Show je was/droogruimte

Discussie in 'De lounge' gestart door Omelet, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    We hebben een nieuw washok, hoera, eindelijk alles netjes weggetimmerd ;) Ik wil graag ook mijn was hier gaan drogen. Heb nu een droogtoren met 3 verdiepingen. Wil graag een inklapbaar systeem aan de muur. Maar kan het lastig vinden.. wie weet zie ik mogelijkheden over het hoofd.
    Ik neig nu naar deze: bol.com | Ruco Droogrek Douche | Koken en tafelen
    Maar die moet je hangen en kan je niet schroeven.

Wie heeft leuke ideeen of een geweldig was/drooghok wat je wilt showen? :D

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tja wil m wel showen maar ik heb een ergggg klein hok daarvoor, waar ook de cv ketel hangt en dus een wasrekje zoals jij bij bol.com gezien hebt alleen dan maar 1 hanggedeeltje

3. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Als je haken aan de muur schroeftkan het toch?

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Alles kan, was benieuwd of iemand een ander geniaal idee had :)

5. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Nee, geen geniaal idee dan ;), wij hebbeN gewoon zon uitvouwbaar wasrek maar ik heb de droger tegenwoordig herontdekt dus die gebruik ik voor de meeste dingen.

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wij hebben dit; maar daar moet je wel de ruimte voor hebben. En ik heb ook nog zn inklapbaarding van de Blokker. :)

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Op zulke ruimtes ben ik echt jaloers:)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij hebben iets minder ruimte. Aan de ene kant staat een wasdroger- en machine (en zou nog een koelkast oid kunnen) . Dan hangt daar ook de geiser dus dat kost ruimte.
    Verder hebben wij dus de zolder afgetimmerd, waardoor ik een muurtje heb waar ik droogrekken aan op kan hangen. Een strijkplank is niet nodig want daar doe ik niet aan :D

9. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Ah, hier moet ook nog afgetimmerd en behangetje. Maar kan me er prima vermaken met de was:)

10. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Wauw lekker ruim. Wij hebben een grote slaapkamer gemaakt, dus nu maar alleen voorste deel van 2e verdieping.

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    één nadeel, je moet het ook weer schoonhouden :).. EN het hangt (bijna) altijd wel vol met was....
    Was, was, was! Soms word ik er gek van!

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Foto!! Misschien heb ik dan een idee! ;)

13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb zoiets GRUNDTAL Droogrek wand - 56x54 cm - IKEA

Alleen dan iets anders:)
    Van ikea, soort rails waar je op verschillende niveaus wasrekken in kan hangen. Als je ze niet nodig hebt dan klap je ze naar beneden.

Het is zo n zelfde soort rails die je voor boekenplanken hebt. Bijv 1,5 hoog en daar kan je dan op verschillende hoogtes een plank in hangen.

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bedoel je deze, van Algot? want hier heb ik naar zitten kijken maar kon niet zien of de rekken ook inklapbaar waren.

Zoekfunctie - IKEA

15. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

In de zomer hangt de was aan de lijn op het dakterras, in de winter doet de droger zijn werk!

Onze wasmachine en droger staan in de bij keuken, hier willen we nog haken maken van de ene naar de andere kant.

Deel Deze Pagina