De juf van mijn zoon gaat trouwen. Nu maken ze een verassing en daar moet ook een korte huwelijkswens namens het kind op staan. Nu is veel geluk toegewenst natuurlijk heel leuk, maar als 28 kinderen dat op dezelfde manier erop zetten dan wordt het wel een beetje saai Ik wil dus een huwelijkswens in een beetje originele vorm. Hij mag niet te lang zijn en moet niet te volwassen klinken aangezien het namens een kind wordt gegeven. Ik heb al gegoogled,maar zie of hele lange zinnen of wat niet zo past namens een kind. Zelf ben ik niet zo'n creatieve bedenker, dus Wie o wie wordt mijn redder in nood???
Ik persoonlijk zou gewoon mijn dochter een wens voor de juf laten doen. Waarschijnlijk zou het zoiets worden als: ik wens dat u heel veel snoepjes mag krijgen o.i.d. maar dat maakt het juist zo leuk..vind ik.
@jessy, ja dat vind ik eigenlijk wel een heel goed idee Dan heb je idd echt iets namens het kind. Ik ga het hem morgen vragen, nu hopen dat hij niet dwars gaat doen en gaat zeggen ik wens niks Bedankt voor je tip