil verbergen
Bedankt! Ja ik vind die Mirror Bodycon Dress wel heel gaaf en de lange mouwen bevallen me wel in deze tijd haha dan hoef ik geen vestje eroverheen. Deze gaat zeker even in mn favorieten!
Deze vind ik leuk!! Die met lange mauwen ook maar houdt er wel rekening mee dat die echt strak is en je dus alles ziet. Ik zeg niet dat je dik bent ofzo haha maar je gaf zelf aan dat je je buikje wilt verbergen.
Daar komt de bruidskleding van mijn kinderen vandaan! Hele leuke winkel idd!! mn zoontje een 3 delig pak en mn dochter een jurk.
Haha ja nou ik heb dus geen buikje het is best plat maar er zit geen structuur meer in niets dus het flubbert alle kanten op. (oke miss iets overdreven) maar als ik ga zitten dan hangt het heel erg opvallend over mijn broekrand heen bijvoorbeeld. Als ik sta is het helemaal plat dus als ik corrigerend ondergoed aan heb dan is dat al stap 1, nog een strak jurkje erover heen en dan zie je er (hopelijk) niets van. Het is eerder overtollig vel dan dat het vet is zeg maar. Maar ik vind het erg lelijk en stoor me er enorm aan. Heb een corrigerend hempje voor als ik een t shirt aan doet wat iets strakker zit dus die zal ik daar dan onder dragen denk ik...